搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

王維基去信政府投訴亞視 網民號召圍亞視及無綫電視城

王維基去信政府投訴亞視 網民號召圍亞視及無綫電視城

政府就增發免費電視牌照至今未有定案,但支持及反對陣營連日來已「拳來腳往」,其中一家申請機構城市電訊主席王維基昨去信通訊事務管理局,逐點駁斥亞視管理層日前於一個有直播的反對發牌集會上發表的理據,要求當局跟進有關人士的言論,有否違反相關條例規定

《萬千星輝賀台慶》–台慶密碼&龍爭鳳鬥



瘋狂歷史補習社

瘋狂歷史補習社

[東周刊][娛樂追擊]錢嘉樂接新娘 伊健笠絲襪犧牲秀髮



徐子珊 尋找Mr.Right

徐子珊 尋找Mr.Right

[忽然1周]錢嘉樂婚前 hea爆 大肚盈盈做阿四

情深對望 <br><br>周二( 13日),一對新人在海洋公園亞洲動物天地內簽字註冊結婚,其間盈盈與嘉樂不時情深對望。事後,湯盈盈主動同傳媒透露:「見佢(錢嘉樂)好正經,眼神好電人。」咁痹嘅說話,不如返屋企先講啦!

[忽然1周]阿媽吳綺莉傳車震 小龍女行為有異

搞笑舞姿 <br><br>一向乖乖女的卓林在天台未玩夠,再到樓下唱曬歌跳曬舞俾記者影相。舞姿咁搞笑,係咪想幫媽咪轉移視線先?

[忽然1周]城電開台未有期 戚其義急組公司 靠阿佘響朵

10月 31日 <br><br>深宵詳談 <br><br>11:05pm <br><br>當晚黃德斌和戚其義等人在圓方密斟,一傾傾足三粒鐘,二人離開時一臉嚴肅。

[忽然1周]成語對白氾濫 玩起《太監》演員 米雪:我死背㗎咋



[忽然1周]行股惑連環睇樓 恨嫁官恩娜千萬貼老外

單拖風騷睇樓 <br><br>上周三( 7日),記者發現官恩娜在一男一女地產經紀陪同下,到跑馬地一帶連續睇了四個貴價屋苑。

[忽然1周]殭屍女翻兜

22歲,外貌清純嘅 Kristen,憑《吸血新世紀》大紅,可惜偷食事件令其人氣有下滑跡象,若真係冧得掂 Pittinson,或許人氣有望提升。

[忽然1周]GaGa冰鎮椰子胸

百變天後曬個太陽啫,都要包頭巾,又用椰子壓胸。望真啲,佢個雙下巴同黑眼圈都幾嚇人!難怪要搵椰青分散 <br><br>嚇注意力。

[忽然1周]曾愷玹一步一驚心

掹 <br><br>曾愷玹當晚俾呢件晚裝搞到佢頭都大。

[忽然1周]同志出櫃日

與 Wyman同行

[忽然1周]名模變

今期最驚嚇 <br><br>最近密密去滑浪嘅樂基兒,曬到黑口黑面,好似 燶 咗咁!雖然冇王管啫,但都唔使咁盡㗎。

[忽然1周]徐子珊升胸露怪褶

12波神

[忽然1周]爆《最佳女主角》星級名單

芷珊同媽咪姐講,做完《女主角》之後,仲會添食做多一輯《男主角》,媽咪姐大貪,唔知幾時先有發哥同星爺呢呵!

[忽然1周]李彩華王祖藍信者得米

神啊!我要嫁個好老公!(設計對白) <br><br>Rain返咗「藝人之家」教會一年有多,今年決定受洗。你睇佢同牧師幾咁 high!媽咪姐都戥佢開心。

[忽然1周]二胡各自「濕」

記得睇完《大太監》, call我俾啲意見吖!(設計對白) <br><br>Sure啦!(設計對白)

[忽然1周]牛華狂隊牛雜

好味到暈!(設計對白) <br><br>大隊開始收工,食到唔夠喉嘅華仔,竟然返轉頭繼續食番夠本先肯走。

[忽然1周]王征重口味 亞視眾叛親離

我跳舞唔似 PSY咩?(設計對白) <br><br>王征喺騎呢騷上,忽然興起同成班應屆亞姐亞生,齊齊跳韓星 PSY熱爆全球嘅〈江南 style〉騎馬舞。嗯,唔該俾番錢國偉我吖!

[忽然1周]情是永遠著迷 梁祖堯



[忽然1周]調經兼醫脊椎 郭晶晶全力穀 B

今晚開波喇!(設計對白) <br><br>個肚隨時 ready!(設計對白) <br><br>四條一會展婚禮現場,郭晶晶掩肚繑實霍啟剛出場會見傳媒,隨即惹來大肚疑雲。巡迴婚禮終於搞掂,難怪二人不時甜蜜互望,準備穀 B。

[忽然1周]潘曉彤 自然無添家



[忽然1周]開棟篤笑終極搵錢 喬寶寶自爆衰十一

扮爆炸狗 <br><br>喬寶寶喺棟篤笑貫徹扮鬼扮馬風格,有不少搞鬼造型。 <br><br>今次一定爆!﹙設計對白﹚

溫室黑馬 胡鴻鈞

胡鴻鈞

為錢撕破臉!邵昕轟土匪 婷婷暗批可恥



黎耀祥與米雪鬥得精采 對手戲如打乒乓

黎耀祥與米雪

何韻詩不再提容祖兒 想結婚生仔

何韻詩公開同志身分後惹來很多是非。

洪永城籌錢上太空 陳國峰揀女友唔吼香香

陳國峰不愛岑麗香,選女友相當「重口味」。

馬國明膺高登男神

馬國明膺高登男神

JJ VS高海寧互射導彈

JJ VS高海寧互射導彈

[東周刊][娛樂追擊]63歲不老之謎 劉松仁練怪拳回春



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...