搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

[壹週刊]斬草除根 錢國偉野蠻正印 趕絕白雲

「雜果賓治」陳宛蔚(右) <br><br>惡搞韓版 PSY出位的錢國偉,拍戲又收得,自然多女埋身,女友陳宛蔚為宣示主權,近日幾乎 Wilson去到邊跟到邊,連首映禮亦有影皆雙。


探熱針

斬草除根 錢國偉野蠻正印 趕絕白雲

2012年10月25日

錢國偉( Wilson)惡搞韓國 PSY,港版《江南 Style》熱爆,以前合作過的「美味天使」,亦幾乎個個有份登場,唯有與他傳過緋聞的白雲唔見影。事緣錢國偉女友陳宛蔚打爛醋埕,唔准男友再用白雲,更警告其他天使,別再挑戰她的正印地位,否則無運行。

被斷米路,白雲於是重返校園專心讀書,靠自己搵出路。

鬧埋白雲男友

放大圖片

36E白雲辣㷫陳宛蔚,工作被 cut,收入受影響。

去年六月,錢國偉拉大隊到新加坡拍《五覺大戰》,鬧出拖女上房的緋聞,牽涉其中的白雲,之後再被拍到餵錢國偉食雪糕,結果辣㷫正印陳宛蔚( Calinda),野蠻女友上身,日日家嘈屋閉。「 Wilson講對唔住都搞唔掂,搵埋白雲同佢男朋友親自喺電話度同 Calinda解釋,點知佢連人哋男朋友都鬧埋,即使佢信 Wilson同白雲冇嘢,但 Calinda覺得好冇面,唔做嘢唔得。」知情人士透露。

往後,即使只是白雲見報,陳宛蔚都會「病發」,打電話加 whatsapp鬧爆白雲,又講到明如果容忍白雲的所作所為,將來會有更多「閒雜女子」挑戰她,陳宛蔚還警告說:「我知你會明白我嘅意思,我一定要好好保護自己。」

女友全天候開火,不但要 Wilson在邵氏高層、契爺黃家禧面前公開斟茶認錯,更正式下旨,不可再與白雲有任何合作,連早已定好的工作計劃,亦即時喊停,野蠻女友上曬身。

放大圖片

陳宛蔚 Whatsapp指責白雲的行為是公然落她面,挑戰她的地位,受屈白雲 Whatsapp反擊被人汙衊。

放大圖片

便服 look的白雲,一大早就單拖返回位於何文田的香港公開大學上堂。

放大圖片

在 Facebook內,白雪上載不少做功課實習照片,和同學仔一齊落手落腳拍短片。

放大圖片

正修讀電影藝術課程的白雲,一直希望可以編寫一部以新移民作題材的電影劇本。

放大圖片

落堂時,白雲在課室外與同學聊天,相處愉快。

放大圖片

18位「天使」有份落場拍攝《 Hong Kong Style》 MV,偏偏沒有今屆「神獸天使」的份。

叮走小花有前科

放大圖片

去年六月,白雲被拍餵 Wilson食雪糕鬧出緋聞,據知,同場其他天使都有餵 Wilson食雪糕。

事實上,陳宛蔚踢走錢國偉身邊小花早有前科。電影《喜愛夜蒲 2》原本由苟芸慧做女主角,陳宛蔚覺得對方「來意不善」,為免受到威脅,於是逼男友換人。惡搞韓國 PSY後, Wilson人氣急升,陳宛蔚更變本加厲,幾乎去到邊跟到邊,開工一樣跟到實,示威兼杜絕再有女埋身。

「 Wilson同 Calinda拍咗拖差不多六年,落難嘅時候, Calinda都冇離開佢,所以 Wilson對女友好忍讓。」知情者說。

失去錢國偉射住,白雲靠拍無綫劇做閒角和出席活動,收入極有限。「佢冇怪 Wilson,亦都知道佢難做,好在有男朋友支持,咪俾心機讀完大學先,將來如果冇得做幕前,咪試嚇幕後囉!」

得六萬獎學金

上週三(十月十七日)早上,身穿黑色連身裙、白色針織外套的白雲,抱著文件夾現身位於何文田的香港公開大學,直走上校舍二樓課室上堂,到下午六時始離開。據了解,她目前修讀公開大學「電影藝術及編劇」雙學位學士課程,還有一年便畢業。「佢前兩年啲成績好好,學校俾咗六萬幾蚊獎學金佢,啱啱夠俾埋啲學費,加埋有兼職補習普通話,生活唔成問題。」知情者說。

對於 whatsapp鬧爆白雲,陳宛蔚說:「我同佢係有 whatsapp,冇話滿唔滿意佢啲乜嘢事, Wilson用乜嘢人係佢自己決定,覺得唔啱咪唔用囉!」她還辯稱惡搞 PSY的 MV需要長腿美女,白雲身材比較豐滿不合用,男友亦未必次次搵她做 job。

放大圖片

今屆八位「神獸天使」中,白雲算是稍有知名度的一個,今年曾志偉生日,她一身校服 look到賀。

放大圖片

白雲簽約無綫後,不時有機會參演劇集,最近還穿上啦啦隊服飾,為《節目巡禮》拍外景。

放大圖片

本來苟芸慧落實做《喜 2》女主角,連開鏡禮都出席埋,也因為女友一句唔鍾意,慘被叮走。

放大圖片

Wilson和女友陳宛蔚拍拖六年,對女友千依百順。

放大圖片

JJ賈曉晨是眾位「天使」中發展最好的一個,在 Wilson的惡搞片,她亦義務做 MV主角,大曬長腿。

「雜果賓治」陳宛蔚(右) <br><br>惡搞韓版 PSY出位的錢國偉,拍戲又收得,自然多女埋身,女友陳宛蔚為宣示主權,近日幾乎 Wilson去到邊跟到邊,連首映禮亦有影皆雙。

天使爸爸

自無綫遊戲節目《美味廚房》,令籍籍無名的天使妹 JJ賈曉晨彈出後,監製錢國偉不斷好橋重用,即使離開電視台出外拍戲做騷搵食,亦與一班天使妹為伍,有人做盲公竹,靠曬身材的天使妹,自然唔介意黐住她們口中的「爸爸」夜蒲搵機會,互惠互利。

神獸天使之一白雲,憑住 36E巨胸殺出,另一神獸蔡慧欣,亦因跟金剛傳緋聞,拍住上出活動搵銀。

放大圖片

錢國偉經常帶著一班「天使」出入公開場合,私底下與眾「天使」亦師亦友,被視為「天使」爸爸。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...