搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

[忽然1周]我看的不是朝偉,是章子怡

子怡風騷舉杯 <br><br>影合照時,好心就開心啲啦。章子怡微微抬頭,笑容可掬,但偉仔全程木無表情。


媽咪姐

我看的不是朝偉,是章子怡

2013年01月11日

世間所有的相遇,都是久別的重逢。

呢句王家衞式金句,真係道盡媽咪姐心聲。《一代宗師》籌拍 17年,補拍又補拍,延期再延期,千呼萬喚,終於喺本周二( 8日)舉行首映禮。

搞咁「久」,你話冇期待就呃你嘅。梁朝偉練到斷手嘅詠春,章子怡剛烈優雅嘅演繹……不過武戲文拍,劇情慢過萬金油,仲有觀眾喺場內大嗌「好悶」,話頂唔順王氏金句喎。

唉,早前大家咪話班高官淨係識「語言偽術」,家嚇俾你哋睇到真正嘅「語言藝術」,你哋又 complain?套戲都有講啦,看的不是招,是意!開宗明義,意境勝過一切。

可能現場觀眾反應麻麻,加上早前北京試映口碑平平,主角梁朝偉選擇留在自己的歲月裏,整晚悶悶不樂,笑又笑得唔開懷。老婆劉嘉玲唔關事,都喺 after party玩到淩晨 4點啦。朝偉?一早兩點幾自動鬆人,「一代宗師」變咗「一代失蹤」。

相反女主角章子怡好活躍,佢嗰件七彩蛇皮裙搶盡風頭,又同導演、張震細聲講大聲笑。

梗係啦,早排佢男友撒貝寧先喺節目上,公開兩人關係,戀情持續升溫。《一代宗師》雖然被插爆,但全城激讚章子怡好戲過偉仔。

功夫兩個字,一橫一直。風騷兩個字,喺曬章子怡塊面度。

編註:紅字乃戲中金句

放大圖片

偉仔心不在焉

劉嘉玲著得靚靚撐老公,不過偉仔似乎未 warm up,笑容欠奉,個樣心事重重咁。

放大圖片

一個滿場飛

章子怡同導演、張震(右二)鬼死咁好傾,隔籬偉仔完全交唔到戲。

放大圖片

其後章子怡仲搵埋大肚蔡少芬合照,肚頂肚, nice!

放大圖片

一個落幕走人

一知道影完相,偉仔猶如甩難,急急腳落台,攰得佢!相反章子怡仲喺背後,叉腰繼續笑。

放大圖片

之後嘅 after party,偉仔淩晨兩點幾就走人。老婆同張叔平(中)則玩多兩個鐘, 4點幾先施施然落街搭車。

《一代宗師》必睇位

咪話媽咪姐冇勸你吖,電影節奏真係好慢,但有幾個場口必定唔可以錯過。

放大圖片

落雨打架

偉仔以一敵十,將苦練多時嘅詠春,發揮得淋漓盡致。記住,呢場打戲喺電影頭場,千祈咪遲到。

放大圖片

訂情一戰

章子怡飾演嘅宮二,因不服父親輸俾偉仔,專登找對方晦氣,點知一戰訂情,鼻點鼻暗暗撻著。

放大圖片

宋慧喬曬溫馨

有指宋慧喬不肯補戲,被王大導大幅刪減戲份。物以罕為貴,加上佢同偉仔嘅夫妻戲份真係幾 sweet㗎,大家要密切留意。

張晉有驚喜

章子怡為報父仇,喺雪地上跟蔡少芬老公張晉(小圖)對打。章打得亮麗,身為武指嘅張晉亦交到內心戲,比另一配角張震更搶鏡。

彈多過讚

《一代宗師》搶先喺內地公映,就連章子怡男友撒貝寧(左圖)亦喺微博作新詩支持。可惜吖,人人大讚章子怡表現出色,反而對電影負評較多。只有首映當晚幾位藝人俾面大讚,口碑都算兩極化。

放大圖片

周汶錡:好好睇,我俾 90分。

放大圖片

鵬哥:拍得真係好靚,但有啲對白要諗嚇先明。

放大圖片

吳思遠:一啲都唔難明,而且非常震撼。



.[忽然1周]我看的不是朝偉,是章子怡
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1_1955.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...