搜尋此網誌

2012年12月26日星期三

Chok警出更 森美

森美


Chok警出更 森美

FACE週刊 第292期

39歲的商台台柱森美首處男演出的電視劇《法網狙擊》上週開播,於是,我和攝影師為他設計了懷舊風味的兵捉賊相片,作為這次專訪的主題概念。

要是別的 DJ,妄想他能一相分飾兩角,當然有難度。不過,森美不是一般的 DJ。 20歲加入商台、 25歲已經獨當一面成為最受歡迎電台主持,森美早就不只 DJ一個身份:編劇、作家、 BoyBand主唱、舞台劇、棟篤笑、電影男主角、電視主持,自編自導自演愛情劇《森之愛情》;還有這次減肥十磅在電視劇裏演督察,拍出浴戲騷腹肌再同女主角激吻……森美,堪稱香港播音史上最 chok的 DJ。

葵盛西邨出世長大,現在家住九龍塘豪宅,老婆揸 Benz、兒子讀喇沙,我問森美,可以從葵盛西邨跳進九龍塘、瓣瓣掂撈得風生水起,父母一定很引以為榮吧?

森美回憶起當年母親為自己向聖方濟愛德小學校長下跪、父親為送自己考喇沙入學試頭笠膠袋在雨中推壞車的畫面,突然掉下眼淚,幾次哭到說不出話:「好衰……拍劇叫我喊、我又喊唔出。佢哋為我做嘅嘢,我未必會為仔女做,但我又成日迫佢哋接受我套諗法……我唔係父母嘅驕傲又諗嘢好怪,我係覺得慚愧。」

這一天,我對森美又多了層看法,原來,他不只能 chok,還很會哭。

愛迪生同愛因斯坦都似我,專注力失調。

下午三點,坐在石硤尾南山商場的大排檔圓桌前做訪問,森美的嘴巴沒停過,眼睛也東張西望沒停過。森美說,五六年前看醫生,醫生一坐下就說他東張西望冇時停,一定是患了專注力失調:「醫生話我讀書一定唔叻,我話唔係喎,我讀書好叻。醫生話:『咁你一定係天才啦!』嘩哈哈哈……所以話,有專注力失調唔好氣餒,愛迪生同愛因斯坦都同我一樣,專注力失調?!」見慣他的 chok樣、聽慣他在節目裏專制橫蠻寸拍檔小儀,我本來不意外森美拿自己和舉世天才比較。繼續聽他說下去,原來不是他的本意:「細個我打排球叻,踢波唔得,因為我每日都打排球,好少踢波。但係有啲同學平時少練,一上場足排籃樣樣都掂,嗰啲就係天才,我唔係。好細個我已經知,自己唔叻,所以我唔好勝;亦都係好細個,我就知屋企搵得八千蚊一個月,個個月攞千幾二千蚊送我去讀書,我一定要勤力。我信奉嗰套好多香港人都唔信,就係勤力。」

森美

森美父親是消防員、母親是家庭主婦

父親是消防員、母親是家庭主婦,一個兼職揸的士送他進名校聖士提反寄宿、一個跪求小學校長收他做學生,森美說起父母,泣不成聲。

森美說,只要勤力,口才演技自信,全都能練:「做 DJ,個個以為把口叻就得,其實考嘅係寫文章,所有嘢離唔開起承轉合。我做 DJ頭十年,每日都將要講嘅嘢全部寫成稿,每個 gag設計過;做司儀做主持,係我十幾年大小騷都接,喺無數雞騷裏面累積番嚟嘅功夫;我講笑唔叻,做棟篤笑係我將黃子華嘅騷反反覆覆翻睇,將人哋笑話計成公式,再跟個公式計計笑話,每晚跟朋友落蘭桂坊講畀啲唔識嘅人聽,人哋唔笑,咪返去再改囉!要 chok住做男主角,我更加冇諗過自己得,當年黃柏高簽我,我同佢講想做吳孟達。但係佢話,做人個目標要 set得高啲,目標係射月亮,對準月亮就會射到星星,但係對住啲星星,可能最終乜都射唔到,所以佢至開套《甜絲絲》畀我做男主角之嘛!」

