搜尋此網誌

2012年10月31日星期三

洪欣:唔關我事 欠債街招通街貼




※洪欣欠債街招貼滿九龍城隧道。
※洪欣的老公好識?U老婆,經常在微博甜言傳情。
※在內地有大量工作,洪欣坦言沒有經濟問題。
※洪欣日前難得回港小休,即約好友蔡少芬等飯?。
洪欣:唔關我事 欠債街招通街貼

2012年10月31日



  長駐內地搵食的洪欣最近紅遍九龍城,因為該區所有隧道均貼滿洪欣欠債的街招,欠債還錢天公地道,但該追債Post的內容卻非常溫馨,教導洪欣別作老千行為,亦勸告她逃避不是辦法,循循善誘,債主黃生看來相當Nice。記者聯絡身處內地的洪欣,對於玉照通街貼,她先驚訝後淡定,「我知黃生係邊個,但我經已同佢講?鬫n多次,係我爸爸?曮H爭佢錢,唔關我事。」採訪:廖思慧

  對於被唱欠債,洪欣起初非常擔心,「唔係嘛?」但知道貼街招的是黃先生後,即吐出一句:「咁我知咩事?苤C」然後道出一段被纏擾多時的可怕經歷。

  咄咄迫人

  「爸爸同朋友合作做賭船生意,佢有客人爭人錢無還,黃生就開始騷擾我,叫我還錢,都唔係我爭佢,點解要我還?」

  問她會否債主聯絡唔到債仔?「無可能,爸爸都畀?鷒禤?鶩荈壎矷A亦有叫佢唔好再騷擾我,但點解釋都唔聽,黃生可能見我一個女人仔好蝦,經常打電話畀我,語氣仲好惡咁迫我還錢,收線前一定叫我小心?齱A老公同朋友都知道,亦有叫我報警,但佢又無對我做過?釂A?潔A聽到佢把聲收佢線就算,無諗過佢上次話幫我做單大新聞就係貼街招,?M家影響到我聲譽,我會考慮報警。」

  



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...