搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

不介意被指奪安慰獎 許紹雄:賺錢實際啲!

Benz雄認為觀眾的熱烈反應,有時比得獎更實際。


不介意被指奪安慰獎 許紹雄:賺錢實際啲!

65歲的許紹雄(Benz)最近在無綫「萬千星輝頒獎典禮」中,首度奪得獎項,獲得首度頒發的「傑出演員大獎」,72年第一期訓練班入行,服務無綫37年終於獲得加許。對於這個外界認為是遲來的獎項,甚至被指是個安慰獎,豁達的Benz雄不以為然,反而笑笑口說:「獎又唔可以當飯食,賺錢實際啲!」

撰文:杜淑霞 攝影:畢紹基

Benz雄入行40年,今次奪得「傑出演員大獎」是繼09年在馬來西亞「Astro On Demand我的最愛頒獎典禮2008」憑《賭場風雲》奪得「我的至愛紅中一點綠獎」外,首度在港奪獎。Benz雄笑言:「今次去領獎無乜壓力,所以無開心到瞓唔著。」

未夠資格稱王

對於外界認為獎項來得太遲,甚至形容只是個安慰獎,Benz雄繼續幽默作風說,「無話遲定早,呢啲係人哋睇,即係邊套係代表作,都係人哋講,佢哋話《暗戰》嘅『黃啟法』、《新紮師妹》嘅 『方鍾Sir』,甚至係《新紮師兄》嘅『舅父冬』,但對我嚟講,獎項唔係無意義,但係獎又唔可以當飯食,賺錢實際啲!」

Benz雄拍攝超過150套電視劇,雖然一直被派演配角,好像最近在新劇《法網狙擊》飾演的可愛慈父「甘保祥」,但他樂得做「綠葉」,他笑言:「做主角咁辛苦,好似最近我上內地拍攝《雙程單戀》無覺好瞓。」

不過對於被封「綠葉王」,Benz雄則未敢擔當,「嘩!我邊度係王,我未夠資格,好似波叔梁醒波呢啲『醜生王』先至配得起㗎嘛!」



Benz雄認為觀眾的熱烈反應,有時比得獎更實際。

Benz雄坦言現在對工作的追求,只是向錢看。

Benz雄坦言現在對工作的追求,只是向錢看。

Benz點解叫Benz

Benz雄72年讀訓練班後加入無綫,工作了3年後轉到麗的電視,期間因是圈中首個購買新Benz代步的藝人,因而得名,「嗰陣時同黃偉收工去咗車行睇車,咁啱有架新Benz,個客訂咗又話轉款,我計落同我供緊架車差幾百蚊,又唔使等咪舊換新囉!之後我都有揸過幾部Benz,依家改揸日本車啦!」



.不介意被指奪安慰獎 許紹雄:賺錢實際啲!
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_1316.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...