手裏端著四十年歷史的排檔咖啡,森美讚老闆娘杯啡,說要扮陳豪品味咖啡,老闆娘讚森美「你靚仔過陳豪啦!」我問森美,進軍電視台是真的想做陳豪嗎,森美否認:「人去到呢啲年紀,可以做嘅已經做咗,做唔到嘅都叫試過,真係做唔到,已經冇乜火開始諗退休。拍套電視劇啫,可以帶我更上一層樓咩?仲上得去邊啫?有咩地方似得電視台,可以三個月冇時停日夜訓練做戲??做完呢套劇,我諗我未來幾年都唔會再拍劇。」

森美

為拍《法網狙擊》減肥 10磅,森美話絕非想 chok想靚仔:「角色係督察,理應似小柏林咁 fit,做戲唔同做主持,一肥就會好滑稽冇說服力。」



06年搞「我最想非禮的女藝人」選舉搞出事,與拍檔小儀被商台停職、公開道歉、又因疚辭去中大教職(電台製作客席講師):「 嗰次好錯,真係鬼揞眼!」《蘋果日報》圖片

最後悔,係冇同阿爸阿媽影一張畢業袍相。

森美原名梁志健,中五會考獲得 1A5B1E共 25分,以高分考入名校新亞書院預科,畢業後獲中大新聞及傳播學院錄取。大學第一年,他就因為勝出商業電台舉辦的「叱吒殺戮新大陸」 DJ比賽入職商台,首個節目是與潘紹聰主持的《青蘋果與紅提子》。

「好多人覺得入大學好巴閉,以為大學係一生人最重要嘅階段。但係我大學 Year 1已經入咗商台,開闊咗我嘅眼界,改變曬我人生觀,我一早知道呢個世界好大,讀書唔係唯一出路。就算親戚朋友、街坊鄰里得我一個入咗中大,我都唔覺得有乜嘢,仲迫埋父母接受我呢套諗法,所以,戴四方帽、行畢業禮嗰日,我冇同阿爸阿媽影一張相,連觀禮,都冇叫佢哋嚟!」

森美說自己是一個要別出心裁、要型要出位的人,考到車牌後第一架車是古董 Mini,不貴但貪它有 taste;有錢後買新車給老婆,自己則開 20年車齡 Benz,因為古董車要的不是錢而是眼光,一向以自己行徑沾沾自喜的他, 16年以後,卻說開始後悔,沒跟父母拍一張畢業相:「我好記得,幼稚園高班畢業,派位派唔到聖芳濟愛德小學,阿媽帶我去叩門,一見個校長行出嚟,就同個校長下跪,喊住話:『你收我個仔啦!』中一、中二,成績幾好,阿爸想轉我讀喇沙,考入學試嗰日,落住雨佢架的士爆胎,我坐喺架車度睇住阿爸個頭笠住個背心膠袋,淋住雨推架車埋油站……阿媽下跪,我覺得好瘀,係咁掹佢起身:『唔讀呢間咪讀第二間囉!』阿爸幫我轉校,我因為新學校冇曬啲朋友,嬲咗佢好耐……

森美

從電影串星到 04年做愛情電影《甜絲絲》第一男主角,與女神樂基兒談情,森美話:「乜都試嚇,試過咪知自己唔係做男主角嘅料囉。」

森美

自編自導自演愛情單元劇《森之愛情》,情商蔡卓妍、楊千嬅等紅星同自己談情說愛:「做演員同寫小說呢樣嘢好,可以滿足我思想出軌嘅幻想。」

「以前覺得,父母理所當然會為仔女做呢啲,到o依家自己做咗父母,至知道原來唔係。我個仔讀喇沙係自己考,我從來冇叩過門;學校搞舊生 party,我唔想去,老婆迫我至去。我見到人哋啲爹哋媽咪去同校長傾偈,傾完手震腳震話要出去食支煙定嚇神喎……人哋喺出邊做咗幾多年人、做慣大生意,都為仔女搞到手震腳震。你估我阿媽唔知當眾跪人唔好睇咩?佢哋為咗我,明知唔好,都會做。

