搜尋此網誌

2012年10月31日星期三

[FACE] 3個月前 硬撬 姊妹 反目 關楚耀 前度 數臭 連詩雅 道德低

拍攝《喜愛夜蒲 2》時,關楚耀和 Shiga真係交足戲, Shiga仲出腿夾實關楚耀,正常男人,好難冇反應。

[FACE] 醒目女 黐 契媽 撇 窮鬼 大陸妹 朱晨麗 爬上闊少

新歡太子爺 <br><br>上週五( 26日)朱晨麗相約投資移民公司的太子爺吃雞煲又唱 K,玩到淩晨 4點,朱晨麗要返閨,太子爺才送她搭的士離去,二人仍依依不捨。

[FACE]肥人 生意  1年削 39磅 肥肉 葛民輝 12月 出減肥書 吸水

個個 4張幾,加埋過 200歲,但除衫依然有睇頭。阿葛激減 39磅最爆,仲隱約有朱古力腹肌,反而一向出名 fit嘅蔡一傑就好似鬆咗啲。

[FACE] 鬥碌咭 有線 陸浩明 過檔 爭節目 黎芷珊 鬥 霸女主角

黎芷珊用咗半年籌備《最佳男主角》,當正自己親生仔一樣,肯定唔想俾其他人插手!

[FACE]先落訂 心急 娶 嫩妻 鄧健泓 買車 樓箍 龔嘉欣

鄧健泓( 38歲)先後換過三部車,自兩年前與龔嘉欣( 23歲)拍拖,已多次被目睹駕車從 TVB接送女友回荃灣新居。《忽然 1週》圖片

[FACE] 楊受成 細仔 孖 華姐 開 P 倪晨曦

楊政龍街坊 look行超市,單單睇相,真係以為佢同 Elva拍拖呢!

唔恨靚仔 傅嘉莉

傅嘉莉

[FACE] Baby 扮 Gaile

相似度 85% <br><br>Baby玩水個 feel(上),確係同 Gaile(下)有 啲似,不過 Baby肯近影騷身材,大方過前天王嫂囉!

[FACE]《名媛》三太 江美儀  TVB威力大好多

叫江美儀即席扮《名媛》中三太的神情,食緊個包都可以即刻上身,真係出神入化。

[FACE]唔恨 靚仔 傅嘉莉



[FACE] Baby 師妹 打鑊甘

(左起) Baby師妹 Fiona、 Hillary同 Sarah第一次打拳,對手係好姊妹都冇情講,打到嘭嘭聲 㗎!

[FACE] 周國賢 肚腩 Style

染咗一頭紫髮嘅周國賢,凸咗個小肚腩,側面睇最誇張,同佢個潮樣唔係好 match噃。不過 FBI想學嘅係,肥極都肥唔到上塊面,呢啲咪明星囉!

[FACE] PSY 殺入 老銅? 銅鑼灣

本週爆圖

[FACE] 𡃁模 Phoebe 撻著 攝影師 許穎

Phoebe同 Rex發現有記者影相,即刻行到離行離列,使唔使咁避忌呢?

[FACE] 香香 㓤死 子珊 徐子珊 岑麗香

年紀相差 6年, 27歲香香上圍堅挺到直  33歲子珊要害,搞到平時姣氣迫人嘅徐子珊當日好明顯收曬火。

[FACE] 郭羨妮 強國 老公 冇公德

同老公企到離行離列,一個煲煙、一個週圍瞄,郭羨妮一瞄到有鏡頭,即刻做 嘢。

[FACE] 胡杏兒 失魂 犯法

杏兒架百萬 Ben跑盛傳係黃宗澤年頭送嘅箍煲禮物, 2人雖然分 咗手,不過杏兒就仲 keep住揸呢架箍煲車。《蘋果日報》圖片

[FACE] 鄧麗欣 聖女巫 遊街

設計圖片

[FACE] 哈囉喂 至驚 港大 學堂 變 惡靈 古堡

位於薄扶林的大學堂明明是英式建築,在二戰時被日軍佔領,淪為日本憲兵總部。在月黑風高的晚上,加上神秘的燈光映照下,未走進舍堂已經心跳加速,心驚膽顫。

《雷霆掃毒》小巴乘客穿崩 黃智賢微博捱鬧

《雷霆掃毒》

率先睇台慶重頭劇《大太監》首十集

率先睇台慶重頭劇 祥仔米雪演技大鬥法 《大太監》監製:應該攞視帝視後!

《古惑仔:江湖新秩序》羅仲謙梁烈唯險被車撞

《古惑仔:江湖新秩序》羅仲謙梁烈唯沈震軒

不忿墮《爆足一周》訪問陷阱 蘇永康同查小欣反面

不忿墮《爆足一周》訪問陷阱 蘇永康同查小欣反面

黎芷珊否認被飛出《最佳女主角》

黎芷珊否認被飛出《最佳女主角》

雨僑唔撇羅力威老細雪硬

雨僑唔撇羅力威老細雪硬

楊怡變走木偶鼻

video

謙仔馬路狂奔 險成輪下魂

video

梁政玨拋胸 姣壓Chilam

video

李彩華唔認露點 Jessica C.爆乳失控見暈

video

蘇永康同查小欣反面

video

安仔揭梁漢文必離金牌



洪欣:唔關我事 欠債街招通街貼



拜桃花卻不開 張鈞甯:相信等待是值得的

張鈞甯熱愛攝影。(記者朱家彥/攝影)

拜桃花卻不開 張鈞甯:相信等待是值得的

張鈞甯熱愛攝影。(記者朱家彥/攝影)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...