搜尋此網誌

2013年1月3日星期四

派錢挺梁主腦曝光 新界總商會高層關係千絲萬縷 香港

【明報專訊】「香港各界慶典委員會」在元旦日舉辦的挺梁振英遊行,被揭發有人用250至300元請「臨記」,更被傳媒拍攝到過程,而懷疑派錢請人的主腦,是「新界總商會」副宣傳主任蔡志峯。本報發現,新界總商會的副主席王文漢,正是元旦遊行主要發起團體之一、香港島各界聯合會的會長,亦有多人身兼新界總商會及新界社團聯會(遊行團體之一)職務,顯示兩組

李超人拜山被「女」追 白帽女高呼:老竇接我走 香港

李澤楷遲到,但禮數做足,三跪九拜祭外婆。(劉永銳攝)

[壹週刊]趙世曾食鑽落肚

開餐前,趙世曾揸住白松露和龔中心丈夫(左一)、女友(左二)、龔中心(右三)及何顯毅夫婦(右一、二)來個大合照。

[壹週刊]大劉曬齊人福 坐月甘比陪玩



[壹週刊]陳嘉容異於常人



[壹週刊]陳豪有品 唔踩廖碧兒

幫參賽者化小醜妝,送上紅心一顆,充分反映陳豪感情生活美滿。

[壹週刊]官恩娜俾男友 當街拋棄

弊!俾《壹》仔見到添!(設計對白)

[壹週刊]周柏豪 SM加料

俾女 dancer以倒豎胸加鉸剪腳夾實,周柏豪再 響對方腰腹位摸完又摸,之後再 嚟多個一王三後鐵鏈陣,喂!仲差滴蠟喎!

[壹週刊]張栢芝自願「輪姦」

被現場超過二十幾部 iPhone同相機對住影相,自願「輪姦」 嘅張栢芝,對住強國人先識笑。

[壹週刊]王菀之新城鬧鬼

殭屍小姐 <br><br>紅眼影加黑裙,王菀之仲要扮 cool唔笑,加埋把長髮,撞鬼!

[壹週刊]吳卓羲上海住兜踎酒店

落車買雞煲外賣,落完單,吳卓羲返上車等。

[壹週刊]邱淑貞平買貴童裝



[壹週刊]苦盡甘來 陳敏之失獎坐正

屙金呀!(設計對白) <br><br>牛大哥食飽即屙,差點中招的她嚇到指住大叫:「佢屙屎呀!」

[壹週刊]搵食艱難 叛將馬浚偉 平價𢱑撈返無綫

我好抵用㗎!(設計對白)

[壹週刊]逃學威龍 怒拒陪客 亞姐馮雪冰:我配合唔到!

俾番個後冠我先講啦!(設計對白)

[壹週刊]水漲船高 邪住林峯 黎耀祥擸獎加價四成

唓!我最貴!(設計對白) <br><br>遲早貴過你!(設計對白)

[壹週刊]冇數講 失《叱吒》五強  Kary使橫手踢走 G.E.M.

遊戲就係咁玩㗎啦!(設計對白) <br><br>前年由金牌大風跳去環球的 Kary即成一姐,且定今年 1月在紅館開個唱力穀上位。

[壹週刊]上山信唔過 劉嘉玲接手幫王菲湊女

一度戒煙養好身體想生 BB的嘉玲,除夕夜做番煙民,在廚房扯煙飲紅酒傳短訊。

[壹週刊]獨家直擊 崩牙駒出山 國際封殺 新加坡被拒入境

崩牙駒出獄廿二日,於十二月廿三日平安夜前夕出現澳門國際機場。他與三名隨從乘搭早上十時十五分航機飛去新加坡,抵達後卻被當局拒絕入境,即日晚上折返澳門,回來時由妹夫阿謙(左)接機,但被拒入境的崩牙駒怒不可遏在機場大堂怒吼。

[壹週刊]挺梁醜聞 派錢遊行

挺梁遊行完結後,戴口罩的阿朗向大佬龍叔(右)報告「臨記」人數,並準備派錢。

[壹週刊]七苦經 葉麗儀



[壹週刊]曾志偉除夕曬冷 Party 獨冇梁漢文

抬走 <br><br>淩晨三點多,曾國祥叫埋朋友幫手合力抬老豆上車。

[壹週刊]上海放縱 離婚買醉 黎明夜總會搵女尋歡

1/1 1:44am面紅紅 <br><br>最終肯落車的黎明,滿面通紅擠出笑容拍照,看來剛才在會所玩得相當盡興。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...