搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

郭晉安嘲萬綺雯烏龍王




郭晉安嘲萬綺雯烏龍王

「亞視一姐」萬綺雯首次為無綫拍劇,先遇到郭晉安再遇苗僑偉,能與這些好好先生合作笑言好彩,安仔指合作時感覺到萬綺雯緊張,更指她是少見的烏龍王。而萬綺雯為免「難為觀眾雙眼」,不會像陳煒般以泳裝性感演出。



郭晉安與萬綺雯初結劇緣,他形容她是近年少見的烏龍王。

萬綺雯過檔無綫的第一部劇集《老表,你好嘢!》,與郭晉安飾演一對,「初到貴境」即遇到人品好、性格佳的安仔,安仔演帶內地團的導遊,萬綺雯則是為新移民出頭的社工,是對鬥氣冤家!

勸早生BB

首次合作,安仔笑言萬綺雯是他近年少見的烏龍王:「有一次佢揸咗車出外景,返到公司就唔記得咗,仲跟大隊上公司車,睇得出佢第一次有啲緊張,好多嘢好陌生、唔會夠膽提出,不過我同佢話,你有乜嘢都可以同我講,但公司有公司制度,好多嘢都要妥協。」二人同屬天秤座,有甚麼事都會開聲互相提點,所以傾得埋,已為人父的安仔更勸她快點生小朋友!



萬綺雯拒絕以泳裝拍劇,笑言無謂難為大家的眼睛。



郭晉安、萬綺雯同是天秤座,同聲同氣合作開心。

此劇曾被指醜化內地人,安仔指其實是想帶出和諧共處的訊息,他可有受過大陸人氣?安仔說:「佢哋同你影相唔會先問你,個頭黐埋嚟係咁拉你手影相,通常我都要求影過張好啲嘅。我身為人父有責任去教育下一代,好似去迪士尼有啲內地人唔排隊,我都會出聲,即使佢哋唔理,身為父母都要做個好榜樣。」

無謂曬水著

萬綺雯跟無綫簽部頭約,計劃逐部傾:「連續拍咗半年,都要重新叉電,不過拍呢套劇都好開心。」陳煒到無綫拍劇,曬胸又泳衣上陣,萬綺雯笑言要睇劇情而定:「不過泳衣唔好嘞,無謂難為大家雙眼啦!我喺《好心作怪》嗰度都有同三哥(苗僑偉)攬攬錫錫,不過我都好彩,遇到嘅都係錫老婆、仔女嘅好男人。」



.郭晉安嘲萬綺雯烏龍王
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_9482.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...