搜尋此網誌

2012年11月8日星期四

[壹週刊] 再續前緣 橫店 執快錢 林峯 有舊菜 葉璿 陪玩

唔使埋位,兩人黐到實細聲講大聲笑,林峯講笑話,氹到葉璿笑到露曬牙。


探熱針

再續前緣 橫店執快錢 林峯有舊菜葉璿陪玩

2012年11月08日

轉戰內地多年的葉璿,有水喉射住,掟錢開拍三十集電視劇《紫釵奇緣》,監製、女主角身兼兩職,肥水不流別人田,葉璿千挑萬選,搵番十一年前合作無綫劇《再生緣》、舊相好林峯做男主角。橫店開工,二人同場玩到癲,旁若無人。

自詡接拍大陸劇收近四十萬一集拋離三十五萬鄭嘉穎的林峯,全靠葉璿帶挈。

一早吼實

返大陸搵食,同香港買磚頭一樣,愈早入場,愈著數!人辦有葉璿,密執人仔多年,加上肯花時間留守內地,搭棚識人,成功搵到老細投資拍劇,撈埋幕後賺多筆,新劇《紫釵奇緣》,葉璿做女主角霍小玉兼孭埋監製,由故事內容、戲份到角色挑選,獨攬大權。

早前,葉璿在微博搞男主角選舉整色整水,結果都是益自己友,點名要老相好林峯做男主角。開鏡當日,葉璿對住林峯笑咪咪說:「其實一開始構思呢個劇,我心目中 嘅男主角已經係林峯,由佢做有型、打得又癡情 嘅黃衫客,係最適合。」

放大圖片

有下文

前後腳離開賓館出外吃飯,二人的司機同以兜圈及超速兩招撇甩記者。

啤酒當水

憑《雷霆掃毒》的 chok警有份同《大太監》黎耀祥爭視帝的林峯,趁十二月中的頒獎禮未打埋身,留守橫店開工,雖然身為男主角,卻肯降呢與全劇組入住當地廉價賓館,無同葉璿斤斤計較,十分抵諗。

啱 啱開機,林峯與葉璿同場戲份並不多,開完日班仲要拍夜場,林峯索性唔落妝,戴住古裝頭到串燒店食燒烤晚飯。一坐低,未嗌餸先嗌啤酒,啤酒當水飲的他,食住串燒玩微信,其間更多次走到店外傾電話,相當鬼馬。

另一晚,林峯與女主角葉璿同場在山邊拍外景,不用埋位時,二人例必黐實,傾到雞啄唔斷,又不時細聲講大聲笑,對於變曬樣的舊愛林峯,葉璿明顯 冧爆。

放大圖片

一飲而盡,古裝頭時裝身的林峯啤酒當水飲。

放大圖片

飲完幾杯,攞起串燒狼吞虎嚥,食飽仲要開夜班。

放大圖片

一路食一路玩微信,怕俾助手、司機聽到,林峯多次走到店外傾電話。

齊齊失蹤

開工黐埋唔怕耳目多,但收工有下文,葉璿和林峯便提高戒備。有一晚,無夜班通告,住同一賓館的林峯葉璿前後腳坐保母車離開,葉璿先落樓,上車後不停兜圈,之後林峯再坐另一架車出外,司機同樣超曬速,甚至揸上高速。花了近一個小時,終於撇甩記者,二人至淩晨時分,仍未折返。

放大圖片

2012年

葉璿安排自己做唐代美艷歌姬霍小玉,男主角林峯不是負情李益,而是文武兼備仲要癡戀她的黃衫客。

放大圖片

2001年

十一年前合作《再生緣》傳出假戲真做,葉璿介入林峯與李彩華戀情。

放大圖片

作為該劇監製,葉璿為自己安排多個性感舞女造型,誓要引死舊相好林峯。

放大圖片

在清明上河圖開工,林峯司機及助手發現記者,出動遮陣擋影相,林峯表現大方,推開遮陣任影。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...