搜尋此網誌

2013年1月11日星期五

[東周刊][娛樂追擊]一王五後真人騷 杜汶澤睇艷舞睇到眼凸11/01/13




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>一王五後真人騷 杜汶澤睇艷舞睇到眼凸

近年杜汶澤都可以話係艷福不淺,繼於《低俗喜劇》中和飛釘陳靜(DaDa)有多場對手戲之外,於新作《黑色喜劇》中煞科一場,阿澤更上演一王五後真人騷,閂埋門享受鋼管艷舞。導演錢國偉(肥Wilson)於大前晚就安排五個身材惹火的天使妹,於飾演魔鬼之子的阿澤面前跳艷舞。埋位前,肥Wilson跟阿澤拿著道具鹹書研究,大講有味笑話,音樂一響起,著上比堅尼的四大索女即時在阿澤面前跳艷舞,而周麗欣就負責跳鋼管舞,擘腿倒吊任睇唔嬲,阿澤都睇到眼都凸埋,阿澤更陰陰嘴笑說:「唓,魔鬼之子屋企係咁啦,有人跳艷舞好出奇咩?」

劇情講述飾演魔鬼之母的邵音音到訪兒子家說教,音音姐突然玩爆肚,一句:「做魔鬼要日行一『賤』呀,仔!」隨即笑爆全場。

繼旺角鬧巿玩泡泡浴後,肥Wilson又有好帶挈,大前晚安排五個身材惹火的天使妹於阿澤面前跳艷舞。

負責跳鋼管舞引誘阿澤的天使周麗欣,身體柔軟度極高,仲very nice擘腿倒吊任睇唔嬲。

埋位前,肥Wilson跟阿澤拿著道具鹹書研究,大講有味笑話。

杜汶澤近日艷福不淺,繼這部多女圍的電影《黑色喜劇》外,緊接有以飛虎隊召妓為題材的《飛虎出征》及自導自演的《爛滾夫鬥爛滾妻》,DaDa、周秀娜逐個上同阿澤合作。



.[東周刊][娛樂追擊]一王五後真人騷 杜汶澤睇艷舞睇到眼凸11/01/13
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/110113.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...