搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

黎諾懿終極目標開牧場 朱璇講對白頻頻「爆粗」




黎諾懿終極目標開牧場 朱璿講對白頻頻「爆粗」

黎諾懿終極目標開牧場

十年前,香港多了一位黎諾懿,事緣原名「黎日昇」的他加入電視圈時,料不到填了個藝名就當真名用,不過這個寓意一生平穩的名字非常適合他,閒來亦可秘撈做農夫,享受田園生活,他又表示不排除跟隨老友鄭伊健一樣做老襯,與「富貴女友」李潔瑩閃婚。



黎諾懿不排除跟隨老友伊健一樣做老襯。

黎諾懿全名筆畫多過五十畫,以為他被父母大整蠱,年少時罰抄全名必定嘗盡苦頭,豈料他自爆入行十年,無人知道其真名,他說:「當時仲係叫『黎日昇』嘅我考入藝員訓練班填資料,見到有一欄『藝名』,咁我就填咗師傅幫我改嘅勁揪嘅名『諾懿』做藝名,點知我第一日返工拎住張藝員證,就諗咦……點解我叫『黎諾懿』嘅?真名去咗邊?問番藝員科,佢哋話無o架喇,我心諗,死喇!」

屋後有塊田

唔改都改咗,惟有順勢變做「黎諾懿」,他笑言雖然名字難寫,不過寓意平平穩穩,非常適合秘撈做農夫的自己:「我人生嘅終極目標係有個牧場,養嚇馬,養嚇羊,幾寫意!不過我依家都係農夫嚟o架!屋企後面有塊田,平時會落手落腳種嚇菜,仲養緊兩隻狗,嘩!愈講愈正!」



黎諾懿沒料到簡單一次填個藝名,就叫到現在。



黎諾懿讚女友幫得手 ,十足賢內助。

不排除閃婚

雖然黎諾懿樂於過安穩生活,但對於愛情,他竟然不排除與「富貴女友」李潔瑩玩閃婚:「佢真係一個好好嘅女朋友,平時都係佢幫我安排所有瑣碎事,真係好感謝佢!」咦!諾懿和鄭伊健老友鬼鬼,伊健預告即將做老襯,即使諾懿婚期未定,相信他們亦會為雙方的婚禮做兄弟,力抗姐妹團!

朱璿講對白頻頻「爆粗」

前華姐冠軍朱璿當選不久,即提名金像獎「最佳新演員」!曾因廣東話不純正,講對白時不慎「爆粗」的她希望惡補廣東話,做個「成熟藝員」!

於2008年奪得華姐冠軍後,朱璿即於2010年提名香港電影金像獎「最佳新演員」!雖然她現時的人氣遜於初出道時,不過她並無氣餒,揚言要向成熟演員之路邁進:「當時可以提名『最佳新演員』獎,真係多謝大家對我喺電影上嘅肯定!依家我希望可以重新做一樣嘢畀大家認可,例如做多啲唔同性格嘅角色畀觀眾睇,向住成熟嘅演員路前進。」

雖然朱璿在演戲上早已備受肯定,不過她認為廣東話仍是其一大死穴,更笑言有時因講對白咬字不正而似爆粗,令她大感尷尬:「我希望講好啲對白,因為我開工成日唔小心講咗粗口!其實我本身唔知o架,仲講得好認真,不過好多人聽完我講對白就笑到攣埋一舊,我先至知自己講咗粗口!」做演員需要有自信,不過朱璿卻坦言因不時「賽後檢討」,有時難免會質疑自己:「作為演員,唔係廿四小時都自信,我有時有好強嘅自信,有時又會變到好弱,開始唔相信自己!」

代入角色磨練

不過她經過完一輪反思後,還是會重返現實,活在當下!朱璿對演戲上的執著,即使在放鬆時亦會表現出來:「有時睇電影或者睇書,我都成日幻想如果我係其中一個角色,我會點樣去演。」



朱璿希望接演不同類型的角色。



.黎諾懿終極目標開牧場 朱璇講對白頻頻「爆粗」
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_4739.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...