搜尋此網誌

2012年10月12日星期五

[東周刊][娛樂追擊]煲湯攻陷芳心 鄺美雲 四叔猛將熱戀三個月




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>煲湯攻陷芳心 鄺美雲 四叔猛將熱戀三個月

於圈中有「美人」稱號的鄺美雲(Cally),單身多年,近日終於人逢喜事,與四叔李兆基旗下猛將、恒基地產營業部總經理林達民(Thomas)熱戀三個月。

二人於今年五月由朋友介紹下認識,兩個月後火速撻著。據Cally身邊好友透露,Cally欣賞男方有智慧,且為人細心,經常親手煲愛心靚湯冧女方,最終成功打動其芳心。

五十三歲的林達民早年已婚,並育有一名約廿歲的兒子,但去年已經離婚。

記者本周一致電Cally,她甜絲絲地直認蜜運中:「我哋拍咗拖三個月啦,身邊好多朋友都知道。」

平日予人女強人形象的她,又承認人愈大,愈想安定。「年輕時掛住搵錢,依家覺得開心最重要。如果啱嘅,當然希望兩個人可以一直走下去啦。哈……」

沐浴於愛河中的女人,笑聲也是甜的。

一個月前,鄺美雲與林達民拍拖到東南亞旅行,共度甜蜜三日兩夜。

公開拖手

今年平安夜便五十歲生日的鄺美雲,自從九七年與呂良偉離婚後,一直甚少談及感情事。每次被問及有否新戀情,她都說得淡然:「順其自然啦!我工作咁忙,哪有時間拍拖?」

然而近三個月,她卻靜靜地起革命,經常與有「恒地樓神」之稱的恒地營業部總經理林達民,結伴出席朋友聚會。據知情者說:「近幾個月,Cally經常同Thomas手拖手出席朋友飯局,仲好大方咁介紹Thomas係男朋友添。」

二人拍拖,早已成為社交圈公開的秘密。兩個月前,二人就曾拍拖去看曹格演唱會。上周六,他們又孖住出席演藝學院的籌款晚會。Cally的大部分好友如殼王陳國強、楊受成、阿倫、志偉、克勤等,亦一早得悉二人的戀情,戥Cally高興。

「唉,Cally都咁耐無拍過拖啦,難得佢搵到一個互相鍾意,又咁啱傾的男人,我哋當然戥佢開心。」

上周六(六日),鄺美雲與林達民(前右二)一同出席演藝慈善晚宴。在活動中,二人更與一眾好友何國鉦、陳君宜與丈夫鄭躬明等合照,二人的關係一早已在朋友圈中公開。

鄺美雲將二人的背影照,用作手機的wallpaper。

遊山玩水

據悉,Cally與林達民於五月時由朋友介紹認識。Cally一名好友透露:「Thomas公司經常搞樓盤推廣活動,有次有朋友介紹Cally佢識,睇嚇珠寶同樓盤可否搞啲crossover合作。佢哋第一次見,已經好啱傾。之後成班人出來食過幾次晚飯,佢哋兩個好有默契,好似眼中只有對方咁。」

現年五十三歲的林達民,為人健談,又喜愛運動,遊水、滑雪樣樣啱,平日甚少運動的鄺美雲,認識他後也被其活力溶化。「以前Cally放假唯一的活動就係去佛堂,但近日忽然話要學遊水keep fit,幾乎每個周末都會投其所好,同Thomas去遊水、行山,又會去郊外食嘢。Thomas最近仲送咗啲打拳用具畀佢,Cally遲啲會學埋泰拳。」

上月中,恒地旗下樓盤迎海開售,林達民傍住恒基太子爺李家誠出席記招。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...