搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

[東周刊][娛樂追擊]楊恭如慳得就慳




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>楊恭如慳得就慳

今年已經38歲嘅楊恭如,感情生活一直未有著落,多年來先後跟上海首富周正毅、台灣演員黃少祺、補習天王簡俊傑等傳過緋聞。不過無一個係真命天子,幸好有阿媽相伴。長期留內地嘅佢哋,日前難得返港度除夕。

日前佢和阿媽響銅鑼灣行街,不過唔吼名店,反而吼街邊嘅小販檔。佢睇中啲寵物用品,雖然都係十元八塊,不過問咗阿媽意見後都冇幫襯。繼而佢哋去士多買鮮榨橙汁,跟住就坐屋苑小巴返歸,成日只使得嗰幾十蚊。其實楊恭如都身家豐厚,估唔到咁慳儉!

楊恭如和阿媽日前在銅鑼灣行街邊檔。

佢睇中每一樣嘢,都向阿媽問意見。

當日只見佢哋買了杯鮮橙汁,僅花了十多元。

楊恭如上車時,完全無人知佢係明星!

繼而佢哋排隊等屋苑小巴,發現東姑拍照,楊恭如即擰歪面。



.[東周刊][娛樂追擊]楊恭如慳得就慳
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_11.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...