搜尋此網誌

2012年12月20日星期四

《法網狙擊》陳敏之警察証件穿崩 JJ大叫「仆街」

《法網狙擊》陳敏之警察証件穿崩

曾志偉末日派對 佘詩曼梁烈唯等出席



鄧健泓暗溝張嘉兒 龔嘉欣:還我清白

鄧健泓暗溝張嘉兒返閨

[東周刊][娛樂追擊]斷正管接管送 馬國明撻著朱晨麗20/12/12



[東周刊][娛樂追擊]撇甩岑建勳陳淑莊冧嫩仔返香閨20/12/12



[東周刊][娛樂追擊]志偉被捕 黃浩發聲明反擊



[東周刊][娛樂追擊]北上揾食 Mia試戴火紅Bra20/12/12



朱晨麗熊心壯志不執着



[壹週刊]車位狂炒一個月閃爆

發展商今次「散出」的停車場,不少為無人問津的「發黴場」,就如為華懋套現近五千萬的豪景花園四樓,全層一百四十八個車位,九成九空置,長時間只有圖中的電單車及零星車輛停泊。

[壹週刊]買支持 造民情  CY兵團出擊

上週四,愛港力出動到近百人在葵青劇院施政報告諮詢會上與倒梁陣營打對台,政府大細超,安排挺梁坐前排中間位置,但有民主派人士即使已經登記,也被阻撓入場。

[壹週刊]手揸 6層樓 張衞健壓倒許安蘇康

搵得到,張 衞健除了買樓買車,亦喜歡入名店。早前便與老婆張茜在 Jean Paul Gaultier買了大袋冬裝。

[壹週刊]收視大倒退 《大太監》《名媛》慘敗

近年無綫劇收視大不如前,估唔到連《名媛》及《大太監》兩套台慶劇,觀眾同樣唔啱胃口。

[壹週刊]愛丁堡女皇獎勵計劃 丁子高



[壹週刊]阿徐唔合作 反黑重案釘實曾志偉

曾志偉本諗住做中間人調停,點知因為「出手」,惹禍上身。

[壹週刊]失聲暴瘦抑鬱 林欣彤厭食症

114磅 <br><br>兩年前出道的 Mag,身形肥嘟嘟又包包面,精神飽滿。

[壹週刊]霆鋒妥協拍樂仔

大家咁高咁大啫!(設計對白) <br><br>你說話?(設計對白) <br><br>就算私下唔啱嘴型,餘文樂同謝霆鋒人前依然有傾有講。

[壹週刊]死過翻生 餘詠珊堅持己見 查小欣復活無綫

朝中有人好辦事,即使全城圍插,查小欣依然有得做新版《爆足一周》。

[壹週刊]一滴不留 撇清鄭伊健 梁詠琪 2,380萬拋舊愛巢

早就應該賣啦!(設計對白) <br><br>Gigi和夫婿 Sergio結婚一年,夫妻仍然處於蜜月期,經常有影皆雙,甜到漏。

[壹週刊]補你大 雙非多要爭位 陳倩揚為歲半兒報十名校

本月初,陳倩揚同老公,抱住囝囝,與八十多位家長到名校樂基幼兒圈排隊面試。

[壹週刊]回敬商台炒吳綺莉 無綫搵森美小儀祭旗

一向受無綫重用的森美和小儀,受商台所累,劇集和飲食節目播畢後,相信要暫別無綫觀眾一段時間。

[壹週刊]徐子珊厚皮拉票

信唔信我摑你!(設計對白) <br><br>話埋我食屎狗都得,投我一票!(設計對白) <br><br>徐子珊爭取機會,叫曾志偉以及行政主席梁乃鵬投佢視後一票。

[壹週刊]走樣殭屍尹天照

肥阿叔 <br><br>《壹》仔望 咗尹天照好耐,以為認錯人,直到見到張文慈,先百分百確定。

[壹週刊]車震穀劇謝天華拉鄧梓峰落水

無綫將自己友擺上枱穀收視,被重提同苟芸慧車震嘅謝天華第一時間拉埋傳過「八鄉車震」嘅鄧梓峰落水。

[壹週刊]古巨基肉莖受罪



[壹週刊]林青霞高速鬆人

剪短咗頭髮嘅林青霞,除咗面肉唔夠緊緻,其他完全唔似 58歲。

絕地反攻 黃浩發聲明證有片

video

張暖雅穀胸報答貴人撲佢

video

葉玉卿嫌自己學歷低 家人整齊最....



涉掌摑黃浩 曾志偉被捕 黃浩發聲明絕地反擊

曾志偉買報紙追看自己的新聞。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...