搜尋此網誌

2012年11月8日星期四

[壹週刊]爆喊 樂基兒 show價 急升 兩倍

6/11 <br><br>做完運動、 facial的 Galie,去了跑馬地醫肚,其間發現她將小狗放了在手袋中,非常搞笑。


探熱針

爆喊樂基兒 show價急升兩倍

2012年11月08日

樂基兒和黎明宣布四年婚姻玩完後,樂而忘返的 Galie本月一日終於返港見人,公開落淚講離婚外,更接受好友楊崢商台節目訪問,再次強調沒有收過 Leon傳聞中的兩億掟煲費。

有部署地交代完一切,本週一(五日) Galie到大浪灣滑水,第二日又外出做運動。據知,回復自由積極裝備自己的 Galie由閨中密友教路,公開搏完同情再將接 show價抬高,由十萬颷到三十萬,造勢加價。

放大圖片

除了健康生活, Galie還與女友人到了 IFC行街掃貨,享受生活。

放大圖片

雖然已離婚,但 Leon仍然派公司助理服侍前妻,非常貼心。

日日做運動

本週一(十一月五日)下午約一時, Galie坐保母車到大浪灣滑浪,同行還有兩位女性朋友、兩名小童及一個滑水教練。穿上黑色背心跟教練學衝浪的她,站在滑板上有點腳震,很快便被浪推低,玩了個多小時開始掌握到技巧後, Galie上岸,玩到三時多,一行人才收拾東西去沖身。

第二日一早, Galie又再出動到銅鑼灣做 gym做 facial,然後入跑馬地醫肚,食飽再去 IFC試衫,行程緊密。雖然被傳媒追訪,她仍保持友善微笑。

放大圖片

5/11

玩完滑浪後, Galie上岸與朋友的兒子耍樂,母愛洋溢。(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

愛與陽光玩遊戲的 Galie,找來滑水教練到大浪灣上堂,雖然是新手,但卻有姿勢有實際。(《蘋果日報》圖片)

療傷十個月

婚姻破裂,從外地曬得一身古銅色回港的 Galie精神飽滿,心情似乎早已收拾好。

「識 Galie嘅人都知道佢戀愛大過天,佢同 Leon結婚一年後已經有問題,為 咗迎合對方,佢由一個好動 嘅人變成藝術家咁,畫嚇畫睇嚇書;身邊朋友都唔睇好,但嗰時 Galie覺得可以繼續落去。到咗今年年頭,情況愈來愈差, Galie每次見到身邊最好 嗰幾個朋友都喊,婚姻有問題,但對住外面人仲要扮冇 嘢,佢用 咗差不多十個月先放低,就算話佢有第三者, Galie都覺得冇所謂,因為佢終於可以做番自己。」 Galie身邊密友說。

專吼黎明舊愛

本月七日, Galie高價出席積家錶活動,但無獨有偶,與黎明拍過拖的舒淇、李嘉欣,都曾經與該品牌合作,加埋 Galie, Leon三位舊愛,齊曬!

放大圖片

2012年

6/11 <br><br>做完運動、 facial的 Galie,去了跑馬地醫肚,其間發現她將小狗放了在手袋中,非常搞笑。

軍師教扮可憐

放大圖片

未能與 Leon走人生更遠的路, Galie有感而發地在活動上灑淚。

上星期五(二日), Galie出席 Marc Jacobs活動,在接受傳媒訪問時突然爆喊。隔一日(四日),她接受好友楊崢主持的商台節目《一圈圈》訪問,公開澄清無收過外傳的兩億掟煲費,甚至連求婚鑽戒也欠奉。 Galie沒有說前夫半句壞話,只強烈否認自己貪錢傳聞。

「 Galie係個鬼妹,冇機心又唔識討好人;話佢爛玩有第三者搞到要離婚,又話佢收 咗 Leon好多錢,啲衰嘢全部衝住佢,啲好朋友睇唔過眼,教佢扮弱者扮慘攞同情分,再借住離婚單新聞嗌高 啲 job價,但長遠 嘅係要洗底,唔好再俾人影到夜蒲相,做多 啲健康活動,重新建立形象。」 Galie身邊好友說。

半小時三十萬

回港復工, Galie以二十萬接 Marc Jacobs活動,成功引來半百傳媒採訪,本週三的積家錶活動,據傳酬勞更跳上三十萬,眨嚇眼,五十萬落袋。

「其實 Galie啱 啱同 Leon拍拖 嘅時候,已經同積家錶有合作,當時佢 嘅價係十萬蚊,本來今次都係搵佢行 show,但佢拒絕 咗,只做 closing嘉賓,半個鐘收三十萬,但佢人氣夠,所以對方諗都冇諗就用。」失婚 Galie,搵錢至上。

放大圖片

十一月一日從外地回港的 Galie,精神飽滿,已有足夠心理準備應付

傳媒。

放大圖片

這是 Leon送給 Galie的瑪莎拉蒂跑車,可惜 Galie技術有限,早已將它賣掉。

放大圖片

四年婚姻終告玩完, Galie與 Leon做不成夫妻,期望可繼續做朋友。

自辯清白

一直有指樂基兒收了黎明兩億掟煲費,唔想負上貪錢罪名, Galie決定在好友楊崢的電台節目中澄清,公開推翻指控。

無收掟煲費

「我同佢( Leon)拍拖 7年,佢送過我跑車,不過因為我技術差,唔啱我,所以最後賣咗。我都送過支佢生日年份嘅威士忌,價值過 6位數。離婚只收一個好少的協議數目,千萬都講唔上。」

6/11 <br><br>做完運動、 facial的 Galie,去了跑馬地醫肚,其間發現她將小狗放了在手袋中,非常搞笑。

離婚無第三者

放大圖片

一直有傳 Cuz是介入「黎基戀」的第三者, Galie接受楊崢訪問,否認傳聞。

「離婚唔係第三者,如果可以將離婚協議書俾大家睇,可能大家會覺得好簡單。分手並唔一定係因為有醜聞或有人做錯事,有時 relationship只係 doesn't work out。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...