搜尋此網誌

2013年3月1日星期五

[忽然1周]岑麗香笑功震港男

乜你咁多觀音兵㗎!(設計對白) <br><br>咁你要加多兩錢肉緊追我啦!(設計對白)


媽咪姐

岑麗香笑功震港男

2013年03月01日

身為 TVB最新女神嘅岑麗香(香香公主),雖然上咗位無耐,但已經冧暈唔少宅男,甚至係 TVB小生。最近,仲捲入埋城中筍盤馬國明嘅四角戀㖭,真係 so busy!

吖,點解香香公主會咁受歡迎呢?講靚女, TVB大把啦!卒之,媽咪姐有日好神心騰入大埔睇佢拍新劇《神槍狙擊 2013》,就乜都明曬。搽到花面貓嘅佢,無論浸住汙水抑或忽然仆低,都一樣笑得鬼咁甜,身邊啲仔唔冧就有鬼咯!唔信?問嚇港男翟威廉啦!

放大圖片

天寒地凍要拍落水戲,都咪話唔辛苦。不過有岑麗香喺水中以嬌嗲聲線嗌好凍,冧得翟威廉同魏焌皓好開心。

放大圖片

一聽到收工,岑麗香嗱嗱臨上水,點知行得快跣腳跪低,佢「嘩」咗一聲,行前面的翟威廉即刻救美扶起佢。

放大圖片

鏡頭前,岑麗香輕鬆擺出勝利手勢。成身浸到濕𣲷𣲷,苦不堪言。

放大圖片

香香自爆張致恒對佢好好:「 Steven知我係基督徒,會為我工作上嘅疑難而祈禱。不過講熟絡都係同大隻仔溫家偉同陳志健熟啲。」



.[忽然1周]岑麗香笑功震港男
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/1-1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...