搜尋此網誌

2013年4月19日星期五

秋生唔知熊黛林乜水

video


秋生唔知熊黛林乜水

秋生唔知阿Lynn係乜水

黃秋生、鍾嘉欣及李克勤等前晚到中環出席香港舞台劇獎頒獎禮。提到七年「富黛戀」玩完,曾和郭富城合作的秋生對此寸嘴說:「合作過同佢分手關乜事,我同城城幾熟,佢仲爭我好多餐飯,仲有佢揸車成日嘈醒我。」七年情告終會否可惜?秋生繼續寸嘴說:「關我乜事,我唔理,我連佢女朋友係乜名乜水都唔知。」提到斟劉嘉玲演舞台劇,秋生透露:「傾過睇過劇本,冇興趣劇本都唔睇,放心唔使除衫,係喜劇。」

鍾嘉欣和被指是小三的苟芸慧同被指是無綫處女組成員,她說:「冇可能,我哋有WhatsApp group,佢話有是非纏擾,但冇講乜事。」嘉欣指苟姑娘清純,也不覺她有拍拖。苟姑娘被指小三時眼濕濕,嘉欣謂:「喊即無辜,佢唔係嗰啲話喊就可以唧到眼淚嘅人。」即指她演技未到家?嘉欣即說:「唔係咁意思,係話佢個人真誠。」

採訪:李珮洳

攝影:陳順禎



■鍾嘉欣力撐好姊妹苟芸慧不會做小三。

想睇更多首輪猛片介紹同預告片?《一台戲》為你網羅最新電影介紹及影評↓↓↓↓





.秋生唔知熊黛林乜水
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_2722.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...