搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

[忽然1周]與情敵馮德倫積怨 5年 星爺硬撬舒淇

星爺同舒淇周二( 8日)出席《西遊.降魔篇》記招,星爺對舒淇細心照顧,舒淇則報以溫馨甜笑。


娛聞樂

與情敵馮德倫積怨 5年 星爺硬撬舒淇

2013年01月11日

周二( 8日),星爺在新片《西遊•降魔篇》記招上,突然高調自爆女主角舒淇新女友地位,席間兩人更公然打情罵俏。星爺更寸爆話唔知馮德倫係邊個,明剃眼眉!

據知星爺不但飛起原定飾演此片女角的內地女新人,又將周秀娜戲份大減,只為捧自己心中女神。為了 冧舒淇,星爺連電影主題曲〈一生所愛〉都俾佢唱,除出街的女聲版外,仲有個兩人的合唱版,擺明憑歌寄意。

其實,星爺與馮德倫的擇偶口味十分相似,先後追過莫文蔚及徐若瑄外,兩人更合作過電影《跳出去》。不過,兩人拍此片時背後火花四濺,積怨甚深,難怪今次硬撬牆腳冇面俾!

放大圖片

網上曬冧樣

舒淇最近在微博貼了她與星爺親密繑手合照,其中一張竟是星爺 冧爆挨在舒淇膊頭上。

放大圖片

暗交兩年

11年,舒淇介入馮德倫及徐若瑄戀情,兩人暗交至今,不時被人拍到前後腳約會及外遊。雖然拍拖拍得低調,但已是圈中公開的秘密。

周星馳在賀歲片《西遊•降魔篇》雖然冇份演出,不過身為導演、編劇兼監製的他,乃電影揸弗人。周二( 8日)的電影記招上,星爺發揮巨星風範,自編自導好戲連場。一向估你唔到 嘅星爺,突然自爆主動約舒淇食飯,因而促成兩人合作。被問到兩人之後仲有冇相約飯局?他說:「都係 喺片場食啦。」話都未完,即時被舒淇笑住踢爆他講大話:「係仲未俾人影到 啫!」

再被問到現在有冇拖拍?星爺點點頭答:「係舒小姐。」記者表示舒淇是另一名 Stephen(與星爺同一洋名的馮德倫)女友時,星爺扮懵寸爆問:「邊個 Stephen呀?乜你(舒淇)名花有主喇咩?」問番舒淇認唔認星爺男友地位,舒淇笑笑口風騷回應:「唔會話你聽!」

其實兩位 Stephen於 08年拍電影《跳出去》時曾交過手,當時星爺任該片監製,而馮德倫則做導演。一向要話事的星爺,雖然從不出現片場,卻不時電話遙控馮德倫,並要馮日日向他匯報拍攝情況。

放大圖片

唔係咁剃眼眉嚇嘛?(設計對白)

放大圖片

文章(左)片中飾演孫悟空,造型爛撻撻,至於舒淇都咁「嗱渣」,就因為星爺覺得佢呢個降魔女俠係要汙糟 look喎!

孖寶兄弟交換女友

周星馳與馮德倫兩位導演的英文名同叫 Stephen,估唔到追女口味一致,新舊女友都玩 crossover。

莫文蔚

94年,星爺搵莫文蔚演出《西遊記之月光寶盒》,當時傳星爺為莫文蔚狠飛朱茵。 95年兩人展開地下情,拍拖 3年分手。莫文蔚同星爺甩拖後, 99年便搭上馮德倫, 06年兩人曾傳婚訊,可惜於 07年 12月,莫文蔚自爆兩人分手。

徐若瑄

98年星爺同莫文蔚分手後,曾與徐若瑄相交 3個月,之後因星爺與於文鳳相戀,與徐若瑄感情便告終。 08年,徐若瑄在好友舒淇 嘅穿針引線下認識馮德倫,兩人被傳媒影到男方接載徐若瑄去街,令戀情浮面。可惜兩人在 11年因舒淇介入分手。

