搜尋此網誌

2012年10月12日星期五

[忽然1周]黃曉明鬼祟睇戲

上到車,佢仲打電話俾 Baby報平安,表現低調且甜蜜。


媽咪姐

黃曉明鬼祟睇戲

2012年10月12日

早前媽咪姐去 咗銅鑼灣睇戲,開場前望見前面有個高佬遮住曬,正諗住叫個哥仔坐低少少,至發現原來佢就係黃曉明!當日佢原來同 Angelababy拍拖睇戲,連同 Baby兩名女性友人,一行四人坐喺戲院中間。「海綿蛋糕」戴 咗頂「賊仔帽」遮住半塊面, Baby就素顏現身,出奇地冇乜人認到佢兩個。散場時,媽咪姐正想幫呢 pair俊男美女影相之際,黃曉明好醒目發現 咗媽咪姐,仲拋低 Baby,一支公衝 咗落樓 call司機。

唉,媽咪姐先得一個,呢頭掛住追帥哥,嗰頭就影唔到 Baby。不過唔緊要啦,有得見「海綿蛋糕」,媽咪姐於願足矣!

放大圖片

海綿蛋糕,你鬼祟得好有型!(設計對白)

放大圖片

當日曉明戴住賊仔帽,一見媽咪姐即拉低帽耷頭避開鏡頭。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...