搜尋此網誌

2013年1月17日星期四

林峯攞獎多謝BB 吳千語進駐豪宅半同居

林峯攞獎多謝BB 吳千語進駐豪宅半同居

酒廊歌手踏足紅館 朱咪咪新春大鳴大鼓

酒廊歌手踏足紅館 朱咪咪新春大鳴大鼓

[東周刊][娛樂追擊]強姦戲被轟 高海寧冇面見人



[東周刊][娛樂追擊]新移民變國際名導 揭王家衛窮苦身世17/01/13



白茵黃文偉45周年藍寶石婚紀念暨慈善自傳發佈會

白茵黃文偉45周年藍寶石婚紀念暨慈善自傳發佈會

《老表,你好嘢!》大結局率先爆

《老表,你好嘢!》大結局率先爆

最佳女主角 陳敏之

最佳女主角 陳敏之

[東周刊][娛樂追擊]新移民變國際名導 揭王家衛窮苦身世17/01/13



[東周刊][娛樂追擊]Soler大孖娶台中市長女



賞味期限 萬綺雯



[壹週刊]賣豬仔逼義唱 阿倫阿叻扮肚屙失蹤

我哋點會咁豬呀!(設計對白)

[壹週刊]母親的抉擇 李嘉欣

黑色釘珠絲質中袖連身裙$80,500 Valentino <br><br>Elizabeth Taylor Private Collection <br><br>黃金硬幣吊飾配鑲鑽頸鏈( 1975年)非賣品 Bulgari

[壹週刊]賞味期限 萬綺雯



[壹週刊]《法網》暴食處女 王君馨:我控制唔到!

康復後 115磅 <br><br>暴食症康復的王君馨,對自己形象回復信心,故不介意在劇中騷嚇本錢身材。

[壹週刊]連環鬼上身 三日 fing三十萬 失控周秀娜任攬任啜



[壹週刊]獨家片段 買內奸 劫 iPhone

匪徒及後發現貨車內裝的全是手機空盒,「中空寶」後在文錦渡附近棄下所劫貨車及大批 iPhone手機空盒。(《蘋果日報》圖片)

[壹週刊]殿堂級 呎價 2萬  5大劏房式豪宅

以月租九千元租住禦悅最小單位的日本人松田憲明,聽見記者想了解貴價劏房情況,即展示其淩亂不堪的私竇,基本上這間屋的「客飯睡」房面積,在這張相中已一眼睇曬。(黃叔榮攝)

[壹週刊]蛇年新娘 港版肉婆 肥媽三月再婚

冧到爆 <br><br>上週三(九日),肥媽繑實老公阿 Rick去試婚紗,雖結婚 14年,但肥媽不時一副冧樣望實老公。

[壹週刊]唱住打 王家衞帶挈 蔡少芬老公踩界唱歌

老公掂呀!(設計對白) <br><br>多謝導演!(設計對白)

[壹週刊]爛尾 冇大牌冇慶功 《勁歌》慘情落幕

五個大獎,英皇攞走三個,無綫最後將「金曲金獎」分了給東亞的王菀之。

[壹週刊]速戰速決  C君拖新女見阿嫲

C君女友清秀可人,猶如鄰家小花,雖然拍拖不久,已經登堂入室,出入 C君屋企。

[壹週刊]無綫搞山寨春晚 葉玉卿捱義氣幫拖

志偉你叫到, no problem!(設計對白) <br><br>月底返港為賀歲片宣傳的葉玉卿,已答應幫手做春節晚會。

[壹週刊]無綫毒招 派黃子華引佘詩曼

有條件嘅,唔制!(設計對白) <br><br>阿佘與無綫仍有二十集合約,完成埋就可以正式同無綫劃清界線。

高海寧唔想靠男人 「重口味」帶挈上位

高海寧唔想靠男人

鄭嘉穎何止30萬一集?

鄭嘉穎今年計劃多多,既創業開工作室,又會推出新碟。

是我小時候:羅仲謙乖仔玩暗戀



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...