搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

[東周刊][娛樂追擊]霆鋒患皮膚癌 栢芝:衰人冇咁早死!25/10/12




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>霆鋒患皮膚癌 栢芝:衰人冇咁早死!

前晚播出的電視節目《最佳男主角》謝霆鋒接受黎芷珊訪問時,跟黎芷珊分享一個小秘密時,自爆頭部曾出現愈來愈大的黑痣,並已做手術割除,期後有指他患的是皮膚癌。霆鋒昨日與父親謝賢齊現身香港機場,即引來大批傳媒前來採訪,稱已停止接受療程的霆鋒就表示:「有事我就唔會講出嚟啦!總之無事。」霆鋒獲悉病情時最擔心是兩個兒子,亦告知前妻張栢芝,霆鋒指栢芝當時仍跟他開玩笑,「佢好樂觀,無擔心,仲講笑話你呢啲咁嘅衰人,個天唔會畀你咁快死。(獲悉患癌心情如何?)無o架!你哋唔好咁大驚小怪啦!」另外,霆鋒的經理人Mani在《最佳男主角》出街後獲悉有許多fans擔心霆鋒,遂在微博貼文道:「大家不用擔心!已證實是良性!有驚無險了!」

有報道指霆鋒患的是皮膚癌,昨日返港的霆鋒即引來大批傳媒前來追訪。

霆鋒與父親謝賢齊現身香港機場,霆鋒被問到現時情況時,他就話:「有事我就唔會講出嚟啦!總之無事。」

前晚播出的電視節目《最佳男主角》謝霆鋒接受黎芷珊訪問時,跟黎芷珊分享一個小秘密時,自爆頭部曾出現愈來愈大的黑痣,並已做手術割除,期後有指他患的是皮膚癌。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...