搜尋此網誌

2012年11月8日星期四

[壹週刊] 食煙 送飯 張曼玉 自暴自棄

比鄭秀文仲要瘦的張曼玉,面乾皮黃,難怪代言的護膚品牌一早換人。


探熱針

食煙送飯張曼玉自暴自棄

2012年11月08日

天生愛情狂的 Maggie張曼玉,今年六月自爆甩拖,失戀後急瘦變火柴人,但當事人卻死撐一切同分手無關。

冇拖拍冇肥過, Maggie持續中港兩地飛,上週五(十一月二日)到上海出席攝影展開幕,之後搵埋三兩好友到外灘包房食鐵板燒。三個鐘頭飯局,影後一啖煙一啖飯,指手畫腳,碌大雙眼激動吐苦水,一代 fashion icon,頓變成敗犬怨婦。

前後兩個樣

上週五傍晚六時,上海外灘舉行「 Mario Testino上海攝影展」開幕酒會。前一天在香港出席完時裝品牌開幕的張曼玉,差不多七時半才現身。

否認情傷暴瘦的 Maggie,比紙片人鄭秀文仲要瘦一截,手指頭膚色明顯因為吸煙過度發黃,加上 set了一頭亂髮,即使化了妝,面色仍覺暗晦。在布景板前影過相做完訪問,影後匆匆竄入酒會。面對大班老友, Maggie雀躍地滿場飛吹水飲酒,又主動摸住主辦單位外籍高層臉龐,擺出大靚心情。

俾面派對, Maggie逗留一小時離開,返回同樣位處外灘的酒店休息。落車上房,影後變得心事重重,與在酒會上的風騷態度,完全兩個樣。

放大圖片

煙仔當飯食的張曼玉,食到手指頭黃曬。

放大圖片

半百記者採訪,不過大會一早落 order,只談攝影不談感情,影後先肯俾面做訪問。

放大圖片

影展上,張曼玉表現風騷,當住嘉賓面前輕摸大會老外的面龐。

煙仔送飯

晚上九時半, Maggie在三名友人陪同下,到外灘五號二樓的月影鐵板燒日本餐廳包房食晚飯,三個小時的飯局, Maggie相當好胃口,但零儀態,食完一啖煙、再劈大個口吞飯,食相嚇人。

除了煙不離手,影後更不停發表偉論,手舞足蹈,一副敗犬吐苦相。接近淩晨食飽走人,發洩過後, Maggie在友人的護送下返回酒店,未再外出。

本週一(五日)晚七時半, Maggie單拖返港,守候多時的外傭上前為她推行李, Maggie則一支箭標前,跳上○九年買入的 Audi Q7慢慢等。三件行李跟身,但她未有即時返回南灣住所,反而直駛往去年以二千二百萬買入,位於小西灣的藍灣半島見屋企人,直至淩晨二時,才返回南灣香閨。

放大圖片

煙駁煙

放大圖片

零儀態

甩拖的張曼玉胃口不錯,食足全程,但食相嚇人。

放大圖片

張曼玉煙癮極大,食緊飯,不論侍應上菜,抑或吐苦水都煙不離手。

留京搏復合

現年四十八歲的 Maggie,今年六月對外公布與年輕七載的德國籍建築師 Ole Scheeren因聚少離多,五年情玩完。

「以前男朋友要喺北京做嘢,好難成日一齊,我哋傾過決定 break一 break,我有好多自己嘢做,除咗事業仲有我家庭響第二度(香港)。」

當日為男友移居北京,分手後堅持留守當地,無非對這段舊情抱復合希望。

「聚少離多,只係俾外界一個交代啫,兩個人感情轉淡仲有好多因素,不過佢哋又未至於冇彎轉,所以 Maggie唔想 sharp cut離開,睇嚇大家仲有冇緣分。」 Maggie的好友透露。

甩拖後忙於做音樂、剪片、拍紀錄片、出席活動,但講到重操故業拍電影,影後似乎唔多情願。

「 Maggie同偉仔一樣,拍戲都會好投入,就因為太投入,好多時要用好長時間先抽離到,精神上負擔好大,況且佢接啲戲要拍幾個月有時甚至成年,點都唔及幾日拍一個廣告,或者幾個鐘出活動咁好搵,換轉你係佢,都唔願拍啦!」一名電影幕後人員說。

放大圖片

上週四張曼玉由北京返港出席時裝店開幕,心情極靚同 Wyman、容祖兒影合照。

放大圖片

本週一張曼玉由上海返港,即趕到小西灣與家人食晚飯。

放大圖片

今年六月出席品牌活動自爆分手,情傷暴瘦的她,心口露出嚇人胸骨。

放大圖片

同細七年的 Ole拍拖五年,即使見曬家長,依然難逃分手宿命。

放大圖片

上月底在北京出席活動,轉行玩音樂的張曼玉,上台與 live band jam歌娛賓。

索女變敗犬

四十八歲的張曼玉,十八歲參選港姐入行,當年 baby fat、兔仔牙、單眼皮,直到八八年與劉華演出《旺角卡門》逐步變靚,步入三字頭拍《花樣年華》,開始滲出盛女氣質。可惜近幾年同鬼佬拍拖多次被飛,連番情傷的她,由索女變敗犬火柴人,美麗不再。

比鄭秀文仲要瘦的張曼玉,面乾皮黃,難怪代言的護膚品牌一早換人。

83年 甜蜜期

憑住包包面單眼皮兔仔牙等甜美外形,參選港姐得亞軍,同時獲「最上鏡小姐」名銜,之後被無綫重用,拍攝《新紮師兄》、《畫出彩虹》及《武林世家》等劇集。

92年 變索期

開始箍牙、減肥,眼皮由單變雙,拍電影《家有囍事》時,廿八歲 Maggie連對手周星馳都電暈,經歷過與爾冬陞情變,傳被宋學祺呃錢呃感情,但仍 keep住靚樣。

00年 氣質期

與當時傳有曖昧的梁朝偉拍電影《花樣年華》,二人憑此片橫掃世界各地電影獎項,加上有愛情滋潤, Maggie就算只化淡妝,亦充滿女人味!

10年 膠面期

有傳偉仔與嘉玲結婚,令 Maggie大受打擊,四十有六的她開始現皺紋,為重新振作,趕上膠面潮流。

比鄭秀文仲要瘦的張曼玉,面乾皮黃,難怪代言的護膚品牌一早換人。

12年 怨婦期

早年與法國導演奧利華•阿薩耶斯有段三年短命婚姻,之後再與玉寶錶前行政總裁 G. Brochard及建築師 Ole Scheeren拍拖被飛,受盡情傷的她,瘦到兩頰凹陷,頭髮長期乾旱,對外表採取半放棄態度。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...