搜尋此網誌

2012年10月31日星期三

雨僑唔撇羅力威老細雪硬

雨僑唔撇羅力威老細雪硬




去年8月本報影到羅力威同雨僑拍拖食嘢,戀情因而曝光。資料圖片

無線J2台節目《姊妹淘》主持雨僑(前名羽翹),去年俾本報率先踢爆戀上亞視音樂節目《亞洲星光大道》首屆冠軍羅力威,渠哋仲撐台腳食點心,雨僑不避嫌贊賞男友音樂才華,今年8月仲高調撐男友處男個唱,擺明宣示主權。

不過雨僑慨主動出擊,不但激嬲經理人公司老板蕭定一,馮仁昭聽聞阿一近日已捉雨僑照肺,勒令渠斬纜,唔斬就直入雪櫃。就連羅力威所屬慨英皇都用行動棒打鴛鴦,渠哋向一啲電台表態堅決唔畀羅力威同雨僑同場,實行有你就冇我,英皇仲話唔介意用一姐容祖兒搭落嚟撐羅力威。

雨僑唔撇羅力威老細雪硬雨僑同羅力威拍拖原本好甜蜜,點知大家都俾公司棒打鴛鴦。資料圖片

雨僑唔撇羅力威老細雪硬老板蕭定一反對雨僑同歌星仔羅力威拍拖。資料圖片

嘲羅力威二打六

雨僑同羅力威雙方慨經理人施壓,渠哋已封嘴避談戀情,盡量收埋地下化,蕭定一向來對旗下藝人私生活好寬松,但渠呢次罕有出招,渠日前忍唔住喺電話度鬧爆話:「我近排覺得雨僑做嘢心散咗啲,公司近年畀咗好多拍戲機會渠,好希望渠可以專心事業。」

阿一堅決要雨僑撇甩羅力威,渠肯定咁話:「羅力威又有乜嘢咁好,我絕對唔贊成雨僑同呢啲二打六歌星仔一齊。總之雨僑唔肯斬纜,我就雪硬渠。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...