搜尋此網誌

2012年11月1日星期四

[壹週刊]梁詠琪簽新女 胥力文高過老細

胥媽媽搵風水師傅替女兒夾八字改名,取名力文。


新女上場

梁詠琪簽新女 胥力文高過老細

2012年11月01日

愈來愈多藝人自組經理人公司,好似劉德華、黎明、陳奕迅、任賢齊等,最新鮮滾熱辣的就有嫁 咗個西班牙老公的人妻梁詠琪。可能她對高妹情有獨鍾,公司 Gmajor頭炮便簽了個比她更高,有五呎十一吋的上海名模胥力文,作為她旗下首位藝人。

但要在這個餅印五官、個個心口大過頭的模橫行年代跑出,擁有標準 model身形、冇乜身材的胥力文坦白地說:「我係高呀,仲要係特別高,咁大家咪好易記得我囉。」

有緣

放大圖片

梁詠琪打算全方位力捧新女。

早在○四年,胥力文與梁詠琪已經在北京的 Ferragamo活動上見過面、傾過偈,後來經朋友介紹,二人一拍即合,簽了五年合約,不過更巧合的是胥力文原來與梁詠琪同月同日生日,雖然她證件上的出生日期寫著三月廿六日,「係我媽咪同我講我係三月廿五號出世,但拎出世紙 嘅時候佢搞錯 咗,於是所有證件都係呢個日子,如果改番又好麻煩,所以一路冇改,都幾搞笑。」

作為一個新人來說,廿七歲未免「年紀大 咗 啲」,她十六歲開始做 model,有十一年的天橋經驗,是多個國際品牌如 Chanel、 Dior、 Roger Vivier等的寵兒,亦曾在法國羅浮宮行過騷,現在只是從模界跳到另一範疇,嘗試 model以外的事情,例如笑容,「 model影相好多時唔笑,但而家唔笑 啲人可能會覺得你扮 嘢,所以我 喺屋企經常對住塊鏡練習。」當然她亦有其他新人沒有的經驗,如拍戲、廣告。

論盡天王

拍廣告,與她合作過的都卡士強勁,○四年擔任上海灘全球代言人,拍攝廣告的正是王家 衞禦用攝影師夏永康,當時夏永康大讚胥力文甚有張曼玉的影子,因而得到「模界張曼玉」稱號,「我都係聽人講番先知,其實 嗰陣時係第一次同佢合作,知道佢好出名,所以都有 啲壓力。」同年,黎明揀中胥力文拍電訊廣告,拍攝期間,黎明對她十分照顧,「佢出去食 嘢,會叫我一齊出去食,都幾照顧。」她亦發覺黎明風趣的一面,她笑著說:「廣告入面我要摑佢一巴,我唔夠膽,佢叫我真摑,摑 咗三次後,導演話用前兩次,跟住黎明話:『但係導演,呢嚇(最後一下)最痛喎,真係唔用呢次呀?』好搞笑。」

電影《再說一次我愛你》,對手是劉德華,「佢唔係好 chok,拍戲時佢有玩魔術俾我 哋睇。電影宣傳時佢都好照顧我,譬如記者冇問我 嘢,佢走時拖住我同記者講:『你 哋一條問題都唔問佢。』感覺好舒服, 嗰一刻好感動。」與張學友的合作,是拍攝《講你知》 MV,她說記憶中的張學友很忙,「拍緊 MV期間佢要去開會,佢拍 咗自己先,跟住走 咗,等佢開完會返 嚟 嘅時候就一齊拍,佢好 nice,我問佢可唔可以影合照,佢話得,我話:『但係我呢邊面靚,可唔可以企另外一邊?』佢都滿足我呢 啲要求,哈哈哈,佢話:『我都係呢邊靚喎。』好好笑。」

放大圖片

小學五年級已身高五呎三吋,一直高到廿二歲才停止,她說:「見到自己愈嚟愈高,好恐佈啫。」

放大圖片

拍攝廣告期間,黎明細心教導胥力文掌摑戲份。

放大圖片

她又曾與張學友合作《講你知》 MV。

放大圖片

與劉德華拍電影《再說一次我愛你》,胥力文(右)以性感 bra top演出。

失蹤

少年得志,一輪「攻勢」後銷聲匿跡,「好多人覺得我拍完戲之後會留 喺香港,但我冇,上海 啲人以為我去 咗香港,香港 啲人又以為我返 咗上海,加上一直都係我個朋友幫我接 job,咁就好多人搵我唔到,變 咗 嘥 咗年幾時間。」她說初時沒太大的失落感,因為在這一年多的時間,她在上海買了屋,忙收樓、忙裝修,忙完過後,她開始覺得不可以這樣下去,於是找機會「蒲頭」,「去 event、發覺原來大家以為我 喺外國、有 啲人仲以為我 喺日本!大家知道我返 咗 嚟, 啲 job就開始慢慢返 嚟。」

放大圖片

氣質似張曼玉的她曾有反叛時期,十七歲穿脷環,「貪得意,覺得好型,嗰陣時媽咪逼我除,之後我又偷偷哋穿番。」

放大圖片

父母抱著兩歲多的胥力文在齊齊哈爾的公園合照。

放大圖片

她有五級的鋼琴程度,五歲時在煙台的電視節目《音樂之聲》表演。

放大圖片

四歲時的胥力文,已化行妝在影樓拍造型照。

放大圖片

除了行騷,她亦曾為時裝雜誌拍攝封面。

說胥力文是上海名模,但其實她只在上海住了十一年,「阿婆、父母、爺爺 嫲 嫲都係東北人,因為父母 喺山東做 嘢,我先 喺山東煙台出世,所以我會話自己係東北人,每一次過中國年我 哋都係返去東北。」胥力文是家中獨女,父親是籃球老師,曾在市政府工作、母親陳秀清是著名的鋼琴老師,範冰冰、北京中央音樂學院及上海音樂學院中的一些老師亦是她的學生。

十五歲時,母親帶她去考大連的模特兒學校,考試一 take過,胥媽媽見咁容易,就去北京上海找機會,最後在上海落腳,胥媽媽找了當時上海一間 model公司的老師,私人教授胥力文的形體、台步等,「上海好多弄堂,類似北京 嘅胡同,我每晚行三個鐘,因為日頭要讀書,所以唯有夜晚行,半年已經行爛 咗對高 踭鞋。」

十一年的模特兒生涯,胥力文最難忘是五年前的北京 fashion week,「我行返入後台前隻鞋卡住 喺條罅,我叫下一個出場 嘅 model踢番隻鞋入 嚟,點知佢用一個剷球 嘅動作踢鞋,因為個台好黑,觀眾見唔到我甩鞋,但就應該睇到個 model踢鞋囉,哈哈哈。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...