搜尋此網誌

2012年11月3日星期六

[東周刊][娛樂追擊]攻「城」攻到馬爾代夫 熊黛林冧爆返港




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>攻「城」攻到馬爾代夫 熊黛林冧爆返港

熊黛林(Lynn)經常被傳媒拍得到男友郭富城家夜會短聚,被指為「圍城」、「攻城」多年,昨日二人「前後腳」從馬爾代夫度完假回港,城城率先出閘,一臉春風笑的城城被問到這次旅行有否潛水?他就幽默地說:「你咁有創意,我點答你?你有很多同事分布(指機場內),好叻,好似私家偵探,拍戲咩!唔使落咁足。(阿Lynn何時返港?)你問番佢,你問你的同行便清楚。」當追問城城是否叉足電,心情輕鬆?他即為女友不值說:「其實咩都係你哋講,平日話對方攻城、圍城,又話焚城,好彩我仲企響度,今次係特別有創意嘅諗法,好得意!講曬喇!(被攻陷了嗎?)辛苦曬!」

而在城城出閘後大約十五分鐘,Lynn就步出機場,即被問到是否和城城預支蜜月?她即冧爆地說:「無!無!無!我很多日無睇新聞,(是否先生仔、後結婚?)講到咁遠呀!(有結婚計畫嗎?)無!無!無!(關係進一步公開?)我無想咁遠,只係放假。」問她是否可以改稱「郭太」?她開心笑著說:「唔好,千萬不要,(城城說50歲前結婚已差不多了?)你真的要問他,(妳心急嗎?)我現在開心便足夠。」

熊黛林和郭富城到馬爾代夫預支蜜月,昨日返港即被傳媒包圍採訪。

城城被傳媒追訪時,笑指傳媒創意十足,經常用「圍城」、「攻城」等字眼來形容女友。

城城出閘後大約十五分鐘,Lynn就春風滿面地步出機場。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...