搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

[FACE]後宮佳麗 急召王喜開咪愛將爭寵 陳總:你估選妃嬪咩

𠵱家談情說愛咩?真實對白 <br><br>入主商台後,陳總招兵打仗,先撬傳媒好友梁泰來做外事部總監,又急召多年戰友王喜開咪,仲力捧「商台孫耀威」杜光庭拍王喜, 3個愛將拱照陳總。


真面目

後宮佳麗 急召王喜開咪愛將爭寵 陳總:你估選妃嬪咩

2012年10月24日

貪汙醜聞後陳志雲經歷過人生低潮,脫罪後離開無 綫,今年 3月入主商台擔任行政總裁後,招兵買馬搵主持,先撬愛將梁泰來入宮做高層兼開咪主持《 1圈圈》踢走查小欣,近日再急召王喜拍住 30歲嫩口新寵杜光庭做晚間新節目《起來大龍鳳》,踢走莊思敏同《盛女》 Bonnie,將商台變成「迷雲台」。

三歡鼎立,問陳總邊個最得寵?佢笑笑口話:「你估選妃嬪咩?我哋台前台後冇大冇細!」

據知陳總為了重振商台聲威先後找了自己的愛將做主持,先有梁泰來主持早上節目《 1圈圈》踢走查小欣,最近更找兩肋插刀的王喜拍住雷霆 881的新寵杜光庭做《起來大龍鳳》,實行早晚夾擊。週一( 22日)陳總大搞記招,親自碌人情咭搵詹瑞文、容祖兒、鄭裕玲曬冷幫王喜造勢,錫到出曬面。

放大圖片

忠臣孖新寵

冇正式開咪 20年嘅王喜,與陳總新愛將杜光庭一齊主持週一至週五晚《起來大龍鳳》,愛將助陣踢走埋莊思敏添。

放大圖片

商台孫耀威

年約 30歲嘅喇沙仔杜光庭( Daryl),曾在加拿大多倫多大學讀書, 07年入商台做主持,又出過書,個樣仲有啲似孫耀威,才色兼備。

放大圖片

週一( 22日)陳總特意為王喜開咪前造勢,曾傳係陳總新歡嘅梁泰來見二人一齊接受訪問,亦離遠 𥄫到實。

放大圖片

2010年 3月爆出無綫高層貪汙醜聞後,一眾迷雲黨紛紛與志雲劃清界線,反而王喜力撐涉案的陳志雲,不但陪出庭為他阻擋記者兼擔遮,更自言肯賣樓撐志雲打官司,超有義氣。

借機捧新寵

由無綫到商台,曾被鄧健泓稱為「 Honey」陳總,一直多「黨員」,據知除梁泰來外,深得陳總歡心的新寵,是新上位的雷霆 881 DJ杜光庭,有幸拍住王喜開咪。知情人士說:「杜光庭喺 881做咗好多年,一直冇俾人捧過,自從陳總入嚟之後,就睇中佢,覺佢做節目有 passion。最近仲搵王喜拍住佢,順勢帶起埋佢!」

至於去年 8月與無 綫不歡而散的王喜,其後到 now主持《王喜十三條》及為 CTI拍綜藝節目《追龍捲風》,亦有回內地拍劇,據知王喜由知道陳總執掌商台後,一直恨為恩師再效力。「其實 6月時商台都有叫王喜開咪,王喜已經心思思,今次王喜肯返 嚟開咪,係陳志雲親自邀請之外,亦都畀 咗好大自由度佢,佢可以繼續返大陸搵人仔。」

放大圖片

祝你節目長壽,好似我隻腳咁長!真實對白

據知週一的記招,由陳志雲親自「碌咭」,難怪連祖兒都要撐場,仲要幫王喜按摩,更送自己隻新碟給王喜,寓意節目長壽,真係群星拱照。

放大圖片

群星拱照王喜

陳志雲為歡迎王喜而大曬冷,除容祖兒外,詹瑞文同鄭裕玲畀面出席。

放大圖片

曾傳同王喜不和的樂易玲,會擔任第一晚節目電話嘉賓,大講娛樂圈潛規則,不成文規定。圖片

放大圖片

差佬出身的王喜, 92年加入商台, 98年主持《大無畏》,當年未做立法會議員又未出櫃的慢必(右)亦是其拍檔之一。之後王喜亦在 2002年擔任查小欣《查篤撐》節目的客席主持,相隔 10年終於凱旋回歸。《蘋果日報》圖片

「點夠王喜爭?」

安插 3大愛將先後入宮,問陳總驚唔驚爭寵,他說:「大家都係工作,唔係選後宮妃嬪,你估談情說愛咩?我 哋台前台後冇大冇細。今次宣傳係外事部搵,係 Joey同 Mani先由我搵,我個個節目都好重視,多宣傳係好事。」

本刊在記招上亦追問梁泰來、杜光庭及王喜三人是否爭寵,梁泰來直言:「我點夠王喜爭?我識陳總 6、 7年,王喜識陳總 10幾年。」而杜光庭說:「我本身唔識王喜,識 咗覺得好健談,好多 嘢都識,可以教到我好多 嘢。」

忠心王喜則話:「邊有爭寵,我寧願搵多 啲人仔好過,我同人仔關係好 啲。」

被炒莊思敏

寸新寵大眼袋

無得留低的莊思敏,上週五 last day,她說:「早兩個星期前,收到通知,叫我做到上週五( 19日)都有啲突然,但之後知道係王喜 replace(取代)我,都 ok!因為佢咁有資歷,又多人生經驗,做節目都會好。(知唔知陳志雲力捧你舊拍檔杜光庭?)咁又冇聽過,因為我返咗商台 3個月,都未見陳總,不過 Daryl(杜)靚仔嚟㗎!衰在有眼袋啫。」

𠵱家談情說愛咩?真實對白 <br><br>入主商台後,陳總招兵打仗,先撬傳媒好友梁泰來做外事部總監,又急召多年戰友王喜開咪,仲力捧「商台孫耀威」杜光庭拍王喜, 3個愛將拱照陳總。

逐個 Out

放大圖片

《盛女》 Bonnie 10月

《盛女》 Bonnie被蘇施黃話又懶又蠢,最後都要 out。

放大圖片

林曉峰 6月

6月林曉峰突然不做商台,而節目亦即時調到午夜時段。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...