拍戲拗撬多

「馮德倫好嬲 㗎!覺得自己冇曬導演尊嚴,佢同星爺拍戲各持己見,成日有拗撬。後來發生淫照事件,星爺要馮德倫換走男主角陳冠希,更因為慳錢提議用立威廉。馮德倫勁反對,嫌佢冇知名度之餘演技亦一般。但星爺就堅持,馮德倫最後都要無奈就範,但勁嬲囉。後來套戲做宣傳,星爺帶埋唐英年出 嚟,席間兩人密密斟,成為傳媒焦點。反而導演馮德倫同主角張雨綺就被冷落。」知情者說。

自此之後,兩人再沒合作。 01年星爺響曬口話拍太極 嘅題材,可惜馮德倫卻搶先一步,聯絡了大陸的製作人華誼兄弟,快手快腳趕拍了(於去年上映的《太極》兩部曲,包括《太極:從零開始》及《太極:英雄崛起》)。星爺被人食了頭啖湯,頂住條氣在所難免。

兩個 Stephen唔妥到出面,加上星爺與於文鳳分手,回復單身後,硬撬牆腳就無後顧之憂。

據電影幕後人員爆料,星爺不時在片場 冧舒淇,完全唔放其正印男友馮德倫在眼內︰「逢有舒淇 嘅戲,星爺一定準時到片場,而且當日一定準時收工,因為佢要約舒淇食飯。 喺片場,佢唔單止好客氣稱女方做『舒淇姐』,仲會問『舒淇姐你覺得咁樣演好唔好呀?』不過飾演孫悟空 嘅文章,同做唐僧 嘅黃渤就慘喇。佢 哋兩個係大陸出名 嘅好戲之人,但星爺唔單止遲到要人等,一個鏡頭經常要佢 哋 take好多次至收貨。試過有次三十幾 take㖭,搞到兩個影壇阿哥好冇癮。」

據知星爺最初計劃拍《西遊•降魔篇》時,女主角「降魔女俠」本來一早意屬內地女新人,雙方連合約都簽埋。豈料星爺臨時變卦轉換舒淇,賠了數萬元給該女新人,並向她承諾「下次再找你」。由於舒淇接拍的條件之一,是要做電影唯一女主角,所以原本已拍好不少戲份的周秀娜亦要大幅刪剪,凸顯舒淇第一女主角地位。

放大圖片

上月 27日,星爺同舒淇齊齊到北京出席《西遊.降魔篇》宣傳,星爺的舉動,不時令舒淇笑唔停,反而男主角文章(左)沒甚反應。《蘋果日報》圖片

放大圖片

周星馳是《跳出去》監製, 09年他出席電影的宣傳活動時,帶埋唐唐去,搶盡馮德倫與張雨綺風頭。圖片

冧住合唱情歌

舒淇除了是片中女主角外,星爺連主題曲〈一生所愛〉都指定搵初試啼聲的舒淇主唱, MV更於 1月 3日放了上 youtube,可惜點擊率只得 1萬 1千多。原來〈一生所愛〉另有一個合唱版,不過男聲並不是另一男主角兼係唱家班的羅志祥,而是冇份在片中演出的星爺。這個版本最終不會在市面公開,似乎是供星爺自娛居多。

一向心思細密的星爺,半搞笑承認舒淇是女友,既可收宣傳之效,又可以向馮德倫宣戰,一箭雙鵰,星爺真係識計數。記者致電馮德倫,但至截稿仍未有人回覆。

花絮洩蜜

拍攝花絮片段中,星爺同舒淇成日打情罵俏,甜蜜到滿瀉。

教做戲

一身《回魂夜》造型的星爺,出手教舒淇擺甫士,舒淇望住佢都係笑唔停口。

星爺開金口

舒淇唱主題曲〈一生所愛〉時,星爺不但監製,還有一個由星爺與舒淇合唱嘅版本,呢個版本只曾在記招上播放。記者聽過,覺得星爺都係主力做戲更好!



.[忽然1周]與情敵馮德倫積怨 5年 星爺硬撬舒淇
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-5.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...