搜尋此網誌

2013年2月1日星期五

誓踢走80磅肥膏變索女 細細粒:我要溝仔

「細細粒」的肥妹小寶(陳嘉佳)

萬綺雯,你好嘢! 七日情開花 游走死門關

萬綺雯,你好嘢! 七日情開花 遊走死門關

和諧的藍圖 王祖藍



傳返TVB夥劉德華拍劇 吳孟達自爆:我有十間舖

回春吳孟達

[忽然1周]誓踢走 80磅肥膏變索女 細細粒:我要溝仔

零彈跳力 FAIL <br><br>周日( 27日),著住白色短褲仔的小寶,到西九海濱長廊跑步兼喪做運動 3小時。其間她嘗試跳高彈起,不過只能腳踭離地,彈極唔起。

[忽然1周]林峯射住千語父母住半山

連個心都俾埋 BB!(設計對白) <br><br>33歲的林峯戀上 19歲吳千語後,少男情懷返曬嚟,台上做心形手勢,好有初戀 feel!

[忽然1周]狼吻一周年 陳嘉桓賣肉求出路:佢哋影響我好深!

騷胸曬長腿 <br><br>身高五呎九吋,擁有 43吋長腿的陳嘉桓,甜美樣子加大把青春,今次豁出去轉行性感,相信好快就由嘉桓 BB變成女神。

[忽然1周]傳返無綫𢱑撈 吳孟達自爆:我有十間舖

打衞生麻雀 <br><br>曾因爛賭搞到破產的吳孟達,今時今日雖然仍有賭馬打牌,但都只是幾百蚊上落。「見過鬼仲唔怕黑?家陣仔細老婆嫩,仲敢咩!」

[忽然1周]送錶一個月即行埋 胡敏珊秘嗒杜宇航

我鍾意最貴嗰隻!(設計對白) <br><br>你拎幾多隻錶都得!(設計對白) <br><br>大纜扯唔埋的杜宇航和胡敏珊原來已秘密拍拖一年,難怪男方經常戴住女方代理的靚錶出席康城影展及其他公開場合。

[忽然1周]亞視嘟姐筱靖 扮靚迷你倉



[忽然1周]和諧的藍圖 王祖藍



[忽然1周]包飲唔包飛 伊健東京慳娶蒙嘉慧

瘦底嘅 YoYo,喺結婚前仲要搵星級健身教練 Michael陪操減肥,就為咗著呢條性感露背晚裝,同老公伊健共舞。順帶一提,呢張係由林珊珊代發嘅相片,鬆鬱矇到咁,唔襯成日揸住部相機嘅伊健喎!

[忽然1周]狼熊鬧劇之未曾深愛已無情

夢熊呢期大 hit,就連紙牌遊戲公司亦即時出咗張「夢熊卡」。卡上秘技一欄寫上「愈幫愈忙」,個人意見,應該要加埋「一死以謝天下」先啱。

[忽然1周]張繼聰肥 Bob一齊折墮



[忽然1周]法王合照冇影阿佘孤獨望海

孤獨發吽哣 <br><br>原來阿佘獨自坐喺座位,既冇影合照亦冇出去同其他信眾交流,出奇地安靜。

[忽然1周]王晶愛女力撐娜姐情敵

王子涵同羅彩玲好鬼老友,就算行街都要黐埋一嚿,難怪佢會出口撐姊妹啦!

[忽然1周]林老太出殯林建嶽前妻新歡夾得好

我哋對過錶㗎!(設計對白) <br><br>嶽少前妻謝玲玲(上圖)表示好掛住林老太,話佢好好人。而嶽少現任女友林寶賢(下圖)就喺佢走咗之後,先到場致祭,左右門離開,夾都冇咁準!

[忽然1周]宮雪花回春嘆茶

頭戴花花蝴蝶頭箍 嘅花姨,刻意將一把秀髮放在一邊。後面睇,唔知 嘅仲以為係個青春美少女。

[忽然1周]破產梅啟明賣碟套現

戴住紅色 cap帽嘅梅啟明,拎住一大袋物品去收買檔賣嘢。見佢同收買佬有傾有講幾熟絡,似乎都交易過幾次咁。

[忽然1周]肥妹,我撐你!

我肥,但我肥得有勇氣!(設計對白)

何不留白 王菀之

何不留白 王菀之

朱咪咪貪享剎那光輝

朱咪咪

被編劇插搶飯碗扮功臣 王祖藍委屈:眼濕濕回應

祖藍提到近日的是是非非,亦忍不住眼濕濕。

陳百祥 叻到無朋友

陳百祥與旅遊節目的嘉賓主持楊焉。

我得寵:咕(口巨)貓生擒高海寧

高海寧抱著Yoda Baby

EDMOND 正氣十足 梁漢文

梁漢文

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...