搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

最佳女朋友黎芷珊




※芷珊因《最佳男主角》人氣急升,訪問期間仍要接受電台訪問。
※芷珊跟年輕12歲的張達倫拍拖9年,早前甩拖後仍保持好友關係。
※芷珊跟周星馳識於微時,但她否認已搵對方任嘉賓。
※芷珊16歲跟年長9年的梁家輝拍拖,這段初戀只維持了年多。
最佳女朋友黎芷珊

2012年10月25日



  黎芷珊入行28年,主持兒童節目為人熟識,

  多年來「芷珊姐姐」的健康形象,早已深入民心。

  今次主持清談節目《最佳男主角》錄得24點的高收視,除了證明她得到觀眾認同,

  請到一眾鮮有接受訪問的男星亮相,亦證明她人緣冠絕主播界。

  嘉賓當中不乏芷珊的前度男友,更是令一眾港女稱奇,

  能做到再見亦是朋友已不容易,做到老友就更困難。

  不過從芷珊談到跟前度男友張達倫分手一事,總在男方角度出發,

  絕對是「最佳女朋友」的模範,就不難明白她為何能贏得這麼多圈中人友誼。

  撰文:杜淑霞 攝影:吳君豪

  見到芷珊有一份難言的親切感,不止來自小時候的回憶,也來自在《城巿追擊》共事的一段日子,當時只是初入行,看?這個姐姐為了跑新聞,明明是個藝員,卻更像個記者,想不到轉眼十多年,換轉是以記者身份來訪問她,那些日子還像是昨日的事,不變的除了芷珊的外表,還有她對工作的熱誠。

  樂在其中的苦差

  外界總覺得芷珊懷才不遇,多年來只被派做一些主持工作,跑來跑去相當辛苦,但她卻樂在其中,「點解個個都覺得我好慘,我反而覺得公司畀?鬫n多機會我,做《城追》我可以見識到好多唔同??潔A好似深水?麙暀H血案,我?]入到屋仲有血腥味,做藝人永遠唔會有機會見到,又好似今次做《最佳男主角》,都係公司畀機會,先至可以成事。」

  公司肯畀機會,都要自己爭氣,今次芷珊確實做了場好戲,難如梁朝偉等巨星,都首肯接受她訪問,等閒之輩難有這面子,「我同偉仔講,『如果你幫我呢個忙,可以提升我?鬗膝q地位。』佢考慮?髐@星期就答應。」以女性角度,更難得反而是幾名前度都答應,「家輝、伊健同小春,我其實都好少聯絡,諗住約家輝時,都要問人?佢助手電話,點知咁??鷎鰴鼮J到佢,佢仲主動叫我,咁我當然唔會放過機會,搵佢上節目啦!」

  對愛情仍有憧憬

  奇怪芷珊跟前度關係那麼好?從剛跟藝員張達倫分手一事,應該可找到答案。男方提出的理由是年齡相差12年,不敢對將來許下承諾,換?其他女人一定會認為「你9年前同我一齊,已經知?謚捸I」但芷珊卻相當體諒,「我?]一齊時,真係冇諗過呢個問題,但呢個係事實,你諗下我62歲佢先至50歲,?鶧}時男人仲係黃金時期,要拖住個阿婆出街咁點得呢?我好明白,所以大家仲可以係好朋友。」

  芷珊坦言對愛情仍有憧憬,但談了多年的姊弟戀,她希望下個對象會較成熟,畢竟她已46歲,最近更面對生離死別的衝擊,「?鶪擐P父異母?麰繾禲A突然爆血管,同事送?鼳\入醫院,準備做手術,佢想起身去?所,咁就唔?鰜蛂A佢只係60歲,雖然我?]唔係成日見,但係仍然會好難過。(睇你主持節目冇異樣?)呢?曮Y私人問題,唔應該帶番工作,不過好多朋友都提醒我,要注意身體,因為嗲?]同哥哥都係心臟病走。」

  



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...