搜尋此網誌

2012年11月3日星期六

[忽然1周]風流老豆私竇藏熟女 何韻詩護短拒回應

中秋節前夕,菇爹從尖沙嘴諾士佛臺私竇與疑似母女二人步行到天文台道一間日本料理晚飯,母女與菇爹保持距離。


滾熱辣

風流老豆私竇藏熟女 何韻詩護短拒回應

2012年11月02日

最近一年,何韻詩動作多多,舞台劇《賈寶玉》巡迴大陸演出,就連王晶拍新版《古惑仔》,亦找她代替吳君如做話事人「十三妹」,進賬甚豐。何韻詩父親何德星(圈中人稱為菇爹)憑住女兒吃得開,和陳奕迅、梁漢文等圈中人相熟,更開娛樂公司大展拳腳。

不過菇爹開公司,原來志在黐模攬腰合照及介紹飯局(記者放蛇錄音,網上有得聽)。記者連日追蹤,發現他攬模之餘,一星期更三晚上尖沙嘴私竇,密會一名年約四十的熟女,到深夜才返家陪正印。難得的是何韻詩對人老心不老的父親撐到底,而何母亦對老公風流隻眼開隻眼閉。


放大圖片

何韻詩知道本刊記者追訪過何母後,即時在微博寸記者。

放大圖片

本月菇爹生日,她更帶埋舞台劇拍檔穿泳裝為父賀壽。認真知父親心意。

年約 65歲的菇爹(何韻詩父親何德星),退休前在拔萃男書院教美術科,近年開設了一間名為「華碩」的娛樂製作公司,自此他不時出席娛圈活動。他的公司未見成績,反而去年試過被雜誌拍到她當街攬女,人老心不老。事後記者問何韻詩,她以笑遮醜:「阿媽睇到照片不停笑,仲話:『抵死!』我睇完就覺得好平常,佢日日都咁做!」

個女及老婆睇得開,菇爹當然有恃無恐,本刊發現開娛樂公司的他,不時出席活動攬模合照之餘,原來還主動出擊,聲稱識不少老細,可以為模安排飯局。除了愛黐模,記者更發現菇爹在尖沙嘴有一私竇,與一熟女關係非比尋常。

記者連日跟蹤,發現他一星期有三晚都在諾士佛臺一個住宅逗留至深夜。 9月 26、 27日兩晚,菇爹都是出席完活動,然後撇下朋友,獨個兒去私竇。他逗留約兩小時,至深夜時分才返回窩打老道寓所交人。

放大圖片

26/9趕住交人

一連兩日菇爹都是晚上九時殺上私竇。十一時回程時,他不時睇電話,似趕住返屋企交人。

放大圖片

27/9玩到淩晨

就算夜一夜,菇爹都堅持返回窩打老道屋企, 9月 27日就留到淩晨一時至回家。

放大圖片

29/9提早做節

因為食肆爆滿,三人只好選餐廳近門口位置坐,不過三人一直低聲說話。

放大圖片

晚膳後,三人步行回私竇,行經地產公司時,菇爹與疑似母女停下研究。

放大圖片

一齊上樓

三人步行返回私竇期間,刻意保持距離,但最後三人終於入上樓。

放大圖片

去年出席 Audi車展,菇爹全程攬實女伴小蠻腰,仲將靚女介紹俾 Audi董事總經理葛創基識。圖片

鬼祟前後腳出入

9月 29日中秋節前夕,菇爹傍晚再到諾士佛臺私竇,逗留數十分鐘後,他與一對疑似母女前後腳步出大廈,雙方一直保持約一米的距離,齊齊步向天文台道。步行期間該對母女一直有傾有講,但與菇爹沒有任何交流。但當三人去到一間日式食肆後,母女兩人突然與菇爹會合坐到餐廳同枱晚飯。

用膳時,三人十分避忌,大家都刻意壓低聲調說話,恍如黐頭芒。晚膳完後,菇爹稍為放下戒心,行經地產公司時與該對疑似母女交談了幾句,然後又再保持距離返回諾士佛臺私竇。記者到該大廈採訪,有住客爆料︰「呢家人平時招呼都唔打。個男人(指菇爹)我認得,間唔中都見到佢出入。」

放大圖片

佢(菇爹)嘅嘢我唔答!(真實對白)

記者把菇爹與疑似母女的照片給菇母(何太)看時,何母:「唔好再遞俾我睇!」

放大圖片

21/10何母扮冇嘢

被本刊追問菇爹藏熟女後,菇母即刻放兩夫婦中秋探契女(左二)班 嘅相片上微博,大曬恩愛。

放大圖片

23/10熟女速逃

記者向熟女查問與菇爹是否相識時,熟女即叫保安趕記者走。

何太:唔好再遞俾我睇!

