搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE]一炮過買 西貢 千呎地 王祖藍 起 金屋 娶 李亞男

5時許到場的祖藍和李亞男即時被教友催婚,李亞男笑得好甜,祖藍就死都唔肯透露半句。

[FACE] 溝女王 《烽火》鹹濕仔 洪永城 偷食 俾女撇

雖然洪永城成日扮單身,但記者亦在 Emily的 facebook中發現唔少佢同洪永城 嘅拍拖照。據知 Emily港大畢業,學歷比洪永城好,上年二人仲齊齊去咗北海道旅行。

[FACE] 提防小三 禁女埋身 馬德鐘 老婆 盯實 佘詩曼

孤獨返歸 <br><br>時近十一點,阿佘打頭陣離開南華會,到場時仲有周家怡陪,走就剩番一個人。

[FACE] 好胃口 操肥 10磅 雜食 森美 重口味

擒黑妹 <br><br>唔怕黑嘅森美,著住條底底力壓非洲裔對手,睇佢兩嚿胸肌脹蔔蔔,唔通想請人食波餅?

[FACE] 飛越來生緣 張繼聰



[FACE]張敬軒 關智斌 軒仔 斌女 巴黎 炒 大鑊

軒仔曾經接受有線娛樂新聞台訪問,話經常同關智斌父母見面兼食飯,更有諗過同對方夾份投資生意,深得小斌女父母歡心。

[FACE] 估估嚇 強國女星 烏卒卒



[FACE] 楊千嬅 氣功 收身

千嬅自 5月誕下愛兒 Torres後,暴肥接近 60磅,下月先可以正式食減肥餐,家嚇只靠氣功 keep住冇咁肥。

[FACE] 苟芸慧 假封胸

雖然苟姑娘話自己要封胸,但就迫爆條裙,仲疑似凸點,算點先?

[FACE] 陳豪 淪陷 林峯 甩身

年年都係招呼完班客至入場睇片,今年流程倒轉,俾徐子珊繑住嘅林峯撐場撐到播完片,就去 咗趕下場。

[FACE] 會展 搞霸道 婚禮 郭晶晶 全晚 護肚

霍家有頭有面,霍啟剛與「國寶」郭晶晶的婚禮豪擲 3,000萬,連搞三日「世紀婚禮」,其中喺南沙當晚更放埋煙花。看似奢華,但其實比起以往的豪門婚禮,如李家誠、許晉亨、甚至父母霍震霆、朱玲玲 34年前的婚禮,已算「節儉」。

《大太監》結局由你揀 遺棄版本同樣播 胡定欣恨觀眾賜死

胡定欣坦言希望憑「倩蓉」和《拳王》中「丁丁」一角,可以在頒獎禮奪得好成績。

[FACE] 佘文樂 慳番$320

遲到 嘅餘文樂,將架車泊正禁區牌底下,之後急急腳去對面餐廳會合友人。

[FACE] 要你記住我 陳僖儀



[FACE] 鄭中基 妻女 搞機



[FACE] 柯震東 勝利 肉嘴

柯震東來港宣傳,有好多粉絲捧場,佢話觀眾 嘅笑聲直頭係電影配樂咁正添,女 fans冧曬啦!

[FACE]何超蓮 感冒 超蓮 姐弟 夾攻

超蓮病到苦口苦面又要飲苦茶,仲要被家姐、細佬奚落,的確幾慘!

[FACE]何超盈 何超蓮 超盈 倒模 超蓮

著短褲、蒲老銅、買珍珠奶茶,四房大千金超盈嘅生活愈來愈似超蓮喎!

[FACE]許志安 鄭秀文 Sammi 蜜月傳教

玩足 5日,安仔殘爆返港,似乎玩得好盡興,最後一日仲著埋 Sammi送 嘅 tee,而 Sammi就著上寫住「 GENESIS 1:3」(創世紀 1章 3節)嘅 tee,蜜月都不忘傳福音。

[FACE] 林子善 送$500「龍鳳冰室」 飲食券加親授沖 奶茶、炒蛋 秘技



[FACE] 何韻詩 站出來 同居 貝沙灣 何詩 出櫃 畀台妹 名分

我係同志!(真實對白)《蘋果日報》圖片

[FACE]睇錢份上 $500 人情港女 真面目 日使$73 慳到盡



[FACE]Lady Gaga 造型師睇起 七彩潮童:我哋想紅!

Ruby與眾潮童平日全身衣著只值幾百元,但為本刊訪問,在家中找出全屋最貴的潮服著上身,希望靚靚見街坊。而理大的 Koleman則對自己潮 look自信地說:「連老師都會問我潮流意見!」

陳冠希放閃捧新歡 女方下衣失蹤秀美腿

▲陳冠希(左)和Angela合體入鏡,齊為新品拍攝宣傳照。(圖/擷自陳冠希微博)

邵昕淚駁婷婷控訴 秀支票付贍養費36萬卻分18期



王菲也煞到最爆笑天團HKT:「洗頭小弟三人組」!



王的冷豔女人熊黛林 享受攻『城』不急婚

『王的女人』熊黛林冷豔寫真。(圖/翻攝新華網)

盈盈嫁樂樂 熊貓加餸

video

網民發起包圍亞視

video

溫碧霞露背凸點任睇

video

趙世曾拒賀同志女 趙式芝11.22補擺喜酒

video

岑麗香示範「磨豆漿」



港星錢嘉樂娶妻完婚 國寶熊貓做見證

港星錢嘉樂與交往4年的女星湯盈盈,正式註冊成為夫妻。(圖/翻攝網路)

彭於晏、楊祐寧金馬獎競帥 李冰冰、Baby來台比美

彭於晏(左)、楊祐寧。(圖/合成照)

AV女優西野翔語出驚人 自慰戲心想泰版馮德倫

西野翔自爆喜歡熟男,更坦言其實片中最吸引她的男性是「父親」。(記者許世穎/攝影)

錢嘉樂湯盈盈注册結婚

錢嘉樂湯盈盈注冊結婚

《萬千星輝賀台慶》「美女Generation Next」項目排練

「美女 Generation Next」綵排

西野翔語出驚人 拍自慰戲心想泰版馮德倫

西野翔自爆喜歡熟男,更坦言其實片中最吸引她的男性是「父親」。(記者許世穎/攝影)

舒淇的《美麗大學》 讓她哭到不能自己

《美麗大學》環繞著四個女人的美麗故事,左二舒淇。(劇照)

梁家輝親郭富城耳朵 兩影帝猛問「ㄏㄢˊ」了沒?

梁家輝(左)在電影《寒戰》宣傳記者會上偷親了郭富城一下。(記者林調遜/攝影)

郭富城拖黎明下水 笑虧單身有伴了!

製作單位搬來當年帶言的機車,郭富城也重現廣告畫面。(圖/公關圖)

[東周刊][娛樂追擊]事業感情有阻滯 陳煒搵「翻版老公」狂呻



[東周刊][娛樂追擊]夜遊石澳 明星電單車黨 街頭曬馬14/11/12



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...