搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

[忽然1周]林子善半年開分店 爆鄭嘉穎背後泵水

新店雖然尚未開張,周二( 8日)林子善已穿上招牌冰室工服擔擔抬抬。距離開張只有一天,但舖面仲有一堆堆雜物,睇 嚟有排執。


娛聞樂

林子善半年開分店 爆鄭嘉穎背後泵水

2013年01月11日

在劇集《怒火街頭》拍住「 Law霸」鄭嘉穎而成功入屋的林子善,去年 8月與友人合資 120萬在大坑開冰室,由於經常有明星幫襯,變相做埋宣傳,短短 5個月已賺超過 50萬。林子善決定食住條水,在灣仔春園街再開分店。

據知林子善今次豪擲 150萬做大股東,幕後大老闆其實是鄭嘉穎。與林子善以兄弟相稱的鄭嘉穎,私底下泵水 100萬給契細佬開分店,仲同林子善講:「賺到錢先俾番我啦,唔急!」對於年賺過億人仔的鄭嘉穎, 100萬都係面 嗰浸啦!

放大圖片

細佬,我照住你!(設計對白)

多謝大哥!(設計對白)

圖片

放大圖片

冰室最重要是門口的大招牌,林子善當然隆重其事,爬梯用紅紙封好,留待周三( 9日)開張大吉。

放大圖片

林子善絕對明白力不到不為財,所以新店開張前都不時親身到場打點,親自掃地及掉垃圾,一點老闆架子都沒有。

放大圖片

「龍鳳冰室」分店位於灣仔春園街(箭嘴示),與極之出名的星級食肆「佳文魚生店」只隔一個舖位。新店人流旺,午市時段尤其水洩不通。

放大圖片

林子善做冰室老闆又要兼顧拍電影,早前拍攝《古惑仔之江湖新秩序》飾演包皮,都係「傻嚇傻嚇」 冧 fans。

《怒火街頭》飾演米佐治一角彈起的林子善,早前拒簽無 綫經理人合約做「親生仔」,被雪藏冇劇拍,去年 8月轉戰做冰室老闆。由於林子善在圈中人緣好,不少明星好友經常到冰室幫襯,而他亦常在舖面斟茶遞水做生招牌,結果冰室生意比預期中理想,開業短短 5個月扣除營運成本,已賺 50萬,故他決定在灣仔開分店。

肥水不流別人田,林子善當然想做大股東賺到盡,不過事業剛起步的他資金有限,要現兜兜拎百幾萬 cash出來的確唔容易。據知林子善得到鄭嘉穎仗義泵水 100萬,令他可成為大股東。鄭嘉穎自從拍內地劇《步步驚心》走紅後,身價由 20萬人仔一集,跳至現時逾 40萬一集。近日他又以 1,200萬人仔接拍了一個內地電訊廣告,跟天王級的劉華睇齊,埋單計數去年已賺近億人民幣。

無條件幫契細佬

錢多冇碇使,鄭嘉穎毋須考慮就俾 100萬林子善開分店。據知情人士透露:「子善早前同冰室拍檔籌備開分店,投資金額會多過上次。嘉穎知道佢唔夠錢做大股東,就主動俾 咗 100萬子善。咁大筆錢,子善最初拒絕 咗,但嘉穎講到明純粹幫兄弟,叫佢賺到錢先還,仲話唔想出面。佢 哋拍《鐵馬尋橋》時同馬國明、唐詩詠契曬做兄弟姐妹,個個叫嘉穎做大哥。依家大哥 喺大陸拍套劇都袋千幾萬,佢真係好照顧呢個契細佬囉!」

放大圖片

去年女友生日,林子善特意 book場親自做 DJ打碟,更一早預備香檳慶祝,女友 冧爆。據知他打算明年結婚,唔怪得咁搏搵錢啦!

放大圖片

去年鄭嘉穎一口氣拍了六部電視劇,包括兩部無 綫劇《拳王》、《怒火街頭 2》,以及四部內地劇《英雄》、《滾滾紅塵》、《萬水千山風雨情》及《葉問》,單是拍劇已賺超過六千萬。

大老闆上身

有鄭嘉穎背後泵水,林子善更加緊張新舖。習慣親力親為的他,周二( 8日)到灣仔新店巡視,為翌日( 9日)開張作最後準備。現場所見,林子善在舖內行來行去,既搬 枱又搬 櫈,似乎對舖面陳設還未滿意。搬完一輪又拎起掃把狂掃,對店內衞生要求奇高。

對於鄭嘉穎泵水注資開分店,林子善沒有否認:「大哥(鄭嘉穎)成日問我夠唔夠錢使,話要借錢俾我,哈哈!(佢係咪俾 咗 100萬你,叫你賺到錢先俾番佢?)總之佢好照顧我 哋幾兄弟姐妹,我會努力工作,唔會令佢失望!(係咪出年同女友結婚?)冇錢點結婚呀!依家搏老命搵緊,有錢咪可以搞大佢囉!唔係搞大個肚,係搞大個婚禮呀!」林子善有貴人扶持,不出半年就連開兩間茶餐廳。之不過依家 啲舖租咁貴,希望佢頂得住,生意滾滾啦!

新店投資 300萬

林子善投資的「龍鳳冰室」再在灣仔開分店,市道低迷下還能逆市擴充,單單租金已經比大坑總店貴一倍,開業成本亦由 120萬增至 300萬,真係生意難做。

租金加按金: 80萬(每月 20萬× 4,三按一上期)

裝修費: 40萬

煮食器材及食具: 85萬

水電及其他雜費: 15萬

人工: 30萬

食材入貨: 40萬

保險雜費: 10萬

總數: 300萬

放大圖片

去年 8月林子善在大坑開「龍鳳冰室」,自己做埋生招牌,不時客串做侍仔。除了深受區內街坊歡迎外,謝天華夫婦亦不時幫襯。《 FACE》圖片

放大圖片

《 FACE》圖片

放大圖片

為迎合灣仔區食客,林子善特別把餐牌來個大變身,果然有唔少生意諗頭,加了不少特色甜品。



.[忽然1周]林子善半年開分店 爆鄭嘉穎背後泵水
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1_7712.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...