搜尋此網誌

2012年12月24日星期一

飯局風波越鬧越大 黃浩告梁烈唯誹謗




飯局風波越鬧越大 黃浩告梁烈唯誹謗

【飯局風波之禍從口出】徐濠縈、何超儀和李璨琛等23人去年在徐淑敏(Suki)老公黃浩的餐廳開餐,成為「飯局事件」導火線,事件越鬧越大,曾志偉月初在婚宴涉嫌掌摑黃浩,上周被警方拘捕。無綫上位小生梁烈唯事後幫口寸爆黃浩有妄想被迫害症,黃浩不滿言論有誹謗成份,上周向梁烈唯發律師信。梁烈唯淡定懶理,昨日再揶揄說:「有啲人對號入座,反應會大啲。」

曾志偉本月5日在落選港姐鄭嘉雯婚宴上,與黃浩發生爭執,其間志偉涉嫌掌摑黃浩,志偉上周被警方拘捕,暫准保釋候查,下月中再向警方報到。飯局事件餘波未了,繼志偉被捕後,婚宴座上客沈嘉偉和梁漢文也被邀到警署提供資料,事發後力撐志偉的梁烈唯,出言揶揄黃浩,據知上周黃浩透過律師向梁烈唯發出律師信。



■黃浩本月初偕妻出席鄭嘉雯婚宴時自稱被掌摑,同場的梁烈唯事後撐志偉而寸爆黃浩。資料圖片

遭罵妄想被迫害症

當晚有份飲喜酒的梁烈唯,婚宴後翌日出席電影探班活動時,就涉掌摑事件說:「志偉哥成日鍾意同人玩,可能黃生緊張啲,有妄想被迫害症。我唔識黃浩,淨係知佢係徐淑敏老公,同埋一路吹啲新聞出嚟,較鍾意製造是非,令自己更有新聞價值。」黃浩不滿被抹黑,據知他上周向梁烈唯發律師信,文件已獲梁所屬無綫經理人簽收。黃浩要求梁烈唯今午前公開道歉,否則有進一步行動入稟控告他誹謗。昨日黃浩在電話中說:「我交咗畀律師處理,唔方便透露。」

記者昨午致電梁烈唯求證,他說:「冇收到,好呀,你哋話先至知,我唔擔心,冇乜好擔心,好小事啫,可能公司收咗,如果收咗會通知我,但我未知。」他揶揄黃浩有被害妄想症言猶在耳,但他否認言論過激,他說:「唔會喎,佢嘅嘢我唔會再講,冇乜意義再講落去。」



■梁烈唯昨日出席商場騷,他表示不會收回對黃浩的言論。

唯唯:我都出大狀

對於黃浩要求他今午前公開道歉,梁烈唯淡定說:「到時睇嚇點,我都搵自己個律師研究嚇,既然佢出律師,我都出個大狀。」他不覺力撐志偉搞到自己周身蟻,他說:「公道自在人心,香港係自由社會,如果講句嘢都話犯法,完全冇言論自由,我又唔係用粗言穢語攻擊人,佢覺得好大件事,我唔覺。可能有啲人覺得我語無倫次、囂張,把口喺人哋度,我阻止唔到。」梁烈唯企硬不收番自己言論,他說:「講完收番都係講咗,如果有啲人對號入座,反應會大啲。」梁烈唯的無綫經理人Amy也聲稱沒有收到律師信。

話你知:藝人撐志偉出位言論

梁烈唯疑多口惹上麻煩,其實不少藝人都曾回應過曾志偉涉掌摑黃浩的事件,當中有不少出位言論。

張衞健

發表日期:12/12

出位言論:「盡可能講道理唔用暴力,除非對牛彈琴。」

杜如風

發表日期:10/12

出位言論:「我係保護被遺棄動物協會代言人之一,我會包容任何動物。」

譚詠麟

發表日期:9/12

出位言論:「志偉皈依我佛,法號叫『覺悟』,如果出手打人,即係佛都有火。」

王祖藍

發表日期:9/12

出位言論:「希望大家留意多啲家庭,少啲報警,理多啲屋企就最好!」

吳君如

發表日期:9/12

出位言論:「牽涉嘅每個人都咁有名氣,我唔想回應被人抽水,也呼籲全演藝界人唔好回應,唔好再畀佢見報。」

薛家燕

發表日期:7/12

出位言論:「佢最近見報率的確比我多,我唔認識佢。」

資料來源:《蘋果》資料室



.飯局風波越鬧越大 黃浩告梁烈唯誹謗
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_6028.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...