搜尋此網誌

2012年11月1日星期四

[壹週刊]打爛醋埕 栢芝搵拉姑祭旗

28/10得戚返港 <br><br>拉姑一過生日,栢芝即帶子返港。推住睡眼惺忪的 Lucas出來的她,起初一臉得戚笑容,之後變為黑面。

[壹週刊]發到明星夢 糖妹



[壹週刊]整色整水 坐開扮檢點 吳卓羲 Toby遙距互溝

𥄫住曬!冇得玩!(設計對白) <br><br>Whatsapp都得啫!(設計對白) <br><br>Toby和吳卓羲各據一方,扮零交流,實則互傳 whatsapp。

[壹週刊]無綫收買人命 鍾嘉欣焗做空中飛人

鍾嘉欣、陳展鵬拍墮樓戲,除了遠鏡、試位,其餘危險鏡頭都由他們一手包辦。

[壹週刊]短命《爆週》 查小欣卸責怪內鬼

查小欣由娛樂記者變身 DJ,可以玩足十五年,估不到轉投電視台,主持節目只捱到一個月便玩完。

5PM八卦╱絕種好男人!甄子丹砸千萬安頓前妻、兒子 



[東周刊][娛樂追擊]17歲大仔隱世曝光 揭甄子丹千萬秘養前妻



孫燕姿當媽了!喜獲龍子 老公每天貼心幫老婆按腿



43歲石馬克癱瘓6年病逝 老婆悲嘆無緣見最後一面

▲石馬克去年在病床上過聖誕節。(圖/擷自黃英惠部落格)

[壹週刊]全面引退 港大讀英文 陳慧珊返美國教書

返學都跟?(設計對白)

[壹週刊]十八大紅人富豪網絡

劉延東曾在中共中央統戰部打滾逾十六年,順理成章與無數港澳富豪交手,後來都成了親上親的「自己人」。圖為○八年李嘉誠上京出席長江學校活動,剛升任國務委員的劉延東俾面出席。(李嘉誠基金會圖片)

[壹週刊]梁詠琪簽新女 胥力文高過老細

胥媽媽搵風水師傅替女兒夾八字改名,取名力文。

[壹週刊]江華堅持冒充劉華



[壹週刊]楊千嬅屎橋避黎明

唔想再提前老闆,千嬅擺仔仔上 枱,話自己做 咗媽咪之後,緊張小朋友健康多過娛樂花邊新聞。 <br><br>最緊要便便夠靚!(設計對白)

[壹週刊]福祿壽搞喊香香苟姑娘

我認處女都冇人信啦!(設計對白)

[壹週刊]亞姐明星臉 Vs乸亞男

嫩版謝安琪 <br><br>個樣成日變 嘅謝安琪,同(5)齊真晨真係好似樣,尤其係個鼻,同樣直過把間尺。

[壹週刊]林嘉欣出冧招搵路數

林嘉欣呢個踢腳姣樣,真係百年難得一見,之後個頭愈挨愈埋,連伊健都 O嘴!

[壹週刊]Eason神手加持蔡一傑

首場開騷,蔡一傑無厘神氣,第三場有 Eason神手加持,即時起動有反應!

[壹週刊]Edison全男班搵食

食食嚇,煙癮起, Edison行出門口上電。

《名媛望族》結局率先爆 劉松仁五房下場

《名媛望族》【五奶入門失敗】在劇中窮家女JJ為名利不惜勾引松哥,想入主鍾家成為五奶,不過最終未如願。

靠《名媛望族》重口味 江美儀正氣邪花彈起

江美儀今年先後有《當旺爸爸》、《飛虎》、《怒火街頭》及《名媛望族》推出,她有信心提名「最佳女配角」。

城市電訊節目巡禮晒冷撼無綫



[壹週刊]撚爆樓市

香港一直奉行自由經濟,對樓市一向採取積極不幹預政策,自梁振英上場後,落重藥打擊樓市,「政策主導」為本港樓市添上不明朗的因素。(廖健昌攝)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...