搜尋此網誌

2012年10月12日星期五

[忽然1周]13/11零花費海洋公園行禮 盈盈樂樂搵熊貓證婚

上月中,盈盈樂樂孖實到電視城錄影《皆大歡喜之溏心風暴》節目,懷四個多月身孕的盈盈已腹部隆起。

[忽然1周]胞兄猝死 壓力爆煲 惠英紅喪跑發洩

最新圖片 <br><br>周三( 10日),落曬形嘅惠英紅在酒店附近喪跑近一小時來發洩喪兄之痛。

[忽然1周]昆山直擊 鄭嘉穎麻甩現形

先挖鼻 <br><br>鄭嘉穎擦蟹到中段忽然鼻痕,諗都唔諗就用手指公狂挖,其間繼續與同枱友人傾偈,動作維持數十秒。

[忽然1周]自度求婚橋博入豪門 陳山聰辣㷫三太

肥聰陪修甲 <br><br>國慶日( 10月 1日),何超雲去銅鑼灣修甲,脹爆陳山聰陪足 4粒幾鐘。離開時超雲自爆中秋節同山聰去 BBQ,不過對於結婚傳聞,兩人都不肯回應。

[忽然1周]《爆足一周》勁抄料 查小欣認低威:我哋由低做起

今年硬膠化

熊黛林上傳甜密照 郭富城陪慶生14小時



危險十七歲



新劇《傳愛事務所》巡禮

陳豪再次否認與女友陳茵媺結婚。

終極爆《天梯》大結局劇情 張翼兩仔爺等天收

張翼

細樽可樂

細樽可樂

細樽可樂 - 細樽可樂美停產

美國明尼蘇達州最後一間為可口可樂裝瓶的公司,因生產成本不劃算,且分量對本土人來說略嫌不夠,因此被淘汰。該公司於周二停止生產六點五安士玻璃瓶可樂,標誌著6.5安士玻璃瓶可樂將成絕唱。

該公司自一九三二年開始為可口可樂公司重裝汽水&

危險十七歲 DANGEROUS SEVENTEEN

危險十七歲

危險十七歲

黃小婷、溫素真及楊美娟三人因犯恐嚇罪,被送入少女補育院接受感化,期間楊美娟先行獲釋並考入夜大就讀,而黃小婷卻在某次和楊美娟會面完後就自殺。院方深入了解她自殺的原因才知道原來小婷的父母已離異,小婷因不滿父親再娶而導致個性變成叛逆乖張,但在感化期間她

[忽然1周]志玲老來 cute

哎喲,我可是最可愛的塑膠女神啊!(設計對白)

[忽然1周]女神胸兆

女神真面目 <br><br>女神疲態畢露,連帶咪咪都垂頭喪氣埋一份,跟平日性感形象,差好遠。

[東周刊][娛樂追擊]煲湯攻陷芳心 鄺美雲 四叔猛將熱戀三個月



[忽然1周]超雲山聰嚟喇!

Honey,無你又邊有呢個效果呢!﹙設計對白﹚ <br><br>Baby,你好受歡迎呀!﹙設計對白﹚

中國諾貝爾文學獎得主 莫言



鄭子誠陰謀



[忽然1周]廖碧兒有狗安慰

狗唔掂地 <br><br>工人將廖碧兒隻貴婦狗交到佢手上,隻狗仔 喺主人懷中都不知幾 冧,又好奇望嚇男助手。又係 嘅,呢款服務唔係富豪真係享受唔到,狗仔真識嘆!

5PM八卦╱與黎明復合?舒淇:壓根沒想過!



[忽然1周]蘇康豪嘆黑毛豬

蘇康早排被人傳同廖碧兒撻 著,佢即時好大反應話俾人打爛齋缽,又話:「 I can say never!」唔好忟,食番塊黑毛豬順番條氣。你睇,隔籬個哥哥仔幾羨慕!

[忽然1周]蕭正楠怕咗豪嫂

蕭正楠今次扮哨牙仔,又幾像真喎!捉實陳茵媺隻手,仲七情上面。

[忽然1周]陳豪呢個「老公」好等得!

好嘢梗要等㗎啦!(設計對白) <br><br>無幾耐,謎底解開!陳豪亦無癮發現媽咪姐望實佢同整緊頭嘅陳茵媺打情罵俏, sorry囉!

[忽然1周]黃曉明鬼祟睇戲

上到車,佢仲打電話俾 Baby報平安,表現低調且甜蜜。

[忽然1周]郭富城「偷食」斷正

城城短褲襯 polo,相當有型。不過一出舖頭,佢就不停四圍望,似身有屎。

[忽然1周]真係騎呢騷



[忽然1周]剖腹誕 8磅小龍女 黎姿又要追仔

黎姿懷孕時雖未有透露嬰兒性別,但外間盛傳佢懷孖仔。本周一( 8日)終於揭盅,黎姿誕下一女,真係恭喜曬。

[忽然1周]關注劉心悠呀!

下期記住買《忽周》,同我 say個 hi啦! <br><br>(設計對白)

[忽然1周]黎明婚變呻爆:樂基兒苛索多

7/10 <br><br>機場扮無事 <br><br>周日( 7日)黎明由歐洲公幹返港,大批記者逼爆機場問有關離婚一事。佢只講咗句:「問題永遠回應唔完,我諗感情過去就係過去式,就無須再交代。」仲識講金句,似乎無乜事。

[忽然1周]春田采花 陳小春



[忽然1周]公屋男模踎硬監 榮文蔚返港疏乎

你都有今日!(設計對白) <br><br>50歲的榮文蔚是 ball場風頭躉,緋聞多多,勢估唔到她舉報男友而令今次醜聞曝光。

[忽然1周]運動工房 張苡澂

Venus的寓所有 1,400呎,三房兩廳,只有 Venus夫婦及其妹妹三人居住。大廳對正電視機的位置,擺放了跑步機,方便 Venus練習。

[忽然1周]扮鬼反被嚇 細膽 DaDa喊爆

嚇破膽狂喊 <br><br>成功被玩,導演即時安撫她。攬實女助手的 DaDa驚魂未定,不停向著導演說:「 Sorry sorry,真係好驚呀,唔好意思失禮曬。」

香港太太的生活



不知舊愛黎明離婚?! 舒淇:從沒想過與他復合



ipad mini



龔嘉欣有提名已當贏 再次挑戰頒獎禮

龔嘉欣今年有4套劇出街,有信心再獲提名。

天祐好人 陳茵媺Aimee Chan

陳茵媺

黎芷珊30年耕耘 捱出星級主持



羅仲謙黃智雯想做兄妹、孖胎、姊妹



黃德斌 陳茵媺 相信•愛

陳茵媺與黃德斌在《天梯》有一段可歌可泣的戀情。

新劇《神槍狙擊2013》節目巡禮

謝天華昨日為新劇《神槍狙擊2013》試造型

國樂美少女六樂弦



貓上校

貓上校

林志玲騎馬舞



2012世界小姐餘文霞



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...