搜尋此網誌

2013年1月17日星期四

[壹週刊]無綫毒招 派黃子華引佘詩曼

有條件嘅,唔制!(設計對白) <br><br>阿佘與無綫仍有二十集合約,完成埋就可以正式同無綫劃清界線。


探熱針

無綫毒招 派黃子華引佘詩曼

2013年01月17日

佘詩曼同無綫斷絕經理人合約關係,改投與王維基有密切關係的「創藝娛樂」,眨眼兩年,點知等極王維基的「 HKTV」仍未攞到牌。

眼見嚟緊三月阿佘將會完成兩年合約,無綫為求阿佘食回頭草,返娘家坐鎮做一姐,最近積極派人與她接觸,既出動曾志偉幫口,又用黃子華利誘她拍新劇,不過黃雀在後,「英皇電影」對阿佘亦虎視眈眈,中途截胡。

放大圖片

嚟多鑊,好唔好?(設計對白)

有三年未有幫無綫拍劇的黃子華,終於落實四月開工,一眾花旦爭做女主角。(《忽然 1周》圖片)

放大圖片

王維基等極都未攞到牌,原本以為簽了無綫一姐,點知乜都冇拍過,阿佘就要走人。

離巢兩年

離無綫後,佘詩曼主力發展國內市場,先後拍了《建元風雲》及《嫁入豪門》兩套內地劇。據了解,阿佘離巢後轉投的「創藝娛樂」經理人公司,王維基其實是幕後老闆之一,原來的部署是等阿佘與無綫還完所有部頭合約(目前尚欠二十集),便安排她幫「 HKTV」拍劇,可惜等到目前為止,牌未到手,開台日期未有著落。

雙方的經理人合約今年三月便到期,王維基借阿佘省招牌的如意算盤打唔響,收到風知阿佘約滿即走人,無綫即刻做嘢,希望她簽約回巢。

放大圖片

阿佘憑《天與地》入圍無綫頒獎禮最後五強,但她企硬缺席,完全唔志在。

放大圖片

主攻大陸市場的阿佘,之前就同胡軍拍了一部大製作《建元風雲》。

放大圖片

原本曾勵珍想用鄭嘉穎利誘阿佘返無綫拍劇集《寒山潛龍》,點知鄭嘉穎諗都唔諗就推咗。

放大圖片

英皇電影最近大搞經理人部門,簽了孫佳君、溫碧霞、米雪、任達華及惠英紅等人。

志偉幫口

放大圖片

志偉與阿佘向來都有私交,與志偉友好的殼王(陳國強)都叫他幫口,氹阿佘回巢。

「樂小姐(樂易玲)收咗 order要傾阿佘返 TVB,佢知阿佘同(曾)志偉有偈傾,於是搵埋志偉幫口,不過阿佘唔係好有興趣,之前搵佢出席台慶頒獎禮,俾曬暗示話《天與地》好有機會攞視後,佢都唔願返,根本唔志在。」一名無綫工作人員說。

為成功氹掂阿佘,無綫更出動四月埋位拍劇的黃子華。

「班花旦個個都吼住,想做到女主角同子華合作,公司用呢個為交換條件,講明會開《絕代商驕 2》,雖然阿佘都有興趣,但無綫有附帶條件,要阿佘再簽合約。」

英皇截胡

放大圖片

早前鄧萃雯都開到口話想同子華合作。

與黃子華再合作,佘詩曼亦有心動,但考慮到一旦食回頭草,對發展內地市場的步伐一定有影響。

「唔係個個都好似鄭嘉穎咁,可以耍大牌推 TVB劇,淨係喺內地拍劇賺錢,嘉穎而家五十萬人仔一集,抽傭都飽,相反,公司未必會長期放阿佘。」知情者說。

據了解,在內地成立經理人部門多年的「英皇電影」,亦對阿佘大拋媚眼,除了應承會安排多部大製作國內劇外,更會助她開拓電影市場,大大提高「搶佘」的成數。

有條件嘅,唔制!(設計對白) <br><br>阿佘與無綫仍有二十集合約,完成埋就可以正式同無綫劃清界線。

福將

神級黃子華擔正的無綫劇集,收視永無甩拖,每次有劇出,都打低一眾當家小生、花旦,成為全年收視之冠。

99年《狀王宋世傑》

飾演反派賴三,與張達明大鬥法,黃子華無賴演出大受好評,劇集平均收視 32點,是全年收視之冠。

00年《男親女愛》

與鄭裕玲合作 100集處境喜劇,在非黃金時段創下佳績,平均收視 47點,最高收視更達 50點,破曬紀錄。

04年《棟篤神探》

由黃子華拍住蔡少芬,雖然多番被投訴,指劇集抹黑保險從業員,結局中黃子華要「拜拜」,觀眾又不滿喜劇變悲劇,成為最多投訴的劇集,但成功引起話題,最高收視達 39點。

有條件嘅,唔制!(設計對白) <br><br>阿佘與無綫仍有二十集合約,完成埋就可以正式同無綫劃清界線。

07年《奸人堅》

黃子華演大奸角一樣得,收視高開 39點。

09年《絕代商驕》

撞啱金融海嘯,黃子華在劇中教授營商之道,如「合理化煙幕」、「等價交換」,成功掀起全城熱話,最高收視達 40點。



.[壹週刊]無綫毒招 派黃子華引佘詩曼
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_4016.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...