搜尋此網誌

2012年10月31日星期三

[FACE] Baby 扮 Gaile

相似度 85% <br><br>Baby玩水個 feel(上),確係同 Gaile(下)有 啲似,不過 Baby肯近影騷身材,大方過前天王嫂囉!


Web Spy

Baby扮 Gaile

2012年10月31日
自從同黎明公布離婚後,樂基兒幾乎日日同朋友去疏乎,隔幾日就上載滑浪開 P相,不知幾開心!前黎明嫂三點式曬 body,「海綿嫂」 Angelababy都唔執輸,早前擺 咗張索爆泳照上網,相中 Baby拎住支槳玩獨木舟,事業線非常明顯,上圍比以前更有料到喎!不過女神轉頭又玩惡搞,用 app將自己變成雙下巴大肥婆,又擺張童年擘口衰相上微博。一啖砂糖一啖便便,小心粉絲頂唔順喎!
放大圖片
女神肯醜化自己,但唔知海綿蛋糕接唔接受到呢?
放大圖片
細路女擘大口大叫本來好正常,衰在 Baby口入面有嚿食物,超核突!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...