搜尋此網誌

2012年11月1日星期四

[壹週刊]楊千嬅屎橋避黎明

唔想再提前老闆,千嬅擺仔仔上 枱,話自己做 咗媽咪之後,緊張小朋友健康多過娛樂花邊新聞。 <br><br>最緊要便便夠靚!(設計對白)


同你吟一吟

楊千嬅屎橋避黎明

2012年11月01日

因為要照顧仔仔 Torres,足足休息 咗四個月有多 嘅楊千嬅,上個禮拜三(十月二十四日)終於復工,以代言人身份出席醫學美容中心活動。

咁耐冇同記者見面傾偈,千嬅比以前更加開籠雀,自爆儲定人奶俾 B仔,又話生完有升 cup,不過減肥後已經打回原形,家陣仲有十幾磅要減,活動當日,千嬅個雙下巴同豪華臀的確遮都遮唔住,搣脂仍需努力。

唔停口講仔經講減肥,但問到佢有冇打俾失婚前老闆黎明,千嬅轉數同生仔前一樣咁快:「我望住個仔,邊度得閒理其他 嘢呀,照顧佢大小二便都夠我緊張,人 哋家事,我唔批評!」呢條屎橋都俾你諗到,掂!

放大圖片

儲夠人奶俾個仔,千嬅終於可以歎番啖香檳。

放大圖片

有傳當年千嬅加盟 A Music,同老闆黎明極度唔 啱嘴型, 10年千嬅同丁子高大婚,黎明直頭冇去飲喜酒!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...