搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

[FACE]4大處女開齋 P 前度認苟芸慧同居唔同床

29歲苟姑娘樣靚身材正,一出道就做高登女神,不過極有可能仲係處女之身,不負宅男眾望。

[壹週刊]唐樓搬豪宅 包食住包工作 恭碩良拖憶蓮示威

21/10 3:50am <br><br>向來對戀情低調的林憶蓮,任由恭碩良拖實離開餐廳,難怪恭碩良忍唔住高舉勝利 V,宣示主權。

[壹週刊]牽涉《低俗》盜版流出 謝霆鋒惹官非

上星期五(十九日),霆鋒往機場出發到南京工作,對記者所有提問都不作回應。

[壹週刊]一刀切 黎明放生樂基兒

拜拜!(設計對白)

[壹週刊]不是陸小鳳 是陳近南 劉松仁



[壹週刊]鏞記爭產 甘老太喊寃:佢哋逼死大哥

自從鏞記掌舵人甘健成月初去世,甘老太(左)一直鬱鬱不歡,至今心情才剛平復,上週六,她與甘健成太太(中)及 <br><br>孫兒甘崇轅(右)一起接受本刊訪問。坐在她奶奶及老爺的 <br><br>相片面前,再說起家變及兒子,甘老太又再哭起來。 <br><br>(關永浩攝)

不是陸小鳳 是陳近南 劉松仁

不是陸小鳳 是陳近南 劉松仁

新劇《師父‧明白了》造型

黃浩然出席新劇《師父.明白了》的造型活動。

[電腦]專訪微軟Windows高管:平板不該功能缺失



鄭嘉穎拍《葉問》被打爆眼角 眼受傷急返港就醫

鄭嘉穎早前拍《葉問》時右眼被撞爆微絲血管(資料圖片)

《萬千升呢福祿壽》第四集壓軸錄影

徐子珊(左)對自己遭輪姦的戲份成話題感到尷尬。

[電腦] ASUS 發佈多款Windows 8平板/ Ultrabook

  龔平發自美國紐約

  新浪數碼訊 香港時間24日淩晨消息, ASUS 在紐約舉行新品發佈會,發佈旗下全系列windows 8產品,包括筆記本、平板電腦和一體機設備。 ASUS 董事長施崇棠現場展示了 ASUS 新品,包括雙螢幕太極

[電腦] Sony 發佈Win8觸控電腦Duo11 售9980港元起



[電腦]一張PPT背後的玩味:惠普暗諷聯想沒利潤?



5PM八卦╱謝霆鋒談舊愛挨批消費 網友:不配當男人



[手機]新款iMac或拉動 Apple 臺式機銷量增長4倍



[東周刊][娛樂追擊]霆鋒患皮膚癌 栢芝:衰人冇咁早死!25/10/12



美腿時代



Chanel 火腩飯青島



謝霆鋒曝與張栢芝離婚原因! 二人需要再成熟



陳俊生情史豐富緋聞多 情牽陳明真最轟烈



陳俊生女友心碎輕生 交代公開遺書「不然我死不瞑目」

▲陳俊生向女友陳怡婷坦承劈腿且對方懷孕,陳女傷心欲絕選擇跳樓輕生。(圖/擷自陳俊生臉書)

陳俊生爭議多 聞女友內褲穿女裝逛百貨



核突支那style



[電腦]Win8新用戶介面被命名爲「Windows UI」



[電腦]Gartner:九成企業2014年大規模部署Win8



[電腦]微軟今晚正式發佈Windows 8 零售價未定



[電腦]英特爾CEO:Win8將打破傳統PC與平板電腦界限



[電腦]微軟Surface評測:辦公是亮點應用程序奇缺



地獄雕塑



女兒超盈傳斷背情 謝玲玲忌談同性戀

video

馮仁昭四圍超: Kary變臉激似李玟 - 馮仁昭

video

產後復工為囝囝儲人奶 千嬅:慘過儲錢

video

霆鋒:我完全康復

video

最佳女朋友黎芷珊



《名媛望族》江美儀黑絲誘惑惹投訴

江美儀黑絲誘惑惹投訴

[電腦]微軟Surface評測彙總:外觀漂亮功能不足



[電腦]美國ITC判決 Samsung 侵犯 Apple 流動設備專利



謝霆鋒手術挖瘤 張柏芝安慰:老天不讓壞人早死

謝霆鋒得黑色瘤,前妻張栢芝笑虧壞人不會早死。(圖/截自網路)

大小S陪爸爸最後一程 徐媽:沒有遺憾

徐爸病重之際,大小S隨侍在側。(記者朱家彥/攝影)

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複

停工陪伴最後一程 大小S父親肝癌病逝

停工陪伴最後一程 大小S父親肝癌病逝

[FACE]人財兩失 驚聞超雲結婚 陳山聰前妻老咗 10年

‘ 12落寞怨婦 Ponny <br><br>要照顧中過風的年老母親,冇老公一齊分擔,殘爆 Ponny等睇醫生時愁眉苦臉,唧都唔笑。

[FACE]色慾中女 《名媛》餓太最爆  41歲江美儀狼吞 33歲吳卓羲

錫到咁肉緊,不過美儀姐話最激係場自摸戲。「 嗰場戲講我自摸完,再同松哥嘈,仲打佢,幾激㗎!」

[FACE]愛夫號 減 40磅復出 千嬅袋 300萬幫老公箍客

產後升 cup <br><br>雖然重了 50多磅,但千嬅產後突然升 cup,穿 deep V裙替代言嘅醫學美容中心拍廣告,唔覺意露 咗少少事業線。

[FACE]似足老豆 溝葉熙祺掛住薛凱琪 大話房祖名𡁻完鬆

做番朋友都好難!真實對白 <br><br>被屈難受 <br><br>週日( 21日),葉熙祺接受本刊訪問時指責房祖名敢做唔敢認,仲失望咁話:「我真係好後悔同佢一齊,同講咗呢件事出嚟。」

[FACE]變鳳凰 剷頭做山雞 梁烈唯砌低王浩信搶飛躍

山雞 MK頭 <br><br>為拍攝新版《古惑仔》,早前雙十節當日,唯唯用咗 5個鐘剷新髮型,之後就到附近超市買餸,佢話:「我買啲嘢返屋企煮飯畀自己食。」戲中行古惑,戲外就住家男!

[FACE]後宮佳麗 急召王喜開咪愛將爭寵 陳總:你估選妃嬪咩

𠵱家談情說愛咩?真實對白 <br><br>入主商台後,陳總招兵打仗,先撬傳媒好友梁泰來做外事部總監,又急召多年戰友王喜開咪,仲力捧「商台孫耀威」杜光庭拍王喜, 3個愛將拱照陳總。

[壹週刊]斬草除根 錢國偉野蠻正印 趕絕白雲

「雜果賓治」陳宛蔚(右) <br><br>惡搞韓版 PSY出位的錢國偉,拍戲又收得,自然多女埋身,女友陳宛蔚為宣示主權,近日幾乎 Wilson去到邊跟到邊,連首映禮亦有影皆雙。

[電腦]第二季度iPad全球份額近70% Samsung 9%



金馬獎╱陸片入圍大贏家 劉德華出任本屆評審團主席

代表台灣角逐奧斯卡最佳外語片的《逆光飛翔》在本屆金馬僅入圍兩獎。(圖/公關照)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...