搜尋此網誌

2013年1月17日星期四

[壹週刊]無綫搞山寨春晚 葉玉卿捱義氣幫拖

志偉你叫到, no problem!(設計對白) <br><br>月底返港為賀歲片宣傳的葉玉卿,已答應幫手做春節晚會。


探熱針

無綫搞山寨春晚 葉玉卿捱義氣幫拖

2013年01月17日

農曆年,電視收視慣性偏低,但「創意無限」的無綫非戲劇製作總監餘詠珊,卻一於少理,學習強國大台,於年廿九(二月九日)搞春節晚會《新春黃金慶典》,並且玩埋港、台、韓三地聯播。

自知資源牙力有限,未必請得鬱一班早已被國內春晚活動落釘 mark實的阿哥阿姐,餘詠珊於是氹掂月底返港做賀歲電影宣傳的葉玉卿,捱義氣預錄,為她一手策劃的山寨版春晚打定底!

高層撐華姐讓路

以往慣例,無綫一年一度的《國際中華小姐競選》例必在農曆新年前搞掂,但今年則延期至二月二十四日舉行,雖然外傳是搵唔夠贊助商有關,但其實另有原因。

原來餘詠珊執意要在年廿九(二月九日)舉行一個香港、台灣、韓國三地聯播的春節晚會,要《華姐》讓路,空出人手及資源。

「農曆年香港人鍾意出埠避年, rating(收視)一向都唔好, Sandy(餘詠珊)氹掂公司推遲做《華姐》,又爭取到一大嚿錢做預算,部分環節仲要飛外地做,好落本。」一名無綫幕後人員透露。

放大圖片

面對官司纏身,志偉繼續好幫手,稍後時間將飛往外地為春晚拍外景。

放大圖片

大時大節,一線花旦、小生,外地騷接不停,去年鄭嘉穎和胡杏兒獲邀出席上海東方 衞視的春晚節目。

卿卿俾面志偉

港姐公投成為笑柄,在無綫受到「特別保護」的餘詠珊,地位絲毫不受影響,繼續搞作多多。雖然未全面落實春晚節目的內容,但她已預先氹掂今個月底返港、為賀歲電影做宣傳的葉玉卿,為春晚錄定一 part節目。

「咪又係志偉出面搞掂,佢一句幫幫手,卿卿就一口應承,連價都冇講,剩係收封利是仔!」

即使官非纏身,但據知有份孭重飛的曾志偉,未有叫停飛往外地做春晚錄影的計劃,至於飛韓國定台灣,稍後才有最後決定。

「志偉星期一(一月十四日)已經去咗警署做續保手續,下次再報到都係農曆年之後嘅事,呢段時間佢會專心搞春晚同賀歲片宣傳。」知情者說。

放大圖片

春晚無人做,阿叻孖住公司旗下的狄易達,在西九跳舞娛賓,吸引力欠奉。

放大圖片

春節晚會節目之一,為賀歲片《 2013我愛 HK恭喜發財》宣傳,主要演員黃宗澤、徐子珊到時會幫手錄節目。

經理人部唔配合

高層拍板搞春晚,變相截斷了公司一班阿哥阿姐藝員大時大節搵快錢財路。據了解,由於樂易玲揸旗的經理人部門企硬不肯全面配合,令春晚節目有大部分內容至今仍未落實。「失驚無神話搞,啲客早半年前已經 mark曬啲期做街外騷,都唔知去邊度唧啲期出嚟?有啲未有 job嘅,一樣唔想做,大家都搏嚇喺外面或者大陸有人搵,唔想錯過農曆年搵錢機會!」一名經理人部門的職員說。

自己友同外援一樣難度期,已定名為《新春黃金慶典》的春晚決定放棄直播,改為錄影,由汪阿姐及鄭裕玲主持,葉玉卿外,暫時落實的演出只有阿叻同狄易達在西九長廊跳熱舞,陣容果然「鼎盛」!

放大圖片

為了搞春節晚會,今屆的中華小姐將延期至 2月 24日才舉行。

放大圖片

春晚無藝人願做,唯獨兩位阿姐級的汪明荃同鄭裕玲肯捱義氣幫手做主持。

屢試屢敗

餘詠珊加入無綫後,為鞏固勢力,不斷招攬舊公司同事,又積極獻計推出「破格」節目,可惜全軍覆沒,收視和口碑都差強人意。

志偉你叫到, no problem!(設計對白) <br><br>月底返港為賀歲片宣傳的葉玉卿,已答應幫手做春節晚會。

《爆足一周》

接收被商台炒魷的查小欣,推出節目《爆足一周》,節目出街被網民鬧爆翻炒舊料,最終播了四集便腰斬收場,成為史上最短命節目。

《港姐》普選爛尾

港姐 40周年,餘詠珊搞一人一票普選,但選舉當日,因電腦系統負荷唔到,臨時改由評判選出三甲,爛尾收場,結果無綫共收到 477宗投訴,破曬紀錄。

《玩轉三周 1/2》

放大圖片

(《忽然 1周》圖片)

餘詠珊入無綫後的頭炮節目《玩轉三周 1/2》,動用全台藝員停廠拍攝,但反應奇差,更被網民批評照抄足美國趣劇《 MDDtv》和日本劇集《志村劇場》。

《走過烽火大地》

節目的預告片打鑼打鼓指攝製隊深入伊拉克、阿富汗及伊朗等地區拍攝,但節目播出後,被觀眾投訴貨不對辦,其中一集話去阿富汗,但大隊攞唔到簽證,最後只到了土耳其郊外的難民營,另外一集計劃去敍利亞,又因為太危險,返轉頭。



.[壹週刊]無綫搞山寨春晚 葉玉卿捱義氣幫拖
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_6740.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...