搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複




霆鋒前晚在節目中驚爆患皮膚癌。

32歲的謝霆鋒驚爆患皮膚癌!09前他拍電影《十月圍城》時發現左耳對上有粒痣,3年後變得越大越黑兼有根,醫生指是Melanoma(黑色素瘤),上月霆鋒入院割除縫了五針,昨日他由父親謝賢陪同由北京返港,刻意戴帽遮掩手術後的傷口,並強調已完全康複。霆鋒又表示已告訴前妻張柏芝患癌一事,柏芝更笑說「個天唔會畀衰人咁快死!」似乎她仍對霆鋒又愛又恨!

去年謝霆鋒才結束與張柏芝的五年夫妻情,失去愛情和婚姻的他,原來也經曆了嚴峻難關,3年前他鏟青拍電影《十月圍城》時,發現左邊頭皮有粒痣,前年他再鏟青拍《線人》,這粒痣竟跟著歲月增長,變得更黑更大,原來這痣是會害他失去性命的的皮膚癌!《十月圍城》令霆鋒在金像獎、金馬獎、亞洲電影大獎狂掃三個最佳男配角,《線人》更令霆鋒封影帝,這兩部戲為霆鋒帶來榮譽,估不到更見證了黑色素瘤的惡化。

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複【08年黑印初現】當年淫照風暴後,鋒芝從泰國返港,當時霆鋒的左邊頭顱上已驚現黑色素瘤。

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複【09年鏟青現瘤】霆鋒當年拍《十月圍城》,黑印(箭嘴示)似一粒黑瓜子般大。

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複【前年越大越凸】前年霆鋒拍《線人》,黑印變得更大更黑,明顯惡化了。

「醫生話系Melanoma」

前晚無線播出節目《最佳男主角》訪問霆鋒的壓軸篇,他跟主持黎芷珊驚爆這個秘密:「冇乜人知,不過我系好番,所以唔好聽到大驚小怪,嚇親鄉親父老。 」剪了skin head的他指著左邊頭顱自爆疑患皮膚癌:「感謝上天!最近我無喇喇剪短頭發,其實我呢度有粒瘤,一個黑色慨印,已經有咗成三年。 」霆鋒懵然不知頭皮上有黑印,幸經理人霍汶希(Mani)發現,他說:「拍《十月圍城》時Mani同我講:『仔,你嗰撻嘢好似唔系好健康,去睇醫生。』但我冇理,最近再剪短頭發,佢話黑影大咗好多,捉我睇醫生,如果冇事,用激光電一電就OK,醫生一睇話sorry電唔到,再摸一摸話已經有根,系Melanoma嚟,我話唔明,佢好隱晦用電腦打呢個字,出嚟寫住skin cancer(皮膚癌),我……哦!」

黎芷珊驚聞霆鋒患癌,嚇到O嘴,霆鋒續說:「所以你嗰日打畀表哥(霆鋒助手)度今日慨期,其實我喺養和切緊嗰塊嘢出嚟,家有五針喺度,幸運地我系短頭發,畀人見到渠系大緊,如果我系長頭發大到咁……」霆鋒做出拳頭手勢,搖頭說:「我諗冇,我唔知,就算切出嚟條疤系咁長,家有頭發遮住OK,但仲未拆線。」芷珊問霆鋒當時驚唔驚?他說:「我媽陪我,渠驚,爸爸唔知,前幾日英皇活動我都戴帽,唔想解釋,家等化驗,我估唔到可以切咁大粒嘢出嚟,人生又多個體驗,人系咁脆弱,如果天畀我咁無厘頭剪短頭發,睇到呢件事,就應該冇事,否則拜拜了。」

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複【上月中戴帽遮疤】9月霆鋒在養和做手術割瘤後出席英皇周年晚宴,要戴帽遮傷口。

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複【上月底割後留「空」】上月底霆鋒在北京演出,割瘤位置的頭發仍未長回。

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複霆鋒昨日返港時戴帽遮手術疤痕,他強調已完全康複。

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複霆鋒和四哥昨日由北京返港,四哥指兒子已做割除手術沒事了。

柏芝:衰人冇咁快死

霆鋒和父親謝賢昨日約6時由北京返抵香港,霆鋒戴黑超和cap帽,對於患皮膚癌一事,他說:「身體OK,做訪問已經冇事,唔知剪接變成點。」問是否戴帽遮傷口?他搖頭笑而不答,只說:「講咗好多次冇事,我完全康複,唔好大驚小怪,有事都唔會講啦。」霆鋒強調不需要再接受療程,他透露之前沒告訴四哥,但有告訴柏芝:「因為兩個仔,所以我有同前妻講,佢話唔使擔心,仲講笑話個天唔會畀衰人咁快死,佢好樂觀冇擔心。」至於跟霆鋒傳緋聞的車婉婉昨日剛巧和男友人返港,曾跟霆鋒合作拍《十月圍城》的甄子丹則到機場接老婆機。

入行多年的霆鋒,每次拍動作戲都搵命博,搞到身體五癆七傷,他曾說:「醫生同我講過,我35歲後需要搵人扶,因為我啲舊患,全身慨骨頭關節,29歲開始風濕,起身要搵人扶,雖然哮喘有好轉,但其他體能已經超越45歲以上,因為斷同爛撞得太多。」雖然霆鋒現在做了手術,但不知會否複發,身為父親的謝賢昨日接受本報記者電話訪問說:「割咗啦,多謝你有心,不過佢冇話畀我聽。」問霆鋒是否出院才告訴他?謝賢說:「冇住院,割咗就走,好小事。」

自爆手術切除皮膚癌 霆鋒:我完全康複霍汶希在微博謂化驗報告證實是良性。

Mani:拍戲發覺大咗

至於霆鋒的救命恩人Mani,表示不用對方報答,因這是她的職責:「《十月圍城》時見渠有粒痣,黑色凸出比較危險,忠告渠幾次,但渠搏殺期冇睇醫生,最近拍新戲扮消防員要剪短頭發,發覺大咗,醫生話易演變成癌症,拉姑陪佢做手術,霆鋒唔想咁多人擔心,冇講畀四哥知,佢好鎮定冇驚過,近期出咗報告,好在系良性唔系cancer,已經割咗唔使擔心。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...