搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

[FACE]愛夫號 減 40磅復出 千嬅袋 300萬幫老公箍客

產後升 cup <br><br>雖然重了 50多磅,但千嬅產後突然升 cup,穿 deep V裙替代言嘅醫學美容中心拍廣告,唔覺意露 咗少少事業線。


真面目

愛夫號 減 40磅復出 千嬅袋 300萬幫老公箍客

2012年10月24日

今年 6月,楊千為老公丁子高生下慈姑椗丁進諾( Torres)後,一直匿埋屋企專心湊 B,原本打算年底才復出,但為幫老公的公關公司 RM Workshop箍客,還未完全修身的千,本週三便會產後復出,以高價 300萬出任醫學美容中心代言人,日操 3粒鐘減肥,原來都係為老公。

為了餵人奶,今年 6月生完 BB後,千嬅一直不敢減肥,直至 9月底才開始找營養師、健身教練和中醫師,設下減肥計劃, 1個月內減去 30多磅。

放大圖片

前週六( 13日),減去 30多磅的千嬅,出席丁子高表妹的婚宴,身形已瘦番不少,只是仍有些少水腫。圖片

放大圖片

千嬅大肚後重咗 57磅,但為了有足夠營養餵人奶,千嬅坐月後才開始減肥。圖片

紅館開跨年騷

知情人士說︰「千嬅大肚重 咗 50幾磅,其實佢想再瘦 啲先出 嚟見人,但老公幫佢接 咗個美容中心代言,聽聞個記者會已經因為遷就佢減肥而延遲 咗一個月。」眼見公關界競爭愈來愈大,好似何超瓊的天機公關、關心妍老公都撈埋一份,近年千嬅不少活動,都是丁子高的客仔,真正肥水不流別人田。

入行以來,千嬅從未接過美容中心和纖體廣告,今次接拍的 LightMAC醫學美容中心,由接洽到宣傳都由丁子高的公司負責,丁子高亦幫老婆傾掂以 300萬復出價代言 1年。

除了廣告,千嬅坐月時已有不少電影劇本送上門,希望得到千嬅產後第一擊,彭浩翔、黃柏高更大打友情牌。不過,千嬅最希望是趕及出年年底於紅館舉行演唱會,不想歌迷等太耐,「千嬅仲揀緊劇本,但就好想錄音,唱片公司亦準備為佢入紙,希望下年做跨年騷。」

放大圖片

生仔之後,千嬅多數揀上晝開工,這次拍攝平面廣告,只需影 4粒鐘就可以收工,千嬅即刻返屋企湊仔,輕輕鬆鬆袋 300萬,當然笑得落啦!

放大圖片

千嬅為減肥,日做 3小時運動,而佢亦同時靠中醫同氣功調理身體。

放大圖片

千嬅除咗喺微博上載做運動減肥相,仲爭取機會讚老公為海南島搞的活動不眠不休,好體貼。

復出日日做

本週三開始,千嬅便正式復出,除了代言醫學美容中心, 11月已排得密麻麻,幾乎每日都有工作。不過,據知千嬅向公司要求,每日工作盡量不超過 12小時,出埠亦希望早機去、晚機返,以湊仔為重。

6/11 香港-護膚品活動

7/11 香港-廣告拍攝

8/11 廣州-CCTV「夢想合唱團」節目錄影

2013年底 跨年紅館演唱會



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...