10月 21日,本刊就菇爹私竇會熟女一事向何韻詩媽咪求證。記者道明來意,何母狀甚驚慌。記者把其夫與熟女的照片遞給她看時,她不耐煩撥開:「唔好再遞俾我睇,佢(菇爹) 嘅嘢我唔答!」然後便衝上的士離開。

翌日,記者在私竇門外,向該名熟女詢問她與菇爹的關係時,熟女與疑似女兒全程頭耷耷,不發一言。兩人更慌忙入,又叫保安員趕記者離開。

至於何韻詩,本刊曾多次致電她,電話不是飛到留言信箱,就是一聽就掛斷,似乎刻意避開記者。

放大圖片

冧女有計

在 9月 27日活動中,菇爹主動撩 𡃁模 Becky合照兼攞電話,更落嘴頭讚對方樣子似薛凱琪,冧得對方大樂!

放大圖片

菇爹出手快狠準,成功在另一活動上得後生女黐住合照。

借何韻詩個名搵食

放大圖片

記者到菇爹卡片上的公司地址查看,發現是一間會計師樓,並非娛樂公司。

其實,人老心不老的菇爹,除了私竇會女,更愛黐模。有模 Mandy(化名)報料,指 9月初在蘭桂坊夜場 Magnum首次見到菇爹,當時他主動走到她面前,遞上卡片,指自己開娛樂公司,更自稱認識不少富豪,可為她搭路約飯局。她憶述︰「佢(菇爹)一行埋嚟就猛讚我靚女,又話可以幫我接 job,講講下仲話自己識好多有錢仔,可以先出 嚟飯局, 啱就可以包我。我初時唔知佢係邊個,咪用懷疑眼光望嚇佢囉,佢即刻話自己係何韻詩老豆,仲話唔係老點 㖭!當時我 say no嘅,佢仲好冇癮行開 咗!」

9月 26日及 27日,記者發現菇爹出席活動時,不停利用製作公司老闆身份與 𡃁模交換手機號碼。當模指不認識他時,他就會落嘴頭話自己係何韻詩爸爸,等 𡃁模放下戒心。

「其實佢間公司根本冇 job,間 office都係借人 哋間會計師樓 嘅地址。阿詩同佢阿媽都知咩事,不過佢哋隻眼開隻眼閉啫!」知情者說。

曾經為人師表 嘅菇爹,背妻私竇會熟女已經唔啱,仲借「何韻詩爸爸」之名搵食,更加唔要得。難得事發後,愛女何韻詩更在微博死撐及鬧記者,而何母黎小珍則與菇爹上演恩愛騷企圖消毒,唔怪得菇爹依然一臉得戚!

專黐明星

菇爹與不少圈中明星相熟,梁漢文、陳奕迅見到他,都攬頭攬髻。

菇爹本來與劉浩龍相熟,不過自從知道師兄和容祖兒相戀後,菇爹在微博鬧爆師兄。周三( 31日)本刊問師兄知否菇爹開製作公司時,他亦借故避開拒答。

介紹 𡃁模去飯局

錄音鐵證

本刊在模 Mandy(化名)同意之下,以其身份致電給菇爹求證事實真相,菇爹亦講到明可以代 Mandy向他的朋友(老細)問價,以下為電話內容節錄。

記:記者何:菇爹

記:喂,菇爹,記唔記得我呀,我係 Mandy(化名)。上次喺中環 Magnum你問我攞電話嗰個呀!

何:嗰晚我拎咗咁多女仔電話,一時搞唔清邊個 Mandy,不過你講啦。

記:上次你叫我陪老細嗰個呢。我呢排等錢使,有冇人介紹俾我?

何:(大笑)係咩? OK!咁你想點,我聽你講先。

記:你上次問我嗰時我話 No,但呢排我真係等錢使,仲有原來我啲朋友都有試過陪老細,都搵到錢。

何:其實呢單嘢我都係同人哋問 嘅啫。 OK?我要搵番嗰個人同佢傾一傾,我睇嚇點樣,或者直接同你傾囉。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...