搜尋此網誌

2012年10月25日星期四

[FACE]似足老豆 溝葉熙祺掛住薛凱琪 大話房祖名𡁻完鬆

做番朋友都好難!真實對白 <br><br>被屈難受 <br><br>週日( 21日),葉熙祺接受本刊訪問時指責房祖名敢做唔敢認,仲失望咁話:「我真係好後悔同佢一齊,同講咗呢件事出嚟。」


真面目

似足老豆 溝葉熙祺掛住薛凱琪 大話房祖名𡁻完鬆

2012年10月24日

出名花弗兼多女嘅房祖名,似足老豆成龍咁風流,不過玩女無數,終於失手。糾纏 3個月,房祖名與新晉宅男女神葉熙祺先被拍到在九龍塘大宅過夜,後又傳 2人閃婚,早前女方主動承認 2人戀情,估唔到見光即死。

最近葉熙祺到港宣傳新戲《天生愛情狂》,滿肚委屈向本刊堅稱自己無講大話。溝掂葉熙祺的房祖名,原來從未放低前女友 Fiona薛凱琪,老豆溝女有一手,優良 DNA點會冇遺傳?

放大圖片

前度嘉賓

今年 7月 7日,薛凱琪於紅館連開兩場個唱,房祖名擔任 Fiona首場嘉賓,兩人更大方拖手合唱,葉熙祺稱當日房祖名都有邀請她看演唱會。

斯斯文文,個樣呃得嚇人嘅房祖名,入行 8年,緋聞一大堆,不過你有你傳,房祖名例牌唔會認女友。

話冇同 Fiona拍拖

遺傳老豆成龍愛玩性格,房祖名溝女溝得雜,無論中日台妹都啱口味。

房祖名與 Fiona薛凱琪的戀情傳得最耐,雖然 2人早於 09年分手,但原來未斬纜,有指房祖名仍心掛掛 Fiona。最近主動爆料話同房祖名拍拖的葉熙祺,原籍廣東操流利粵語冇北味,雖然同房祖名只得 3個月貨仔,女方卻全心全意對男友,可惜男方鍾意一腳踏兩船的壞習慣始終戒唔甩。葉熙祺仍不忿說:「佢有叫過我去睇 Fiona演唱會,不過嗰時我喺北京唔得閒,我唔知佢有份做嘉賓囉!我曾經問過佢關於佢同阿 Fi( Fiona)啲嘢,不過佢話無一齊,絕對無,咁我咪信佢囉!佢曾放佢同 Fiona嘅電影俾我睇,後來見到報道話阿 Fi因為佢抑鬱,我先知呢個人擘大眼講大話。」

放大圖片

拍拖探 E神

7月中,葉熙祺來港為《天生愛情狂》配音,房祖名就出動價值約 88萬嘅淩志跑車管接送,蒲完才去 Eason屋企開 P再玩過。「我嚟到香港啲朋友帶我去玩同食飯,嗰晚佢(房祖名)話帶我去朋友屋企玩囉!」圖片

放大圖片

房祖名發微博澄清自己單身後,葉熙祺亦寫微博反攻男方,但以上兩條微博經已刪除。

「成」家人食飯

葉熙祺公開戀情,房祖名開微博鬧爆,指她不應牽涉其父母,葉熙祺委屈話自己從冇講大話。

F:《 FACE》 葉:葉熙祺

F:你真係見過成龍同林鳳嬌?

葉:係,我哋仲一齊食飯。第一次見係喺北京一個聚餐,當晚佢(房祖名)叫我去同佢阿爸阿媽食飯,點知去到成圍枱有十幾人,不過除咗房祖名一家外,我其他人都唔識,其實我哋唔只見過一次。

F:不過成龍話唔識你喎?

葉:無所謂啦!以後見到當見唔到囉!

F:有冇機會復合?

葉:機會好渺小,做番好朋友都好難。我成個心畀曬佢,前一秒仲好好哋, 𠵱家有天堂跌落地獄嘅感覺,我真係好後悔同佢開始。佢唔認都無辦法,我係講事實。

房氏優良傳統,葉熙祺當買個教訓囉!多人識咗,當賺啦!

放大圖片

同枱食飯

葉熙祺一直聲稱自己見過房祖名父母,仲話同枱有其他成龍朋友,一齊閒話家常好融洽。

放大圖片

上週六( 20日)成龍出席活動時被問到兒子與葉熙祺戀情時,馬上耍手擰頭話:「唔識呢個女仔!」幫曬乖仔口。

《爆足一周》祖名口窒窒

週日( 21日)《爆足一周》查小欣電話訪問房祖名和葉熙祺,雖然訪問經過剪接,但 2人依然答得模稜兩可,聽到觀眾一頭霧水,收視更慘情,再跌 3點,平均得番 14點。

放大圖片

慘收 14點

放大圖片

查:你見過成龍?

我哋之前係男女朋友,不過佢(房祖名)無公開過我係佢女朋友。唉! 𠵱家唔想講關於佢哋(成龍夫婦)嘅嘢。

放大圖片

查:佢係咪你女友?

我係識佢,不過無拍拖,算係我朋友。好似有(見過成龍),應該有。我發咗微博之後都唔想講太多嘢!不過開心嘅如果可以幫到人哋嘅話。

做番朋友都好難!真實對白 <br><br>被屈難受 <br><br>週日( 21日),葉熙祺接受本刊訪問時指責房祖名敢做唔敢認,仲失望咁話:「我真係好後悔同佢一齊,同講咗呢件事出嚟。」

娜姐師妹攻日

在內地有「可愛教主」之稱的葉熙祺, 09年以歌手身份出道,曾推出個人專輯《大眼睛》及《祺待》。年初與樂基兒拍資生堂洗頭水 Tsubaki廣告,成功打入日本,香港都有勁播。 6月份更登上日本銷量第一雜誌《 Can Cam》封面,成為該雜誌的禦用模特兒。

放大圖片

爭 Chilam

上週四( 18日),葉熙祺來港宣傳《天生愛情狂》,她在戲內與劉心悠同時愛上 Chilam,兩女爭一男。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...