搜尋此網誌

2013年1月30日星期三

《老表,你好嘢!》製作團隊:「得啖笑,就可以了」

《老表,你好嘢!》的製作團隊來自五湖四海,圖左至右:編劇吳沚默、編劇馬焱、監製黃偉聲、編審龍文康。

留白美學 王菀之

留白美學 王菀之

《On Call 36 小時 II》造型

《On Call 36 小時 II》造型

女人42 萬綺雯

女人 42 萬綺雯

2013年必爆新鮮人

陳僖儀Sita

[FACE]防小三 Chrissie埋身  Stephy新同居竇鎖方力申

任佢舞 <br><br>Stephy同小方拍拖近 8年,近年大方承認仲可以情侶檔搵錢,到底幾時簽婚書啫?《蘋果日報》圖片

[FACE]熱戀期 老豆斬叉燒 千語 BB黐林峯升呢

多謝 BB! <br><br>為 咗演唱會狂增肌 嘅林峯,成晚又唱又跳都冇甩嘴,仲唱得唔錯,唔通因為千語 BB在場支持?

[FACE]話曬事 祖藍大搞《老表》清裝版 萬綺雯踢走陳法拉

《老表》上週平均都收 30,慶功一輪接一輪,仲話有機會添食拍電影版。不過電影版未落實,先有王祖藍帶挈萬綺雯接拍清裝劇《食為奴》。《蘋果日報》圖片

[FACE]'13必爆新鮮人

擁有 5級鋼琴資格的 Sita,入行前曾在朗豪坊、海港城等商場唱歌,所以自信比其他新人淡定。

[FACE]願者上釣  Avis嗒錯𡃁模  Vivian: 1日打 100次畀我

被問到有冇同 Avis發生超友誼關係, Vivian斬釘截鐵話:「冇,一定冇!」但一問到被網友指抽水上位時, Vivian就無奈地話:「我都好唔開心,但最重要自己知發生咩事!」講講嚇仲流眼淚,真係陰功豬!

[FACE]女人 42 萬綺雯



[FACE]事業線上 狂接 4片 薛凱琪 80萬升 Cup

31歲 Fiona與 40歲鄭中基雖然假結婚,但結婚當晚都來個深情咀嘴。

[FACE]港澳擺 2日酒 陳山聰 12月娶超雲

超雲同山聰拍拖兩年,經常周遊列國,今個月 6日就連體去澳洲旅行。由於當地正值夏天, 2人日日同陽光玩遊戲。網上圖片

[FACE]苟芸慧搣導演

導演羅耀輝諗住上香,苟姑娘以為導演膊頭有汙糟 嘢,即刻伸手去幫佢抹,點知原來係張賣旗貼紙,女神好細心喎。

[FACE]朱晨麗請馬明食波餅

朱晨麗全程黐實馬明,仲主動伸手繑實,就係呢一下,馬明嘅手臂貼實咗朱晨麗咪咪,難得佢兩個冇乜異樣,好似駕輕就熟咁。

[FACE]徐子珊撻出事業線

子珊飛身撻落地,最精采唔係動作,而係佢 嘅事業線。

[FACE]淫照 5周年 Rachel笑唔出

已經 30歲嘅 Rachel同朋友喺中環翠華茶餐廳吹水,表現得冇乜心機。

[FACE]吳亞馨唔認朱孝天

吳朱係因為拍中天電視劇《記得,我們有約》而撻 著;上年 6月,二人仲齊齊上《康熙來了》,被小 S迫供。網上圖片

[FACE]彭丹掟錢做政協?

上週四, 40歲彭丹以甘肅省政協委員身份出席政協甘肅省第十一屆委員會第一次會議,其間表現認真,並提出「甘肅成立影視基地」提案。網上圖片

[FACE]落難公主 楊汀叮



偉仔撇甩嘉玲 同佬行街

video

林峯戀情擺上台 全程甜笑

video

黎芷珊祝福舊愛早生B

黎芷珊

鄭伊健蒙嘉慧東京秘婚



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...