搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

[FACE]色慾中女 《名媛》餓太最爆  41歲江美儀狼吞 33歲吳卓羲

錫到咁肉緊,不過美儀姐話最激係場自摸戲。「 嗰場戲講我自摸完,再同松哥嘈,仲打佢,幾激㗎!」


真面目

色慾中女 《名媛》餓太最爆  41歲江美儀狼吞 33歲吳卓羲

2012年10月24日

TVB台慶劇《名媛望族》本週首播,單睇劇名就知係一班女人鬥餐死。不過無 綫今次加重口味,劇中劉松仁 4位靚太,唔只爭產爭老公,仲個個變成餓狼。

早前披露飾演四太 嘅楊怡要咬松哥嘴唇,原來未算激,最激原來係飾演三太 嘅江美儀,第 3集著性感內衣引松哥,之後再同細佢 8年嘅吳卓羲激吻。入行超過 15年 嘅美儀姐話:「我仲有場自摸戲添……呢套劇我都幾激!」 30年代餓女分分鐘激過《 Desperate Housewives》真人版羅霖。

放大圖片

美儀姐帶住我做!真實對白

放大圖片

我自摸最激!真實對白

放大圖片

江美儀( 41歲), 喺劇中激咀卓羲( 33歲),美儀姐話:「其實我哋刪減 咗 啲細節,原先設定我哋騎完馬,就 喺馬房度搞,但我哋改 咗 喺廠拍囉。」

台慶劇之一的《名媛望族》週一( 22日)首播,故事主要講述飾演 30年代大狀的劉松仁同 4位老婆之間的故事,爭產爭老公嗌交戲分當然唔少得,但最令人期待,係幾位太太 嘅情慾戲分,視後大熱之一的楊怡,於第 9集同松哥激到咬唇,但都不及 41歲江美儀飢渴。

江美儀自摸誘松哥

放大圖片

王浩信劇中飾演松哥細仔,雖然冇情慾戲,不過有場戲講佢被松哥連摑 11巴,亦相當搶戲。

美儀姐於劇中飾演松哥三奶,第 3集已經有場著住性感內衣色誘松哥場面。

為演得傳神,美儀姐事前更專登搵排舞師練艷舞,不過仲未算激,她說:「我之後同卓羲咀添,錫 咗成分鐘。拍 嗰陣大家都好專業,好快就拍完。」

雖然江美儀係劉松仁三太,但去到《名》劇後段,因為失寵寂寞,便跟飾演流氓、單戀劉松仁媳婦朱晨麗的吳卓羲搞上。江美儀仲話:「我仲有場自摸戲添!講阿松哥有 咗楊怡後,冇咩再掂我,我咪好悶囉。(接拍前知唔知咁激?)唔知㗎,拍拍嚇,劇本飛到落 嚟先知,我又覺得合理 嘅,呢套劇我都幾激,但我唔知最後有冇 cut到,因為都好大膽嚇。」唔知有冇摸到當年李嘉欣《墮落天使》咁放呢?

卓羲食埋馬明老婆

江美儀做餓太,而吳卓羲劇中就專搞人老婆,先激吻江美儀,之後更同嫁 咗畀馬國明 嘅朱晨麗上床。卓羲話:「我知大家著眼點喺呢度,但大家要留意劇情,我係為愛人先咁做咋!(同美儀姐、朱晨麗咀有咩感覺?)美儀姐就帶住我做啦!朱晨麗係新人,我哋拍 咗一個 take導演就收貨……冇咩感覺喎!」

錫到咁肉緊,不過美儀姐話最激係場自摸戲。「 嗰場戲講我自摸完,再同松哥嘈,仲打佢,幾激㗎!」

率先爆

楊怡最後勝利

《名》劇背景為 30年代的香港,當時正值華洋文化衝擊,女性開始爭取地位,改變男尊女卑現象。而故事圍繞法律界名大狀鍾卓萬(劉松仁飾)跟 4位太太 嘅情史,劇中松哥開頭大把女,但最後同 4位太太各散東西 冚家散,最後松哥重新追過四太楊怡。

放大圖片

三太江美儀勾佬

江美儀 喺劇中最銷魂,但自從同卓羲偷食被揭發後,最後離開鍾家,孤獨終老。

放大圖片

元配韓馬莉病死

喺劇中飾演大婆嘅韓馬莉,由於松哥有多位太太的關係,所以被松哥忽略,有場戲仲演活松哥搞完江美儀唔肯搞佢嘅寂寞,最後病死,病死前松哥向佢認錯。

放大圖片

二太陳玉蓮跟佬走

陳玉蓮原先係松哥最愛,但楊怡 嘅介入令佢死心,最後同飾演海味商人的黃智賢走佬。

放大圖片

松哥翻溝四太楊怡

楊怡為松哥第 4位太太,但因松哥之後搭上 JJ(賈曉晨),令楊怡傷心走佬,最後松哥要重新追求楊怡。

馬明戴綠帽

《名》劇主線係 4位太太爭寵,而另一條線係飾演劉松仁大仔,亦係大律師的馬國明,與太太朱晨麗及情敵吳卓羲的三角情仇。首次拍劇的上屆港姐冠軍朱晨麗 喺劇中主動引馬明洞房,更要同吳卓羲偷情。

放大圖片

劇中朱晨麗以為卓羲已死,之後嫁 咗畀有錢仔馬明,開頭馬明仲因尊重太太,而冇同朱晨麗發生關係,最後朱晨麗亦發現,原來松哥係佢 嘅殺父仇人。

放大圖片

卓羲 喺劇中假死,之後就扮傻仔混入松哥一家進行大報復,佢先搞三奶江美儀,再搞埋已為人妻 嘅朱晨麗。

著阿姐〈熱咖啡〉舊衫

美儀姐 喺第 3集著性感內衣引松哥,原來套衫係 94年汪明荃唱〈熱咖啡〉時 嘅戰衣,存放 18年繼續著, TVB夠曬慳。

放大圖片

94年

《蘋果日報》圖片

抄美劇《靚太》

《名》劇重口味勁講性,又有唔少阿太偷食場面,其實有啲似美劇《 Desparate Housewives》(《靚太唔易做》),當然美劇尺度大膽好多啦!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...