搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

[FACE]變鳳凰 剷頭做山雞 梁烈唯砌低王浩信搶飛躍

山雞 MK頭 <br><br>為拍攝新版《古惑仔》,早前雙十節當日,唯唯用咗 5個鐘剷新髮型,之後就到附近超市買餸,佢話:「我買啲嘢返屋企煮飯畀自己食。」戲中行古惑,戲外就住家男!


真面目

變鳳凰 剷頭做山雞 梁烈唯砌低王浩信搶飛躍

2012年10月24日

梁烈唯(唯唯)年頭憑《缺宅男女》的「關二哥」殺入屋,最近更被王晶睇中演 2012年版《古惑仔》的山雞,唯唯為角色特登剷頭重現經典,造型超爆。

有電影助威,加上唯唯於台慶劇《大太監》中飾演的同治帝,亦十分搶戲,據知在無綫今年的台慶頒獎禮中,唯唯已成功打低王浩信勇奪「飛躍男演員」。捱足 13年,唯唯終於有獎攞。

放大圖片

唯唯與女友 Tina拍拖 10年,感情穩定。上週三( 17日),兩人拍拖到 I.T掃貨,大方任影。《蘋果日報》圖片

近日忙於拍《古惑仔》的「山雞」唯唯,雖然要兼顧劇集《仁心解碼Ⅱ》,但難得晶哥睇起, 33歲唯唯亦不惜剷曬 MK頭扮古惑。

連贏兩仗

有份重拍經典已經唔易,據知本來王浩信亦有份參演做「大天二」一角(當年謝天華飾),可惜最後改由 Bro5成員、糖妹男友何浩文擔演。據劇組人員透露:「電影公司覺得王浩信太高喎,個樣又斯文得滯,唔係好啱呢個角色,晶哥想搵大隻啲嘅,所以咪換咗 Dominic(何浩文)囉!」

雖然唯唯與王浩信並非爭同一個角色,但喺《古》片已率先 fight低王浩信。而今年無綫嘅「飛躍進步獎」,兩人同樣有份被提名,不過唯唯今年出街劇集如《飛虎》和《缺宅男女》等套套有話題,加上有下月推出的台慶劇《大太監》造勢,據知無綫更為配合此劇而將頒獎禮推遲至 12月 17日,待《大》劇大結局後才舉行,擺明為劇中如黎耀祥和米雪等大熱鋪路,而「男飛躍」獎更加係唯唯囊中物。

等住攞獎,唯唯卻好謙:「今年對手好強勁,都唔一定係我㗎!有獎當然第一個多謝 TVB啦!」識知恩圖報,以後大把機會啦!

放大圖片

《缺宅》入屋

靠「關二哥」一角彈起的唯唯,劇中與黃智雯做兩公婆,據知黃智雯攞「女飛躍」機會都好高,有機造就一對飛躍男女。

放大圖片

《飛虎》搶戲

唯唯與王浩信在《飛虎》裏都是飾演馬德鐘手下,二人戲分相若,不過網友就話唯唯比較搶鏡。

放大圖片

新舊對照

上週二( 16日),羅仲謙演嘅陳浩南和唯唯演嘅山雞,到油麻地茶餐廳拍劈友戲,二人與舊版嘅伊健和小春都有幾成似㗎!

放大圖片

皇帝造勢

台慶劇《大太監》唯唯做同治帝,與皇後唐詩詠將有唔少對手戲。此劇播完便緊接頒獎禮,啱曬 timing!

放大圖片

女人湯丸

除《古惑仔》外,唯唯還要拍攝《仁心解碼Ⅱ》,早前拍外景時,竟然最多女圍,連同場嘅三哥苗僑偉都唔夠佢威。

爭崩頭

近年 TVB上位小生除了唯唯外,還有蕭正楠同王浩信都係力捧對象,不過「飛躍獎」計全年表現,始終唯唯睇高一線。

放大圖片

飛躍男配

王浩信憑《飛虎》的邱駿軒慘死彈出,剛播出的《名媛望族》亦有份做男配角,就算失落「飛躍」,亦有機於男配角一獎跑出。

放大圖片

《當旺》上位

在《當旺爸爸》演葉貴的蕭正楠被指係無綫高層曾勵珍愛將,又於《大太監》中有份飾演太監淩添壽,有力同唯唯一爭。

放大圖片

蘇基突圍

古明華喺《巴不得媽媽》裏飾演蘇基,成為一時熱話,都算係「飛躍」大熱。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...