搜尋此網誌

2012年11月8日星期四

[壹週刊]忍足五年 榮雪梅離婚

上週三晚, Helen開心孖住老公兒子出席活動,誰知翌日就決定離婚,認真峰迴路轉。


名人私生活

忍足五年 榮雪梅離婚

2012年11月08日

來自四川、○五年靠 deep V透點出席活動,性感爆紅的 ball場名媛榮雪梅,多年來社交界一直盛傳她與意德混血兒丈夫 Stefano各有各玩,兩夫妻感情撲朔迷離。上週三,榮雪梅艷光四射和老公及兒子出席活動,以為他們一家三口出來以正視聽,大曬恩愛,誰知翌日榮雪梅卻喊曬在電話宣布離婚,「老公褲袋跌 咗避孕套出來,我 哋從來唔用避孕套,我今日講俾你哋知我離婚,就係唔想再返轉頭,結束這一切。」

天堂地獄

上週三寶馬在淺水灣搞活動,一直鍾意為老公扮得靚靚見人的榮雪梅( Helen),著住開衩長裙,和丈夫及兒子結伴到場。講起十四歲的兒子榮加偉時,她即時笑曬,「佢有無女友?我無同佢講呢 啲,佢 喺英國讀 boarding school。」榮雪梅還說她剛和丈夫去了峇里島三天,「在島上好似再 marry,好開心,佢(老公)同我再求婚,重新戴戒指,我答應同佢一齊。」

原來 Helen講的「重新戴戒指」,真正別有所指,她與丈夫在這五年來分開了九次,今年過年時又分開,「佢一唔開心就離開個家,工作唔開心又離開。」難得再復合, Helen感覺猶如重生,回港後一家三口一齊去活動,延續快樂,點知活動過後,丈夫不小心跌了避孕套, Helen即時醒曬,「一小時前我還如此快樂,上天為何又一次讓我看到他的真相?佢每次都講 this is the last time,點會有 last time?」丈夫有無即時解釋?「當然有,但事實就在面前,解釋也沒用。」 Helen更因此事失眠,「我唔想再 瞓唔到,我想有 better life。」 Helen坦言仍愛丈夫,但一而再的背叛令她難以忍受,「我好鍾意呢個男人,佢完全了解我,但夠啦!不能再受傷了。」 Helen在電話中嗚咽說。

放大圖片

Helen在微博上載她在峇里的旅行照。

放大圖片

榮雪梅通知律師辦離婚手續,兒子剛返回英國繼續學業。

易氹

Helen坦言她啞忍了多年,甚至有傳媒影到她與異性夜蒲,指她紅杏出牆,實情卻是有苦自己知。「我出街係因為佢離開我,我搵人陪嚇,但邊有同男人返屋企?我無做對唔住佢 嘅 嘢。」

Helen與在深圳開手袋廠的丈夫,於九八年在朋友的派對上認識,相識兩年便結婚。五年前婚姻開始起暗湧,丈夫搬離屋企後又回頭,「佢之後諗諗嚇,覺得我好就返嚟求我,我係好易氹 嘅女人。」

放大圖片

○五年 Helen影家居時,不懂開投影機,她一個電話,老公即回家幫手。

放大圖片

他們住的花園台單位,是 Helen以二千多萬買入,一年後放售賺了八百多萬。

放大圖片

當年卅五歲的她憑一條透點裙踩入 ball場。

放大圖片

她曾被影到和老外蒲蘭桂坊。(《蘋果日報》圖片)

兒子支持

五年前第一次分開, Helen最感痛苦,「最痛苦係第一次,開始問朋友婚姻係點樣,買好多關於婚姻的書,我搵原因,是否自己大女人?可能我經濟能力好過佢,佢要搵其他女人去平衡嚇。」 Helen更不介意為頭家出錢,「佢生意呢七、八年來未好過,大部分時間我支出,實際數目唔可以講,我唔介意付出咁多,但仲唔可以好好哋對我?」 Helen最緊張兒子,幸而今次囝囝亦支持她的決定,「囝囝支持我,我同佢講你 make sure玩夠才結婚;人係無完美,你可以做錯一次半次,但唔可以不停地錯,這 too much了。」

近年 Helen信了基督,心情好過一點,「睇《聖經》平復 咗好多,有幾快樂就有幾痛苦,係自己肯唔肯放手,放手就傷害不到自己。」至於財產和撫養權,她說:「五年前已簽 咗分居協議,佢不要我 啲財產,佢亦無可能俾我,但離開 咗大半年後,佢又氹番我,撫養權就未傾。」 Helen決定返四川療傷,「唔想知唔想睇,轉過頭,模糊過往的苦難才得以生存。」問 Helen有無後悔嫁給他?「我無怨無悔,一齊好開心,發現時好痛苦,這就是愛情,都值得,好過乜都無。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...