搜尋此網誌

2013年3月1日星期五

[忽然1周]熊父過身 觸景傷情 城城月租 3萬嘉亨灣𠱁Lynn

唔熟新竇環境 <br><br>搬屋個幾月,但 Lynn對新居停車場的環境依然不熟悉。當日她揸車兜了幾個圈才搵到自己的車位,落車後更不停向保安問東問西。

[忽然1周]與「舞男」鬧分手 糖妹與 TB返香閨短敍

秘密同行 <br><br>同 Tiff返香閨短敍一小時後,糖妹換了外套戴上口罩,兩人齊齊搭車去旺角。

[忽然1周]希斯路機場獨家 斷正與 Kary秘遊倫敦 餘文樂機艙發爛渣

航班在當地時間周二晚十時起飛, Kary同餘文樂九時多至到達倫敦希斯路機場。兩人即時推住七大袋行李登機,唔搞退稅豪俾英國政府。

[忽然1周]炮轟無綫刻薄 羅敏莊:我嘅青春俾曬佢

不滿遭冷待 <br><br>八月即將約滿無 綫的羅敏莊,日前無奈表示自己在無 綫 嘥咗十幾年青春外,同時鬧爆無 綫「冇 job做但就追還騷債」,簡直匪夷所思。

[忽然1周]岑麗香笑功震港男

乜你咁多觀音兵㗎!(設計對白) <br><br>咁你要加多兩錢肉緊追我啦!(設計對白)

[忽然1周]狂接國內騷養家 楊思琦慳湊 1歲女

手勢熟練 <br><br>不施脂粉的楊思琦小心翼翼抱起 Krystal,再將女兒放進 BB車內。看她單手已抱穩 B女兼且護住對方頭部,手勢熟練。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...