「我係慚愧,我做父母,未必會似佢哋,乜都願意為仔女做;做人個仔,又要成日迫佢哋接受我嗰套。我記得入大學時我揀入新聞系,阿媽喺部 度問我,做咩唔揀醫,我一句『得』埋去『唔鍾意呀』;佢哋做咁多嘢,無非想我入間好學校,到我讀完大學,又唔畀佢哋嚟畢業禮;到九十年代經濟好,的士牌升、我又讀完書,終於身邊有錢剩啦,佢哋買隻靚啲嘅表戴嚇,我都嘈喧巴閉,話買咁貴做乜,時間過得快啲咩?……我咪就係呢啲仔囉,我成日都想攬嚇佢哋,錫佢哋一啖,但我性格好衰,愈親嘅人,愈係冷漠。所以我話,有我呢啲仔有咩好自豪?」

我女人最好嗰樣,係夠聽話!

自責是個頂心杉,森美其實始終是父母的驕傲,他說每次做完森美小儀舞台劇,小儀就說阿媽投訴,成晚無間斷聽森美媽媽讚個仔:「你睇嚇我個仔幾靚仔、幾叻?」自問是個不專一又不解溫柔的大男人,森美也說,想了好久想不到老婆的好處:「唯一一樣,咪夠乖,聽曬我話囉!」

入大學前拍過兩次拖,加入商台以後,森美結識做過童星、在商台任職的 Veronica,然後相戀、結婚,再生下一對現年分別十歲和六歲的兒女:「講樣嘢你聽,好好笑,早排我同老婆去睇醫生,等緊嗰陣佢喺度睇嗰啲專注力不足嘅單張,指住我話:『用情不專呀!病症嚟?!話緊你呀!』我答佢,我有病吖嘛,我都唔想?……嗰啲人話娶咗個老婆,就唔望第二啲女人,絕對係講大話!我就係知我份人唔專一,所以出到去會閂埋道門,唔畀自己同第二啲女人有機會,費事出事。做人要諗後果,犯唔犯錯自己可以控制到,不過思想出軌真係冇得控制,所以我成日寫愛情小說、廣播劇,又拍《森之愛情》,滿足嚇自己幻想囉!」

喜歡「出軌」的森美說,不會製造浪漫、不會哄老婆開心、每天晚上不說「我愛你」,但一定告訴老婆「你今日又老咗!」,唯一一樣會做的,是所有收入全盤交給老婆處置,已經勝過千言萬語:「當然都會感激,有個女人,忍受我嘅所有缺點,放棄自己嘅事業,每日留喺屋企幫我打點一切、睇住仔女,對仔女幾好、幾乖,音樂呀、朗誦呀間中有啲獎攞嚇,呢啲咪老婆教得好囉!」

森美

森美

老婆與兒女雖然少提,森美說自己是虔誠基督徒,按部就班結婚生子,從來沒有隱瞞。《蘋果日報》圖片

森美

讀過喇沙、聖士提反,森美說絕對沒有在兒子入學一事上出過力拉過關係:「係佢自己考入去,要父母幫唔 啱,再講,我唔覺得讀書係一切。」

落區

訪問途中,巧遇「熱血公民」黃洋達。寒暄兩句道別後,森美說:「從政好難?,落區工作唔容易,我唔識 social,畀我真係做唔嚟!」

森美又過謙啦,落區拍照殺到去大坑西邨,森美攬實屋邨女保安影合照疏通、落嘴頭氹老闆娘借出大排檔任我哋舞、情商文具鋪檔主給他做更衣梳化大本營,然後為大班中小學生男女青年簽名影相,遇著來港旅行的上海母女,再用普通話介紹新劇,森美這一天充當的不只是訪問主角,還是公關兼友誼大使,七歲到七十歲,都被他殺個片甲不流。

從不會 social到友誼大使,森美話,都有得練,又係靠勤力。

森美遇見黃洋達

遇見黃洋達。

森美

森美有幾入屋?落區感受嚇就知道。

森美

撰文:朱小博

攝影:範仲良

形象: Bryan@the Flaming

服裝: izzue



.Chok警出更 森美
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/chok.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...