搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

Chanel 火腩飯青島




Chanel 火腩飯青島

火腩飯青島,畢彼特香水廣告現惡搞潮



佐治古尼chok王上身無傷大雅,可憐他的老友畢彼特(Brad Pitt)雖以天價700萬美元接拍了30秒Chanel No. 5香水廣告,更是該品牌香水面世以來首名男性代言人,可惜廣告上周一曝光以來,劣評如潮之外,更淪為惡搞對象,除了香港有網友配音以「火腩飯青島」二次創 作外,美國名嘴Conan O’Brien也不放過畢彼特,找個半裸凸腩男接駁畢彼特在廣告中的頭部,複製成充滿鹹趣的片段。

綜藝節目Saturday Night Live(SNL)也加入惡搞行列,更連拍4條短片,全部針對該廣告中畢彼特自言自語的無厘頭對白。另外,1970年代偶像歌手Leif Garrett的惡搞版本更製作非常認真,除衣著打扮學到足外,連忽明忽暗的燈光也跟足,相當搞笑。相信類似的片段還會陸續有來。

近期Chanel No.5 香水廣告,請了畢彼特做代言人,新聞網站主場新聞更有文章剖析了Chanel 此舉如何破格,也如何招來批評,當中以畢彼特那讓人摸不著頭腦的獨白尤甚。雖然文章以假如林峰賣花油廣告配上這獨白會如何搞笑,但其實未算極致。事緣日前網上有人惡搞這個廣告片段,為畢彼特的獨白重新配音,內容正是高登潮文豆腐火腩飯》,仲要成條片夾曬口形。畢彼特那憂鬱的眼神,唏噓的鬚根,配上磁性的聲線講:「火腩飯,Inevitable」,真係笑到甩轆。

可能好多人睇完條片都係一頭霧水。所謂「火腩飯」其實係一篇潮文,有高人某日食完火腩飯,寫咗個「飯後感」,真係一字一真理唔係普通麻甩所能去到嘅層次。由一碟火腩飯,作者用味蕾與人生各種歷練昇華合而為一,劈頭一句﹕「我每食完一碟火腩飯之後都會同我女朋友講分手,因為我知道,佢已經唔再明白我。」高登仔唔係只識惡搞架。

依家有人將畢彼特呢個Chanel No.5充滿詩意嘅廣告(佢明明念緊詩),變成歌頌火腩飯。最後一句「火腩飯,inevitable。」唔知有幾多人讀得啱。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...