搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

「福祿壽」變身巨星拍攝超市廣告

「福祿壽」變身巨星拍攝超市廣告

收納魔術手 楊英偉

收納魔術手 楊英偉

我和十三有個約定 萬綺雯

我和十三有個約定 萬綺雯

[東周刊][娛樂追擊]恨嫁大劉 瘋狂粉絲Chok樣照獨家睇



[忽然1周]財色兼收 施暴男白健恩暗嗒有米莊思敏

鬼祟早走 <br><br>白健恩和莊思敏在首映時刻意扮唔識,但本刊發現電影未散場,二人前後腳偷偷步出戲院,在附近商場會合,雙雙步往停車場。

[忽然1周]台灣農場蝕足四年 甄妮鬧人穀個唱撲水

我鬧得好爽!(設計對白) <br><br>鬧人唔使本的甄妮,近日頻頻發功數臭時下歌手,見報率大增。

[忽然1周]與情敵馮德倫積怨 5年 星爺硬撬舒淇

星爺同舒淇周二( 8日)出席《西遊.降魔篇》記招,星爺對舒淇細心照顧,舒淇則報以溫馨甜笑。

[忽然1周]201314收樊少皇戒指  JJ:唔排除好快結婚

情侶裝打扮 <br><br>上周五( 4日),樊少皇在廈門趕拍電影《一觸即發》,難得有兩日假即漏夜返港,為女友製造驚喜。周日( 6日), JJ同樊少皇在將軍澳拍拖,更齊齊戴住黑框眼鏡及帽子,以情侶裝上陣。

[忽然1周]亡父喪禮 熊黛林靈前嚎哭 城城做「女婿」守夜上山

黑框城城四圍望 <br><br>沈嘉偉到達後兩分鐘,城城亦坐的士抵達,戴上口罩及黑框眼鏡的他,落車即時整理衣服及領呔,其間四圍張望,打量一輪後才與沈嘉偉等人一同進場。

[忽然1周]林子善半年開分店 爆鄭嘉穎背後泵水

新店雖然尚未開張,周二( 8日)林子善已穿上招牌冰室工服擔擔抬抬。距離開張只有一天,但舖面仲有一堆堆雜物,睇 嚟有排執。

[忽然1周]我看的不是朝偉,是章子怡

子怡風騷舉杯 <br><br>影合照時,好心就開心啲啦。章子怡微微抬頭,笑容可掬,但偉仔全程木無表情。

[忽然1周]我和十三有個約定 萬綺雯



[忽然1周]吸金女皇綾瀨遙



[忽然1周]賀歲片遲上映局補鑊 曾志偉靠卿卿子珊跑數

上周四( 3日)志偉在 TVB為新片開會,他未有回應新片及掌摑事件,只以苦笑回應記者。

[忽然1周]古明華戇男變車神

嘿,我都係「華 Dee」嚟㗎!﹙設計對白﹚ <br><br>著曬全副「武裝」嘅古明華,真係型㗎!無曬「蘇基」嘅基味, man到呢。

[忽然1周]陳茵媺咖啡伴侶

陳茵媺一收工就打俾男友報到,蜜運中嘅女人,真係零舍寃氣。

[忽然1周]歐陽 Bobby病到曉飛

飛跑 <br><br>去攞車時 Bobby突然起跑,仲跑得鬼咁快㖭。難道想同媽咪姐賽跑?

[忽然1周]羅仲謙 fans代示愛

阿怡知道一定好開心啫!﹙設計對白﹚ <br><br>謙仔睇咗 fans喺 facebook扮自己向楊怡示愛嘅留言,笑住話好彩唔係「不良」嘢,所以好多謝粉絲有心喎。

[忽然1周]梁烈唯背脊夠硬

乖啦!﹙設計對白﹚ <br><br>唯唯一見到晶哥,即刻嚟個 90度鞠躬。咁識做,難怪晶哥喺媽咪姐面前大讚唯唯。

[忽然1周]愛您一生一世



[忽然1周]黃心穎情迷冰球

黃心穎鍾意睇冰上曲棍球,雖然唔識落場打波,不過就儲埋唔少球星公仔。

[忽然1周]我要做第二個阿佘!

2006年 12月,阿佘蒲夜店溝掂同官恩娜冷戰緊嘅吳卓羲。 2007年初,吳卓羲以 Audi溝女戰車,載阿佘到港澳碼頭,親密關係不言而喻。

[忽然1周]亞視炒人內幕 唔遊行列黑名單

有行有得做,唔行要走佬!(設計對白) <br><br>上年 11月,(左起)魏秋樺、黎燕珊陪住王征遊行去政府總部,嗌到聲都沙,當然唔使炒。其他無去嘅人呢,自求多福囉!

[忽然1周]葉璿返娘家獻計

今非昔比,叫我葉老闆呀!﹙設計對白﹚ <br><br>葉璿當日薄施脂粉,更現埋粉藍色 bra邊,露出不經意誘惑。

無綫亞視「聯盟」 薛家燕破禁為亞視做講師

薛家燕入行多年,經驗豐富,在今年《歡樂滿東華》中便潮跳馬舞。(資料圖片)

賀歲片《2013我愛HK恭囍發財》遲上映 曾志偉靠葉玉卿徐子珊跑數



葉璇返娘家獻計 斟TVB買《紫釵奇緣》版權

葉璿當日薄施脂粉,更現埋粉藍色 bra邊,露出不經意誘惑。

[東周刊][娛樂追擊]閃姦得9秒 高海寧被轟呃秤



[東周刊][娛樂追擊]一王五後真人騷 杜汶澤睇艷舞睇到眼凸11/01/13



蔣家旻恨與黎耀祥、佘詩曼合作

蔣家旻恨與黎耀祥、佘詩曼合作

人言X可畏 梁烈唯

人言X可畏 梁烈唯

毅然踏出醫院門檻從影 陳智燊 零飆升100

陳智燊 零飆升100

三大巨頭撐林峯 奪「最受歡迎男歌星」無走雞

無綫高層樂易玲(左一)與區偉林(左二)聯同英皇行政總裁吳雨(右一)探林峯班,似乎是預告林峯十拿九穩奪「最受歡迎男歌星」。(微博圖片)

郭晉安嘲萬綺雯烏龍王



陳智燊擇偶最緊要啱傾



羅仲謙「染黑」 梁烈唯捱出頭



黎諾懿終極目標開牧場 朱璇講對白頻頻「爆粗」



堅毅美人 陳法拉

堅毅美人 陳法拉

不介意被指奪安慰獎 許紹雄:賺錢實際啲!

Benz雄認為觀眾的熱烈反應,有時比得獎更實際。

《法網狙擊》高海寧強姦戲斬件 宅男勁失望

《法網狙擊》高海寧強姦戲、陳煒穿比堅尼與郭政鴻的激咀、浴室激戰戲

[東周刊][娛樂追擊]楊恭如慳得就慳



[東周刊][娛樂追擊]201314生日派對 苗僑偉、戚美珍連環啜11/01/13



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...